CELEBRITIES

ΝΙΚΟΛΕΤΑ ΒΛΑΒΙΑΝΟΥ: ΕΙΧΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΠΡΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΗΛΙΚΙΑΚΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΣΤΗΝ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΗ – ΕΙΝΑΙ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΝ

Η Νικολέτα Βλαβιανού, μιλώντας στο «Buongiorno» για τη «Σκέρτσα και παρόλες», αναφέρθηκε στην καλοκαιρινή περιοδεία, τον ηλικιακό ρατσισμό και τα όρια στον εγγονό της.

Κάνε το couscous.gr προτιμώμενη πηγή στην Google

Η Νικολέτα Βλαβιανού, μιλώντας στην εκπομπή «Buongiorno» με αφορμή την παράσταση «Σκέρτσα και παρόλες», αναφέρθηκε στην καλοκαιρινή της περιοδεία, στον ηλικιακό ρατσισμό στην υποκριτική και στον ρόλο της ως γιαγιά. Η ηθοποιός υποστήριξε ότι οι μεγαλύτεροι αποκλείονται συχνά από τη δουλειά για οικονομικούς λόγους, τονίζοντας πως είχε μιλήσει από τις πρώτες για το ζήτημα, ενώ παραδέχτηκε ότι η ηθοποιία είναι μια ανασφαλής και απαιτητική επαγγελματική επιλογή. Παράλληλα, είπε πως ως γιαγιά είναι αυστηρή και θεωρεί απαραίτητο να μπαίνουν όρια στα παιδιά.

Πιο αναλυτικά

Η Νικολέτα Βλαβιανού παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Buongiorno», με αφορμή την παράσταση «Σκέρτσα και παρόλες».

Η γνωστή ηθοποιός, μέσα σε όλα, μίλησε για την καλοκαιρινή περιοδεία που θα κάνει, για τον ηλικιακό ρατσισμό αλλά και για τα όρια που βάζει στον εγγονό της.

«Υπάρχουν προτάσεις για σειρές, ακόμα και τώρα συζητάω πράγματα αλλά δεν υπάρχει κάτι που μπορώ να πω. Βέβαια, οφείλω να ομολογήσω ότι ένα μπούλινγκ ή επιλεκτική κίνηση απέναντι σε πολύ νεότερους και ταυτόχρονα μια τάση να αποφεύγονται οι μεγαλύτεροι. Πιστεύω ότι οι λόγοι είναι οικονομικοί αλλά εγώ πιστεύω ότι δεν είναι σωστό να γίνονται έτσι. Όσα δώσεις, τόσα θα πάρεις. Ήμουν από τις πρώτες που είχα μιλήσει για τον ηλικιακό ρατσισμό, είναι εξωπραγματικά αυτά που κάνουν με τις γυναίκες», είπε αρχικά η Νικολέτα Βλαβιανού. 

«Όλη μου η ζωή είναι μια θυσία, αν ξαναγεννιόμουν θα γινόμουν δικηγόρος, όχι ηθοποιός. Είναι μια εργασία που έχει πολύ μεγάλη ανασφάλεια», τόνισε η ηθοποιός.

Σε άλλο σημείο η Νικολέτα Βλαβιανού μίλησε για τον ρόλο της ως γιαγιά, λέγοντας: «Ως γιαγιά είμαι πολύ αυστηρή. Στα παιδιά πρέπει να βάζεις όρια. Εμείς πρέπει να κρατάμε τα ηνία στα παιδιά και όχι τα παιδιά τα δικά μας. Ο εγγονός μου με λατρεύει και τον λατρεύω και εγώ. Παρόλα αυτά, πρέπει να του βάζω κάποια όρια».