ΧΡΥΣΗΙΔΑ ΓΚΑΓΚΟΥΤΗ: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ PLUS SIZE ΠΑΙΔΑΚΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΠΑΝΤΑ – ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΑΜΥΝΑ ΜΟΥ

Η Χρυσηίδα Γκαγκούτη, μιλώντας στο «Στούντιο 4», αναφέρθηκε στη σχέση της με τον Nerom, στην πορεία της ζωής της και στον τρόπο που χρησιμοποιεί το χιούμορ ως άμυνα απέναντι στις δυσκολίες. Εξήγησε πως από παιδί βίωνε τη διαφορετικότητα ως plus size και πως αυτό την οδήγησε να καλλιεργήσει μια πιο εκρηκτική και αστεία πλευρά, ενώ αποκάλυψε και άγνωστες, αθυρόστομες παιδικές της ιστορίες από τον παιδικό σταθμό.
Πιο αναλυτικά
Τη Χρυσηίδα Γκαγκούτη υποδέχτηκαν ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος και η Νάνσυ Ζαμπέτογλου στην εκπομπή «Στούντιο 4», την Τρίτη 23 Ιουνίου.
Η γνωστή Youtuber και τραγουδίστρια μέσα σε όλα, μίλησε για τον ρόλο που παίζει το χιούμορ στη ζωή της αλλά και για την προσωπική της ζωή.
«Είμαι με τον Nerom τον άνθρωπο που μου γράφει τα τραγούδια. Είμαστε τρία χρόνια μαζί με ένα μικρό διάλειμμα 6 μηνών. Στο διάστημα του χωρισμού έκανε τρυφερά πράγματα. Και οι δύο χωρίσαμε και οι δύο τα βρήκαμε», ανέφερε αρχικά η Χρυσηίδα Γκαγκούτη.
«Εγώ είμαι από την Έδεσσα, αλλά μεγάλωσα στα Γιαννιτσά. Το πατρικό είναι στην Έδεσσα. Καταπιάνομαι κάθε φορά με κάτι άλλο. Ζω κάθε ημέρα σαν να αποτυγχάνω αύριο και ότι γυρνώ στο σπίτι στην Έδεσσα. Χάνομαι στα πολλά, αλλά μου αρέσει αυτό το χάος», συμπλήρωσε η τραγουδίστρια.
«Το χιούμορ είναι μόνο άμυνα. Δεν διαχειρίζονται όλοι τον πόνο τους με αυτόν τον τρόπο. Δεν είναι εύκολο να είσαι plus size ως παιδάκι και εγώ ανέκαθεν ήμουν έτσι. Καλλιεργείς άλλα κομμάτια στη συμπεριφορά σου, που θα μπορούσαν να γοητεύουν τον περίγυρο. Ακόμα και σε καυγά , θα τον τελειώσω με χιούμορ. Μπορεί να το χάσω όταν νιώθω προδομένη», σημείωσε η Χρυσηίδα Γκαγκούτη.
Τέλος, η Χρυσηίδα Γκαγκούτη αποκάλυψε: «Πήρα αποβολή από τον παιδικό σταθμό. Από μικρό παιδί ήμουν πολύ αθυρόστομη. Οι γονείς μου έγιναν μικροί γονείς και έκανα και εγώ παρέα με τους φίλους τους. Με έπαιρναν στα μπουζούκια. Ήμουν λίγο επιθετική με τα παιδάκια. Τους έτρωγα το φαγητό και τα έβαζα ανάποδα στην τσουλήθρα. Όταν με απείλησε η νηπιαγωγός ότι θα πάρει τηλέφωνο τη μητέρα μου, η αντίδρασή μου ήταν λίγο περίεργη. Της είπα ότι θα αυτό… τα αυτά. Το ήξερα».