GOSSIP

ΜΑΡΙΑΛΕΝΑ ΡΟΥΜΕΛΙΩΤΗ: ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΗΣ ΔΥΟ ΕΒΔΟΜΑΔΕΣ ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΝΝΑ – ΕΧΑΣΕ 13 ΚΙΛΑ

Η Μαριαλένα Ρουμελιώτη δημοσίευσε νέα ανάρτηση δύο εβδομάδες μετά τον τοκετό, δείχνοντας το σώμα της και αποκαλύπτοντας ότι έχασε 13 κιλά.

Κάνε το couscous.gr προτιμώμενη πηγή στην Google

Η Μαριαλένα Ρουμελιώτη μοιράστηκε με τους διαδικτυακούς της φίλους μια νέα εικόνα από τη ζωή της μετά τη γέννα, αποκαλύπτοντας ότι δύο εβδομάδες μετά τον τοκετό έχει ήδη χάσει 13 κιλά, ενώ απολαμβάνει τις πρώτες στιγμές με το νεογέννητο παιδί της. Παράλληλα, αναφέρθηκε και σε ένα απρόσμενο πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε πρόσφατα, ευχαριστώντας τους γιατρούς, το νοσηλευτικό προσωπικό και τον σύντροφό της, Σάκη Κατσούλη, για τη στήριξή τους.

Πιο αναλυτικά

Μια νέα προσωπική ανάρτηση έκανε η Μαριαλένα Ρουμελιώτη, δίνοντας στους διαδικτυακούς της φίλους μια εικόνα από τη ζωή της μετά τον ερχομό του πρώτου της παιδιού.

Η πρώην παίκτρια του Survivor δημοσίευσε ένα στιγμιότυπο από το σπίτι της, ποζάροντας μπροστά στον καθρέφτη, μόλις δύο εβδομάδες μετά τον τοκετό. Μέσα από το Instagram story της αποκάλυψε πως έχει ήδη χάσει 13 κιλά από την περίοδο της εγκυμοσύνης, γράφοντας χαρακτηριστικά: «-13 κιλά και συνεχίζουμε».

Η Μαριαλένα Ρουμελιώτη διανύει μία από τις πιο ξεχωριστές περιόδους της ζωής της, απολαμβάνοντας τη μητρότητα και τις πρώτες στιγμές με το νεογέννητο μωρό της, ενώ παράλληλα προσαρμόζεται στις αλλαγές που φέρνει η νέα καθημερινότητα.

Μαριαλένα Ρουμελιώτη: Το κορμί της δύο εβδομάδες μετά τη γέννα – Έχασε 13 κιλά

Λίγες ημέρες νωρίτερα, η ίδια είχε συγκινήσει τους followers της με μια εξομολογητική ανάρτηση, αποκαλύπτοντας ότι μετά τη γέννα βρέθηκε αντιμέτωπη με ένα απρόσμενο πρόβλημα υγείας, το οποίο την έκανε να συνειδητοποιήσει πως τίποτα στη ζωή δεν πρέπει να θεωρείται δεδομένο.

Όπως είχε γράψει, ενώ πίστευε ότι οι δυσκολίες της εγκυμοσύνης και του τοκετού είχαν πλέον περάσει, ένα ζήτημα υγείας εμφανίστηκε ξαφνικά, δοκιμάζοντας τις αντοχές της. Παρ’ όλα αυτά, συνέχισε να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της μητρότητας, φροντίζοντας το μωρό της και βιώνοντας καθημερινά τη μοναδική εμπειρία της νέας αυτής σχέσης.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Μαριαλένα Ρουμελιώτη (@marialena.rou)

Μέσα από το μήνυμά της, ευχαρίστησε δημόσια τους γιατρούς και το νοσηλευτικό προσωπικό που στάθηκαν στο πλευρό της, καθώς και τον σύντροφό της, Σάκη Κατσούλη, για τη στήριξη που της προσέφερε σε όλη τη διάρκεια της περιπέτειας.

Σήμερα, η Μαριαλένα Ρουμελιώτη και ο Σάκης Κατσούλης έχουν επιστρέψει στο σπίτι τους με το μωρό τους και απολαμβάνουν τις πρώτες εβδομάδες ως οικογένεια, μοιραζόμενοι συχνά στιγμές από τη νέα τους καθημερινότητα μέσα από τα social media.