ΣΙΣΣΥ ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ ΜΕΤΑ ΤΟ «ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ»: «ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟ ΠΟΥ ΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ»

Η Σίσσυ Χρηστίδου ολοκλήρωσε με επιτυχία τη σεζόν του «Χαμογέλα και Πάλι!» στο Mega και ξεκίνησε αμέσως τις καλοκαιρινές της διακοπές, με πρώτο σταθμό την Πάρο. Όπως είπε, πηγαίνει εκεί για να συναντήσει τους φίλους της και να προλάβει τις τελευταίες στιγμές από τους εορτασμούς του γάμου της Αθηνάς Οικονομάκου, αποφεύγοντας παράλληλα να σχολιάσει τις τηλεοπτικές φήμες γύρω από την εκπομπή της.
Πιο αναλυτικά
Η Σίσσυ Χρηστίδου έκανε φινάλε με το «Χαμογέλα και Πάλι!» στο Mega μετά από μια άκρως επιτυχημένη σεζόν και απευθείας ξεκινάει τις καλοκαιρινές διακοπές της.
Η αγαπημένη παρουσιάστρια αποκάλυψε στην κάμερα της εκπομπής «Καλύτερα Δεν Γίνεται» και στον Σπύρο Ραφαήλ Κεραμίδα ότι ταξιδεύει για Πάρο, για να προλάβει τους τελευταίους εορτασμούς του γάμου της Αθηνάς Οικονομάκου με τον Μπρούνο Τσερέλα.
Η Σίσσυ Χρηστίδου δεν θέλησε να κάνει κανένα σχόλιο για τις τηλεοπτικές φήμες που κυκλοφορούν για την εκπομπή της.
«Θα πω μόνο καλό καλοκαίρι σε όλους, πολλά φιλιά στην Ναταλία και την ομάδα της. Ήρθε η ώρα να ξεκουραστούμε. Πάω στην Πάρο, να προλάβω τα απόνερα του γάμου. Πάω εκεί που με περιμένουν οι φίλοι μου να ξεκινήσω τις διακοπές μου. Φιλιά πολλά!» αρκέστηκε να πει η Σίσσυ Χρηστίδου.