Οι αεροπορικές εταιρείες που στοχεύουν ακόμη στη χλιδή της «πρώτης θέσης»

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το άρθρο εξετάζει την τρέχουσα κατάσταση της πρώτης θέσης στις αεροπορικές εταιρείες, όπου ορισμένες, όπως η American Airlines και η United Airlines, μειώνουν ή καταργούν τις υπηρεσίες πρώτης θέσης λόγω μειωμένης ζήτησης. Αντίθετα, εταιρείες όπως η Air France, η Emirates και η Lufthansa επενδύουν σε πολυτελείς εμπειρίες πρώτης θέσης, προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες και προϊόντα, όπως η νέα σουίτα Allegris της Lufthansa.

Η ζήτηση για premium ταξίδια αυξάνεται, με τις αεροπορικές εταιρείες να αντλούν σημαντικά έσοδα από αυτές τις κατηγορίες, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην αλυσίδα εφοδιασμού. Οι εταιρείες αναγνωρίζουν τη σημασία της πρώτης θέσης για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών υψηλών απαιτήσεων, παρά τις καθυστερήσεις στην αναβάθμιση των αεροσκαφών τους.

Διαβάστε παρακάτω

Το ταξίδι στην πρώτη θέση σε μακρινές πτήσεις, με ένα ποτήρι σαμπάνιας στο χέρι, είναι ένα όνειρο που αργοσβήνει για πολλούς ταξιδιώτες, καθώς αεροπορικές εταιρείες όπως η American Airlines, η Qatar Airways και η United Airlines βάζουν σταδιακά τέλος στις κορυφαίες διεθνείς εμπειρίες στα αεροπλάνα τους.

«Η διεθνής πρώτη θέση δεν θα υπάρχει… στην American Airlines, για τον απλό λόγο ότι οι πελάτες μας δεν την αγοράζουν», δήλωσε στο CNN το 2022 ο πρώην Εμπορικός Διευθυντής Εσόδων της εταιρείας, Βασού Ράτζα.

Ωστόσο, δεν συμφωνούν όλοι με αυτή τη στρατηγική. Κάποιες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Air France, η Emirates και η Lufthansa, επενδύουν στην πρώτη θέση, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες για εκείνους τους επιβάτες που είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν για μια πολυτελή και εξατομικευμένη εμπειρία.

«Η πρώτη θέση παραμένει εξαιρετικά σημαντική για εμάς», δήλωσε ο πρόεδρος της Emirates, Τιμ Κλαρκ, στην ταξιδιωτική ιστοσελίδα Skift το 2023.

Τον Μάρτιο, τόσο η Air France όσο και η Lufthansa παρουσίασαν τις νέες εκδοχές των κορυφαίων τους υπηρεσιών. Η Air France δίνει έμφαση σε μια εμπειρία all-inclusive, την οποία ο CEO του ομίλου, Μπεν Σμιθ, χαρακτήρισε «όσο πιο κοντά γίνεται σε μια εμπειρία ιδιωτικού jet». Η νέα La Première περιλαμβάνει μια αποκλειστική εμπειρία στο έδαφος του κυρίως αεροδρομίου της εταιρείας στο Παρίσι, καθώς και ένα κομψό και εξατομικευμένο προϊόν εν πτήσει.

Η νέα σουίτα La Première της Air France κάνει αρχή στις πτήσεις της εταιρείας προς το αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης την άνοιξη. Σταδιακά, 19 από τα Boeing 777-300ER της εταιρείας θα εξοπλιστούν με αυτό το πολυτελές προϊόν.

Η νέα First Class Allegris της Lufthansa δίνει έμφαση στην ιδιωτικότητα και, όπως δήλωσε ο Chief Customer Officer της εταιρείας, Χάικο Ράιτς, στην «ατομικότητα». Όλα στις νέες σουίτες —από τη θέση του καθίσματος μέχρι τη θερμοκρασία και τη ροή αέρα— ελέγχονται από τον επιβάτη.

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα καταφύγιο πάνω από τα σύννεφα», είπε ο Ράιτς σε πρόσφατη παρουσίαση του προϊόντος. «Αυτός ο χώρος δεν είναι απλώς ένα κάθισμα· είναι ένα σαλόνι, ένας χώρος όπου αισθάνεσαι άνετα, νιώθεις θαλπωρή».

