MEDIA

ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΤΣΙΜΤΣΙΛΗ: Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΑΥΛΟ ΣΤΑΜΑΤΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΟ «HAPPY DAY ΓΙΝΑΜΕ» ΚΑΙ ΤΗΝ «ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ»

Η παρουσιάστρια του Alpha απάντησε στο σχόλιο του Παύλου Σταματόπουλου στο Happy Day, λέγοντας πως η φράση «Happy Day γίναμε» της προκάλεσε απορία.

Κάνε το couscous.gr προτιμώμενη πηγή στην Google

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή απάντησε δημόσια στον Παύλο Σταματόπουλο για το σχόλιο «Happy Day γίναμε», με αφορμή συζήτηση στο «Χαμογέλα και Πάλι» για την παρέμβαση της Μάγδας Τσέγκου. Η παρουσιάστρια τόνισε ότι η εκπομπή της λειτουργεί με ειλικρίνεια και συνέπεια, λέγοντας πως όσα λέγονται πίσω από τις κάμερες λέγονται και on air, ενώ ο Κώστας Φραγκολιάς εξήγησε πως η φράση του Σταματόπουλου πιθανότατα αναφερόταν σε πιο καυστικό σχολιασμό που ακολουθείται από φιλικές διαβεβαιώσεις.

Πιο αναλυτικά

Η Σταματίνα Τσιμτσιλή απάντησε μέσα από το Happy Day στο σχόλιο του Παύλου Σταματόπουλου περί «Happy Day γίναμε», το οποίο ακούστηκε κατά τη διάρκεια συζήτησης στο «Χαμογέλα και Πάλι» για τη τηλεφωνική παρέμβαση της Μάγδας Τσέγκου.

Η παρουσιάστρια του Alpha εξήγησε πως η συγκεκριμένη αναφορά τής προκάλεσε απορία και θέλησε να τοποθετηθεί δημόσια, τονίζοντας ότι η ομάδα της ακολουθεί την ίδια στάση τόσο εντός όσο και εκτός τηλεοπτικού αέρα.

«Δεν κατάλαβα το “Happy Day γίναμε”»

Αναφερόμενη στη φράση του Παύλου Σταματόπουλου, η Σταματίνα Τσιμτσιλή δήλωσε:

«Αρχικά, το “Happy Day” γίναμε δεν το κατάλαβα. Εμείς γενικώς έχουμε μια ειλικρίνεια. Αυτό που λέμε πίσω από τις κάμερες το λέμε και μπροστά. Μπορεί κάποιον να τον συμπαθούμε αλλά θα πούμε ότι εδώ είναι φάουλ. Αυτό δεν είναι “είπα-ξείπα”. Έτσι δεν κάνουν οι σωστοί άνθρωποι; Με καλή διάθεση και πρόθεση σχολιάζουν τα κακώς κείμενα».

Συνεχίζοντας την τοποθέτησή της, πρόσθεσε: «Το “Happy Day” γίναμε να το λέμε για καλό».

Μετά την τοποθέτηση της παρουσιάστριας, ο Κώστας Φραγκολιάς επιχείρησε να εξηγήσει τι ενδεχομένως εννοούσε ο Παύλος Σταματόπουλος με τη συγκεκριμένη αναφορά.

«Εννοούσε ο Παύλος ότι σχολιάζουμε κάποιον πιο καυστικά και μετά λέμε “σ’ αγαπάμε, τι ωραίος που είσαι” και τα λοιπά», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η συζήτηση προέκυψε με αφορμή τον σχολιασμό της τηλεφωνικής παρέμβασης της Μάγδας Τσέγκου στο «Χαμογέλα και Πάλι», όπου εκφράστηκε η αντίδρασή της για όσα ειπώθηκαν από το πάνελ μετά την προβολή συνέντευξής της.