ΗΒΗ ΑΔΑΜΟΥ ΓΙΑ ΜΙΧΑΛΗ ΚΟΥΙΝΕΛΗ: «ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΟΥ ΓΑΜΟΥ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΣΕΒΕΤΑΙ ΣΑΝ ΓΥΝΑΙΚΑ»

Η Ήβη Αδάμου, μιλώντας στο Happy Day, αναφέρθηκε στη σχέση της με τον Μιχάλη Κουινέλη, τονίζοντας πως το μυστικό του γάμου τους είναι ο αμοιβαίος σεβασμός, η εκτίμηση και η στήριξη, καθώς ο σύντροφός της τη σέβεται ως δυναμική και ανεξάρτητη γυναίκα. Παράλληλα, ξεκαθάρισε ότι προς το παρόν δεν σκέφτεται ένα δεύτερο παιδί, αφού έχει επικεντρωθεί κυρίως στη δουλειά της και θεωρεί πως η ζωή τους απαιτεί μεγάλη οργάνωση.
Πιο αναλυτικά
Η Ήβη Αδάμου βρέθηκε καλεσμένη στο Happy Day με την Σταματίνα Τσιμτσιλή και μίλησε για τη δουλειά της, τη ζωή της με τον Μιχάλη Κουϊνέλη και την κόρη τους Ανατολή, ενώ απάντησε αν θα ήθελε να αποκτήσει δεύτερο παιδί.
Η δημοφιλής τραγουδίστρια αποκάλυψε ότι ο ακρογωνιαίος λίθος της σχέσης της με τον γνωστό καλλιτέχνη είναι ο σεβασμός που τρέφει ο σύντροφός της προς εκείνη, αποδεχόμενος πλήρως και χωρίς ανασφάλειες τη φύση της ως δυναμικής και ανεξάρτητης γυναίκας.
«Αρχικά νομίζω ότι το μεγαλύτερο μεγαλείο, πιστεύω, ενός άντρα είναι να σέβεται τη γυναίκα του. Να τη σέβεται και να τη σέβεται και ως μια δυναμική γυναίκα, μια ανεξάρτητη γυναίκα. Να μην το φοβάται αυτό το πράγμα. Για μένα αυτό είναι πάρα πολύ σημαντικό και είναι ένα στοιχείο το οποίο το έχει.
Φυσικά και μου δίνει χώρο για τις δικές μου φιλοδοξίες. Και θεωρώ ότι είναι πάρα πολύ σημαντικό γιατί εννοείται ότι είμαστε μαμάδες και πολλές φορές και λίγο πιο πίσω τον εαυτό μας θα βάλουμε και προτεραιότητες άλλες θα βάλουμε, οπότε όταν έχεις έναν άνθρωπο ο οποίος είναι τροχοπέδη… σε ό,τι έχεις, ξέρεις… δηλαδή είναι μαζί σου σε ό,τι ονειρεύεσαι και θέλεις να κάνεις, θεωρώ ότι είναι πάρα, πάρα πολύ σημαντικό. Είναι δίπλα μου στα καλά, στα όμορφα, στα δύσκολα. Είναι βράχος. Είναι ένας υπέροχος πατέρας. Θεωρώ ότι έχουμε αμοιβαία εκτίμηση, αμοιβαίο σεβασμό, θαυμασμό και υπάρχει επικοινωνία» εξομολογήθηκε η Ήβη Αδάμου.
Για το ενδεχόμενο ενός δεύτερου παιδιού, η τραγουδίστρια απάντησε: «Δεν σκέφτομαι που θα ξαναμπώ σε μια διαδικασία για να κάνω μωρό ξανά, καμία σχέση. Δεν έχω πρόβλημα, το θέμα είναι ότι είμαι λίγο της οργάνωσης και λίγο… να μου πεις αυτά γίνονται με οργάνωση; Όχι ακριβώς αλλά είναι δύσκολη η ροή της ζωής μας. Δεν ξέρω αν μπορώ να το υποστηρίξω τη δεδομένη στιγμή. Όλα έχουν το χρόνο και την ώρα τους και αυτή τη στιγμή έχω εστιάσει στο πιο επαγγελματικό κομμάτι».