ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ: Η ΠΡΩΤΗ ΒΟΛΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟΓΕΝΝΗΤΟ ΓΙΟ ΤΟΥΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΣΑΡΑΝΤΙΣΜΟ

Ο Σάκης Κατσούλης και η Μαριαλένα Ρουμελιώτη ζουν στιγμές απόλυτης ευτυχίας, καθώς πριν από λίγες ημέρες έγιναν γονείς για πρώτη φορά, αποκτώντας ένα υγιέστατο αγοράκι. Το ζευγάρι μοιράζεται διακριτικά την καθημερινότητά του στα social media, ενώ το Σάββατο 27 Ιουνίου ο νεογέννητος γιος τους έκανε την πρώτη του βόλτα μετά τον σαραντισμό, με τη Μαριαλένα να εκφράζει τη συγκίνησή της για αυτή τη ξεχωριστή στιγμή.
Πιο αναλυτικά
Ο Σάκης Κατσούλης και η Μαριαλένα Ρουμελιώτη διανύουν μία από τις πιο όμορφες περιόδους της ζωής τους, καθώς πριν από λίγες ημέρες υποδέχθηκαν το πρώτο τους παιδί, ένα υγιέστατο αγοράκι, ολοκληρώνοντας την οικογενειακή τους ευτυχία.
Το ζευγάρι απολαμβάνει τις πρώτες στιγμές στο νέο του κεφάλαιο ως γονείς, προσαρμόζοντας σταδιακά την καθημερινότητά του στις ανάγκες του νεογέννητου.

Παράλληλα, μέσα από τους προσωπικούς τους λογαριασμούς στα social media μοιράζονται διακριτικά στιγμές από τη νέα τους ζωή, αποτυπώνοντας την αγάπη και τη συγκίνηση που βιώνουν αυτές τις ημέρες.
Το Σάββατο 27 Ιουνίου, ο μικρός τους γιος πραγματοποίησε την πρώτη του έξοδο από το σπίτι, με τη Μαριαλένα Ρουμελιώτη να δημοσιεύει μία φωτογραφία μέσα από το αυτοκίνητο, όπου ποζάρει μαζί με το μωρό της, δείχνοντας τον ενθουσιασμό της για αυτή τη σημαντική στιγμή.

Στη λεζάντα της ανάρτησής της έγραψε χαρακτηριστικά: «Εχθές γίναμε 20 ημερών και πήραμε τη μισή ευχή και σήμερα είπαμε να βγούμε την πρώτη μας βόλτα», μεταφέροντας με απλά και συγκινητικά λόγια τη χαρά που της χαρίζει η μητρότητα.