Άνοδος στα premium ταξίδια:

Οι αεροπορικές εταιρείες επενδύουν σημαντικά στις υπηρεσίες premium για καλό λόγο. Οι καμπίνες της business και της πρώτης θέσης αποφέρουν περίπου 15% των συνολικών εσόδων, παρά το γεγονός ότι εξυπηρετούν μόλις 3% των επιβατών, σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA).

Τα ταξίδια premium έχουν εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια. Στοιχεία της IATA δείχνουν πως ο αριθμός των επιβατών στις premium κατηγορίες αυξήθηκε σχεδόν διπλάσια σε σχέση με τους επιβάτες της οικονομικής θέσης από τον Ιανουάριο του 2023 έως τον Μάιο του 2024.

Αυτή η ανάπτυξη οδηγεί σε μια ροή νέων επενδύσεων. Το πρόγραμμα Allegris της Lufthansa αντιστοιχεί σε μια επένδυση 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ (ή 2,8 δισ. δολαρίων) που θα πραγματοποιηθεί σε αρκετά χρόνια. Η αδελφή εταιρεία της Lufthansa, η Swiss, θα αποκτήσει τη δική της εκδοχή του Allegris αργότερα μέσα στο έτος.

Η Emirates επενδύει επίσης δισεκατομμύρια δολάρια στις υπηρεσίες στον αέρα, συμπεριλαμβανομένης μιας αναβαθμισμένης πρώτης θέσης. Άλλες εταιρείες, όπως η Air France και η American Airlines, προωθούν εκατομμύρια —χωρίς να αποκαλύπτουν το ακριβές ποσό— σε δικές τους αναβαθμίσεις των premium υπηρεσιών.

«Ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει και είναι πρόθυμος να ξοδέψει χρήματα σε premium θέσεις», δήλωσε ο Γενς Ρίτερ, διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa Airlines, κατά την παρουσίαση του προγράμματος Allegris.

Η πρώτη θέση, ωστόσο, παραμένει ένα προνομιακό “πεδίο” κυρίως για εύπορους ταξιδιώτες αναψυχής ή για άτομα που κάνουν “σπατάλες” με μίλια ή πόντους για ένα πολυτελές ταξίδι. Οι πολιτικές εταιρικών ταξιδιών, στις περισσότερες περιπτώσεις, περιορίζουν τους υπαλλήλους τους το πολύ στη business class για μακρινές πτήσεις.

Κι όμως, παρόλο που οι επιβάτες πρώτης θέσης είναι λίγοι, η διάθεσή τους να πληρώσουν υψηλές τιμές οδηγεί τις αεροπορικές εταιρείες στο να επενδύουν σημαντικά για να τους ικανοποιήσουν.

Το Allegris, όπως λέει ο Ρίτερ, καταφέρνει να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές του χάρη σε μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως η ευρύχωρη σουίτα Suite Plus για δύο άτομα, που βρίσκεται στο κεντρικό τμήμα της καμπίνας.

Πολυτέλεια πρώτης θέσης:

Αν επιβιβαστείτε σε ένα από τα λίγα Airbus A350 της Lufthansa εξοπλισμένα με την First Class Allegris, θα σας υποδεχτεί μια σχεδόν ιδιωτική καμπίνα στο μπροστινό μέρος του αεροσκάφους. Τέσσερα καθίσματα, κατανεμημένα σε τρεις σουίτες — με τη Suite Plus των δύο ατόμων στο κέντρο — απλώνονται κατά μήκος του αεροπλάνου. Οι σχεδόν ως το ταβάνι τοίχοι με αισθητική ψευδοξύλου μπλοκάρουν σχεδόν πλήρως τη θέα προς τα καθίσματα, μέχρι να σταθεί κανείς ακριβώς δίπλα τους.

Στο εσωτερικό των σουιτών κυριαρχούν αποχρώσεις του μπλε και του μπεζ. Ένα βαζάκι με ένα κόκκινο λουλούδι μαλακώνει το σκούρο φινίρισμα.

