CELEBRITIES

ΦΑΙΗ ΣΚΟΡΔΑ: «ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ ΟΤΙ ΘΑ ΚΛΕΙΣΩ ΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΜΕ ΕΝΑ ΥΠΕΡΟΧΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ» – ΟΣΑ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ΦΙΝΑΛΕ ΤΟΥ BUONGIORNO

Η Φαίη Σκορδά έκλεισε τη σεζόν του Buongiorno στο MEGA στις 26 Ιουνίου με ευχαριστίες προς τηλεθεατές και συνεργάτες, κάνοντας απολογισμό της χρονιάς.

Κάνε το couscous.gr προτιμώμενη πηγή στην Google

Η Φαίη Σκορδά έκλεισε τη φετινή σεζόν του «Buongiorno» στο MEGA με θερμές ευχαριστίες προς το κοινό και όλους τους συνεργάτες της, μπροστά και πίσω από τις κάμερες, τονίζοντας πως θέλησε να αποχαιρετήσει τους τηλεθεατές με χαμόγελο και ευχές για ένα όμορφο καλοκαίρι. Παράλληλα, συνεργάτες της εκπομπής, όπως ο Άρης Καβατζίκης και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, μίλησαν για το πρόωρο τέλος της σεζόν, εκφράζοντας στήριξη στη Σκορδά και αγωνία για το επαγγελματικό μέλλον της ομάδας.

Πιο αναλυτικά

Με ένα μεγάλο «ευχαριστώ» προς τους τηλεθεατές και όλους τους συνεργάτες της ολοκλήρωσε η Φαίη Σκορδά τη φετινή σεζόν του «Buongiorno» στο MEGA.

Η παρουσιάστρια, το μεσημέρι της Παρασκευής 26 Ιουνίου, θέλησε να κάνει τον απολογισμό της χρονιάς, αναγνωρίζοντας τη στήριξη του κοινού που την ακολούθησε καθημερινά, αλλά και τη σημαντική συμβολή όλων των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από τις κάμερες.

«Όλα για κάποιο λόγο γίνονται. Κάθε σεζόν που τελειώνει αποχαιρετάμε το κοινό. Φέτος λοιπόν, θα ήθελα να ξεκινήσω από τους τηλεθεατές. Θέλω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε εσάς που μας βάλατε στο σπίτι σας και κάναμε παρέα. Να ευχαριστήσω πάρα πολύ όλη την ομάδα πίσω από τις κάμερες, τους τεχνικούς μας, όλα τα τμήματα του MEGA που ήταν δίπλα μας και ξέρω ότι έχετε πάντα ένα καλό λόγο να πείτε. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ από καρδιάς, την ομάδα μας τη συντακτική, αλλά και το κοντρόλ», είπε αρχικά η Φαίη Σκορδά.

Και συμπλήρωσε: «Εδώ σας ευχαριστώ έναν προς έναν ξεχωριστά. Έχουμε συναντηθεί στο παρελθόν πάρα πολλές φορές και ίσως να συναντηθούμε και μελλοντικά. Ευχαριστώ πολύ και τον πρόεδρο, Βαγγέλη Μαρινάκη για τη στήριξη και την πολύ όμορφη συνεργασία». 

«Υποσχέθηκα ότι θα κλείσω την εκπομπή με ένα πολύ ωραίο χαμόγελο γιατί ξέρω ότι όσοι μας παρακολουθείται παίρνατε μια αίσθηση παρέας από την εκπομπή. Δεν χρειάζεται να επιβαρύνουμε περισσότερο τον κόσμος. Εμείς θέλουμε να περάσετε ένα υπέροχο καλοκαίρι. Σας αγαπώ όλους. Γεια σας και χαρά σας», κατέληξε η Φαίη Σκορδά.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν η Φαίη Σκορδά είχε στο πλευρό της τον Ανδρέα Μικρούτσιο, τον Δημήτρη Ουγγαρέζο, την Κατερίνα Ζαρίφη, τον Άρη Καβατζίδη, τη Νάνσυ Νικολαΐδου και τον Ιάσωνα Τσόλη.

Ο Άρης Καβατζίκης και ο Δημήτρης Ουγγαρέζος, λίγες ώρες πριν από το φινάλε της εκπομπής, μίλησαν αποκλειστικά στο TLIFE και έκαναν τον δικό τους απολογισμό για τη φετινή τηλεοπτική σεζόν, η οποία ολοκληρώθηκε πρόωρα.

Οι δηλώσεις του Άρη Καβατζίκη

«Δεν είναι η πρώτη φορά που στον επαγγελματικό στίβο βιώνω κάτι ανάλογο. Μου έχει ξανασυμβεί στο παρελθόν και αυτό που επιλέγω είναι η σιωπή και η ανασυγκρότηση. Αν και είναι νωρίς ακόμη, απαιτείται ανασύνταξη δυνάμεων και επανεφεύρεση του εαυτού μας.

Η Φαίη θα παραμείνει για πάντα φίλη καρδιάς για μένα, έχουμε ζήσει εξάλλου τόσα ωραία – αλλά και δύσκολα – πράγματα μαζί και το μόνο που εύχομαι είναι να απορροφηθούν εργασιακά όλοι οι άνθρωποι που εργάζονταν στην εκπομπή, οι οποίοι αντικρίζουν ξαφνικά ένα αβέβαιο επαγγελματικό αύριο».

Οι δηλώσεις του Δημήτρη Ουγγαρέζου

«Προφανώς και δε σχολιάζω αποφάσεις της εταιρείας που δουλεύω τα τελευταία πέντε χρόνια και πληρώνει τους λογαριασμούς μου – έτσι είναι η δουλειά μας.

Δε μπορώ, όμως, να μην έχω στο μυαλό μου τη Φαίη. Όχι επειδή είναι φίλη μου, αλλά για την αξιοπρέπειά της, την υπομονή της, τον καλό λόγο και τη φροντίδα σε όλη την ομάδα μας, αλλά και γιατί έφερνε εκείνη δύο θέματα στην εκπομπή καθημερινά μέχρι αργά τη νύχτα… Αυτές τις πρώτες ώρες λοιπόν μετά την ανακοίνωση μόνο να στηρίξω την παρουσιάστριά μου, θέλω».