ΜΠΑΓΙΑ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΥ: ΒΡΕΦΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΓΙΟ ΤΗΣ

Η Μπάγια Αντωνοπούλου διανύει τον τελευταίο μήνα της εγκυμοσύνης της και ετοιμάζεται να υποδεχτεί το πρώτο της παιδί με τον σύζυγό της, Νίκο Κώτση, έχοντας ήδη διαμορφώσει με προσοχή το βρεφικό δωμάτιο του γιου της. Μέσα από φωτογραφίες και ανάρτηση στα social media, μοιράστηκε τη χαρά της για τον χώρο που έφτιαξε με αγάπη, ενώ πρόσφατα αποκάλυψε και τη συγκινητική προσπάθεια δύο ετών μέχρι να έρθει η εγκυμοσύνη.
Πιο αναλυτικά
Η Μπάγια Αντωνοπούλου έχει μπει στον μήνα της και μετρά αντίστροφα για να κρατήσει στην αγκαλιά της το πρώτο της παιδί, καρπό του έρωτά της με τον σύζυγό της, Νίκο Κώτση.
Η δημοσιογράφος έχει φροντίσει να είναι όλα έτοιμα στο σπίτι και έχει επιμεληθεί μέχρι και την τελευταία λεπτομέρεια στο βρεφικό δωμάτιο. Η ίδια έδωσε μία γεύση στους διαδικτυακούς της φίλους από τις επιλογές που έκανε στα χρώματα και τη διακόσμηση, προκειμένου ο χώρος να αποπνέει ζεστασιά.
«Σήμερα ανοίγω την πόρτα του πιο ξεχωριστού δωματίου του σπιτιού μας… του χώρου που ετοιμάσαμε με αμέτρητη αγάπη, φροντίδα και ανυπομονησία για να υποδεχτούμε το αγοράκι μας. Από την πρώτη στιγμή θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα δωμάτιο που να αποπνέει ζεστασιά, ηρεμία και ασφάλεια, αλλά ταυτόχρονα να είναι πρακτικό και διαχρονικό.
Τα βρεφικά έπιπλα είναι ένα υπέροχο σετ που μεγαλώνει μαζί με το παιδί, αφού η κούνια μετατρέπεται αργότερα σε παιδικό κρεβάτι. Σε συνδυασμό με τη συρταριέρα και την αλλαξιέρα, δημιούργησε ακριβώς την ατμόσφαιρα που ονειρευόμασταν για το μικρούλη μας! Κάθε γωνιά αυτού του δωματίου έχει γεμίσει με όνειρα, ελπίδες και αμέτρητη αγάπη.
Και πλέον περιμένουμε με ανυπομονησία τον μικρό μας πρωταγωνιστή, να το γεμίσει με τα πρώτα του χαμόγελα, τις πιο γλυκές αγκαλιές και τις αναμνήσεις που θα κρατάμε για πάντα…» έγραψε η Μπάγια Αντωνοπούλου, ανεβάζοντας φωτογραφίες από διάφορες γωνιές του βρεφικού δωματίου.
«Το θέλαμε και το προσπαθούσαμε δύο χρόνια, χωρίς να κάνω κάτι. Κάποια εξωσωματική κτλ, απλώς δεν τύχαινε. Και με στεναχωρούσε αυτό, έλεγα “έχω πάει 36… δεν έχω πιάσει παιδί, τι θα γίνει, θα πάνε όλα καλά;”. Και επειδή πιστεύω πολύ, έκανα τάμα στην Παναγία. Στην Τήνο έχω πάει και στη Μεγαλόχαρη. Και ενάμιση – δύο μήνες μετά, πιάσαμε», εξομολογήθηκε πριν από λίγες μέρες η Μπάγια Αντωνοπούλου στην εκπομπή “Super Κατερίνα”.
Διαβάστε το αρχικό δημοσίευμα Μπάγια Αντωνοπούλου: Το παραμυθένιο βρεφικό δωμάτιο που ετοίμασε για τον γιο της στο InStyle.