Η ιδιωτικότητα είναι το ζητούμενο, σύμφωνα με τον Χάικο Ράιτς. Για ακόμα μεγαλύτερη απομόνωση, οι επιβάτες μπορούν να τραβήξουν μπλε κουρτίνες και να κλείσουν εντελώς τη σουίτα τους.

Κάθε σουίτα διαθέτει οθόνη ψυχαγωγίας έως και 43 ιντσών, τραπέζι τύπου τραπεζαρίας, ντουλάπα, καθώς και αποθηκευτικό χώρο για μια χειραποσκευή. Ένα iPad ελέγχει το σύστημα ψυχαγωγίας και τις ρυθμίσεις κλίματος. Τα ακουστικά με τεχνολογία ακύρωσης θορύβου συνδέονται μέσω Bluetooth. Τα σετ παροχών προέρχονται από τις Porsche Design, Rimowa και Sinn, ενώ οι πιτζάμες για τις μεγαλύτερες πτήσεις είναι από τον οίκο van Laack.

Στις γαστρονομικές επιλογές περιλαμβάνονται από ορεκτικό σούσι, μέχρι μοσχάρι κοκκινιστό ή φιλέτο πέρκας. Και, φυσικά, υπάρχει σαμπάνια.

Η υπηρεσία Allegris της Lufthansa-Αναβάθμιση και νέα επίπεδα πολυτέλειας

Το soft product της Allegris της Lufthansa, γενικά, παραμένει το ίδιο όπως και στις πτήσεις σήμερα. Αυτό συμβαίνει διότι η αεροπορική βρίσκεται στη διαδικασία ενός εκσυγχρονισμού της υπηρεσίας της στο σύνολό της, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για την επέτειο των 100 χρόνων της το 2026.

«Ξανασκέφτόμαστε όλη την υπηρεσία προς τους πελάτες μας, από την οικονομική θέση μέχρι την premium οικονομική θέση, την business class και την πρώτη», δήλωσε ο Χάικο Ράιτς. «Κοιτάμε τα πιάτα, τα ποτήρια, τα μαχαιροπίρουνα, τα μεμονωμένα συστατικά του φαγητού, τις χαρτοπετσέτες, τα μαξιλάρια, τις κουβέρτες, τα σετ αξεσουάρ, την ψυχαγωγία – τα πάντα».

Όταν ρωτήθηκε γιατί να περιμένει κανείς για τις αναβαθμίσεις υπηρεσίας, ο Ράιτς εξήγησε ότι αυτό συμβαίνει εν μέρει για να τιμηθεί η επέτειος της αεροπορικής εταιρείας και εν μέρει για να υπάρχει η διαθεσιμότητα της Allegris σε επαρκή αριθμό αεροπλάνων.

Η Lufthansa εκτιμά ότι το 30% του στόλου της για μακρινές πτήσεις θα διαθέτει το Allegris μέχρι την επέτειό της. Αυτό περιλαμβάνει τα νέα A350, Boeing 787 και, ενδεχομένως, τα καθυστερημένα Boeing 777X. Πολλά από τα 19 Boeing 747-8 θα αρχίσουν να αναβαθμίζονται στο κύριο κατάστρωμα αυτό το καλοκαίρι, ενώ το άνω κατάστρωμα θα διατηρήσει την παλαιότερη business class προς το παρόν. Επίσης, κάποια από τα οκτώ Airbus A380 της Lufthansa θα ξεκινήσουν την αναβάθμιση τους τον επόμενο χρόνο.

Τα παλαιότερα αεροσκάφη, όπως τα Airbus A340 και 747-400, είναι προγραμματισμένα για απόσυρση και δεν θα λάβουν το Allegris.

Αυτή τη στιγμή, το Allegris διατίθεται μόνο σε οκτώ A350- 10 μέχρι το καλοκαίρι – σε πτήσεις από το Μόναχο προς πέντε πόλεις: Μπανγκαλόρ, Σικάγο, Σαν Ντιέγκο, Σαν Φρανσίσκο και Σαγκάη. Αργότερα το καλοκαίρι, θα διατεθεί και σε πτήσεις προς Σαρλότ και Νιούαρκ.

