Το Netflix, ως κυρίαρχος στη βιομηχανία της ψηφιακής ψυχαγωγίας, έχει παρουσιάσει πολλές επιτυχημένες σειρές, με ορισμένες να ξεχωρίζουν ιδιαίτερα για την απήχησή τους. Η πρώτη σεζόν του "Squid Game" κατέχει την κορυφαία θέση με 265,2 εκατομμύρια προβολές, συνδυάζοντας κοινωνική κριτική με ένταση και θέτοντας νέα πρότυπα για την κορεατική τηλεόραση.
Ακολουθεί η πρώτη σεζόν του "Wednesday" του Τιμ Μπέρτον, με 252,1 εκατομμύρια προβολές, που κέρδισε το κοινό με το μοναδικό της στυλ. Η δεύτερη σεζόν του "Squid Game" και η τέταρτη του "Stranger Things" συμπληρώνουν την τετράδα, συνεχίζοντας να προσελκύουν το ενδιαφέρον με τις πλοκές και την εξέλιξη των χαρακτήρων, επιβεβαιώνοντας τη θέση τους στις καρδιές των θεατών.
Διαβάστε παρακάτω
Το Netflix έχει πλέον καθιερωθεί ως ο απόλυτος κυρίαρχος στη βιομηχανία της ψηφιακής ψυχαγωγίας. Με εκατοντάδες εκατομμύρια συνδρομητές σε ολόκληρο τον κόσμο και έναν τεράστιο κατάλογο πρωτότυπων παραγωγών, η πλατφόρμα έχει αλλάξει ριζικά τον τρόπο με τον οποίο το κοινό παρακολουθεί σειρές και ταινίες.
Από σειρές θρίλερ και επιστημονικής φαντασίας μέχρι κωμωδίες και ντοκιμαντέρ, το Netflix έχει καταφέρει να αγγίξει κάθε είδος θεατή.
Ωστόσο, ορισμένες παραγωγές έχουν ξεχωρίσει περισσότερο από άλλες, σημειώνοντας ρεκόρ προβολών και καταλαμβάνοντας κορυφαίες θέσεις στα παγκόσμια charts.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της πλατφόρμας, τέσσερις τηλεοπτικές σεζόν έχουν καταγραφεί ως οι πιο δημοφιλείς όλων των εποχών στο Netflix, συγκεντρώνοντας τα περισσότερα views μέσα στις πρώτες 91 ημέρες από την κυκλοφορία τους.
Πρώτη στη λίστα βρίσκεται η πρώτη σεζόν του Squid Game, που κατέπληξε τον κόσμο το 2021. Με 265,2 εκατομμύρια προβολές, παραμένει μέχρι σήμερα η πιο δημοφιλής σεζόν στην ιστορία του Netflix. Το «Squid Game» συνδύασε την κοινωνική κριτική με την ένταση ενός θανατηφόρου παιχνιδιού επιβίωσης, όπου οι συμμετέχοντες διαγωνίζονται για ένα τεράστιο χρηματικό έπαθλο, θέτοντας τη ζωή τους σε κίνδυνο. Το ανατρεπτικό του σενάριο, οι δυνατές ερμηνείες και η σκηνοθετική προσέγγιση που φλερτάρει με την αλληγορία το ανέδειξαν σε παγκόσμιο φαινόμενο, αλλάζοντας για πάντα την εικόνα της κορεατικής τηλεόρασης.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η πρώτη σεζόν του Wednesday. Η επιτυχημένη παραγωγή του Τιμ Μπέρτον, που επανέφερε στο προσκήνιο την πιο εμβληματική κόρη της οικογένειας Άνταμς,σημείωσε 252,1 εκατομμύρια προβολές και κέρδισε το κοινό χάρη στον μοναδικό συνδυασμό χιούμορ, γοτθικής αισθητικής και υπερφυσικών στοιχείων. Η πρωταγωνίστρια Τζένα Ορτέγκα καθιερώθηκε ως νέο αστέρι του Χόλιγουντ, ενώ το στυλ και η μουσική της σειράς δημιούργησαν μια πολιτιστική τάση που κυριάρχησε στα social media, από TikTok trends μέχρι cosplay εμφανίσεις.
Η δεύτερη σεζόν του Squid Game κατάφερε, επίσης, να συγκεντρώσει εντυπωσιακά νούμερα, φτάνοντας τις 192,6 εκατομμύρια προβολές. Αν και σπάνια ένα sequel καταφέρνει να αγγίξει την επιτυχία του πρωτότυπου, η συνέχεια της σειράς κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των θεατών, εμβαθύνοντας στους χαρακτήρες και στις κοινωνικές προεκτάσεις της ιστορίας.
Την πρώτη τετράδα συμπληρώνει η τέταρτη σεζόν του Stranger Things», η οποία σημείωσε 140,7 εκατομμύρια προβολές. Η σειρά των Ντάφερ Μπράδερς έχει πλέον εξελιχθεί σε πολιτιστικό φαινόμενο, συνδυάζοντας την ατμόσφαιρα της δεκαετίας του ’80 με ένα συναρπαστικό μείγμα τρόμου, φαντασίας και δράματος. Η τέταρτη σεζόν θεωρήθηκε μία από τις πιο ώριμες και κινηματογραφικές της σειράς, επιβεβαιώνοντας γιατί το «Stranger Things» παραμένει σταθερά στις πρώτες θέσεις της προτίμησης του κοινού.
Συνοπτικά
- Το "Squid Game" κατέχει την κορυφαία θέση με 265,2 εκατομμύρια προβολές, θέτοντας νέα πρότυπα για την κορεατική τηλεόραση.
- Η πρώτη σεζόν του "Wednesday" κέρδισε 252,1 εκατομμύρια προβολές, συνδυάζοντας χιούμορ και γοτθική αισθητική.
- Η δεύτερη σεζόν του "Squid Game" συγκέντρωσε 192,6 εκατομμύρια προβολές, εμβαθύνοντας στους χαρακτήρες και τις κοινωνικές προεκτάσεις.
- Η τέταρτη σεζόν του "Stranger Things" με 140,7 εκατομμύρια προβολές, επιβεβαίωσε τη θέση της σειράς στην καρδιά του κοινού.
