MEDIA

ΤΑΣΟΣ ΙΟΡΔΑΝΙΔΗΣ: Η ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΠΕΡΝΑΕΙ ΚΡΙΣΗ ΚΑΙ ΒΡΥΧΑΤΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Ο Τάσος Ιορδανίδης δηλώνει στο Happy Day ότι θα συνεχίσει και του χρόνου στην τηλεόραση, παραμένοντας στο μετερίζι της παρουσίασης.

Κάνε το couscous.gr προτιμώμενη πηγή στην Google

Ο Τάσος Ιορδανίδης, μιλώντας για το μέλλον του στην τηλεόραση με αφορμή την καλοκαιρινή του περιοδεία, επιβεβαίωσε ότι θα συνεχίσει και τη νέα σεζόν στην παρουσίαση, ενώ εξέφρασε τη χαρά του για τις πιθανές νέες συνεργασίες με πρόσωπα που εκτιμά, όπως η Κατερίνα Καραβάτου και ο Χρήστος Φερεντίνος. Παράλληλα, παραδέχτηκε πως η τηλεόραση περνά κρίση, τονίζοντας ότι πλέον το διαδίκτυο έχει αποκτήσει κυρίαρχη δυναμική.

Πιο αναλυτικά

Με αφορμή την έναρξη της καλοκαιρινής του περιοδείας, ο Τάσος Ιορδανίδης μίλησε στην κάμερα του Happy Day και τον δημοσιογράφο Δημήτρη Σιδηρόπουλο, στο πρόγραμμα του Alpha, για το μέλλον του στην τηλεόραση.

«Συνεχίζουμε και του χρόνου, ναι. Στο μετερίζι της παρουσίασης είναι δεδομένο ότι συνεχίζω, ναι. Ακούω ότι και η Κατερίνα Καραβάτου έρχεται στη γειτονιά μας, με τον Χρήστο Φερεντίνο, κατά πάσα πιθανότητα. Δεν έχει επιβεβαιωθεί αλλά και γω, απ’ αυτά που ακούω, χαίρομαι πάρα πολύ. Είναι δυο άνθρωποι οι οποίοι μου είναι, εμένα, εξαιρετικά συμπαθείς τουλάχιστον».

«Περνάει κρίση η τηλεόραση, κακά τα ψέματα. Περνάει κρίση η τηλεόραση και, αυτή τη στιγμή, βρυχάται το διαδίκτυο» πρόσθεσε, εν συνεχεία, ο γνωστός ηθοποίος και παρουσιαστής, στις νέες του δηλώσεις στην κάμερα του Alpha.

.