Καθυστερημένα αεροσκάφη, καθυστερημένα καθίσματα:

Οι προκλήσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού που ταλαιπωρούν τη βιομηχανία από τη στιγμή που αυτή ανακάμπτει από την πανδημία του κορονοϊού, καθυστερούν πολλές από τις προγραμματισμένες αναβαθμίσεις στις premium υπηρεσίες των αεροπορικών εταιρειών.

«Τα καθίσματα παραμένουν πρόβλημα», δήλωσε ο Κέλι Όρτμπεργκ, διευθύνων σύμβουλος της Boeing, τον Φεβρουάριο. «Δεν είναι η παραγωγή των καθισμάτων, είναι το να πάρουν πιστοποίηση. Και δεν αφορά την καθιστική επιφάνεια αμιγώς. Τα ντουλάπια και οι πόρτες για την πρώτη θέση και την business class είναι τα πολύ περίπλοκα συστήματα.»

Η American Airlines και η Lufthansa είναι δύο αεροπορικές εταιρείες που συνεχίζουν να πετούν με τα παλαιότερα premium προϊόντα τους, περιμένοντας τα νέα καθίσματα. Για τη Lufthansa, υπάρχουν περίπου 15 Boeing 787 που είναι σταθμευμένα στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Νότια Καρολίνα, περιμένοντας πιστοποίηση, όπως δήλωσε ο Ρίτερ. Μόλις αυτά τα αεροσκάφη αρχίσουν να φτάνουν – κάτι που ελπίζει να ξεκινήσει το καλοκαίρι – η αεροπορική θα μπορέσει να επεκτείνει τον αριθμό των πτήσεων και των προορισμών με το Allegris.

Αυτές είναι μόνο οι τελευταίες καθυστερήσεις που αντιμετωπίζει η γερμανική αεροπορική εταιρεία. Η Allegris αναμενόταν να κάνει το ντεμπούτο της στα νέα αεροσκάφη 777X το 2020, αλλά τα σχέδια αυτά ανατράπηκαν όταν τα ευρύχωρα Boeing καθυστερούσαν συνέχεια, με την πιθανότητα να φτάσουν τελικά το 2026.

Ωστόσο, κάποιες από τις καθυστερήσεις είναι αποτέλεσμα των δικών της κινήσεων. Η Allegris, με τους τοίχους της που εκτείνονται από το πάτωμα ως την οροφή και τα εξατομικευμένα χαρακτηριστικά της, απαιτεί ειδικές διαδικασίες εγκατάστασης σε κάθε τύπο αεροσκάφους. Επίσης, οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να εγκρίνουν τα σχέδια για να διασφαλιστεί ότι πληρούν τα πρότυπα ασφαλείας.

Παρόλα αυτά, οι ειδικοί λένε ότι όταν πρόκειται για τον ανταγωνισμό για τους ταξιδιώτες υψηλών απαιτήσεων, η αναμονή αξίζει τον κόπο για την Lufthansa και άλλες αεροπορικές εταιρείες.

«Αν η Lufthansa δεν επένδυε στην πρώτη θέση για μακρινές πτήσεις, κάποια στιγμή θα έβλεπε αρκετούς από τους πιο πολύτιμους πελάτες της να φεύγουν για άλλες αεροπορικές», δήλωσε ο Χένρι Χάρτεφελντ, αναλυτής του ταξιδιωτικού κλάδου και πρόεδρος της Atmosphere Research.

Χωρίς νέο προϊόν, η Lufthansa και άλλες αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να αναγκαστούν να προσφέρουν εκπτώσεις στις θέσεις πρώτης θέσης για να «αγοράσουν την πελατεία», κάτι που, όπως πρόσθεσε, δεν είναι καθόλου επιθυμητό.

πηγή: CNN

πηγή εικόνας: pexels / katie cerami

Διαβάστε επίσης

ΒΙΝΤΕΟ: Ένα κρυφό στολίδι ανάμεσα σε πεύκα και κόκκινους βράχους στη Σιθωνία

Η Ασκαμιά, μια κρυφή παραλία στη Σιθωνία, προσφέρει ένα μοναδικό τοπίο που συνδυάζει καταπράσινα πευκοδάση, εντυπωσιακούς κόκκινους βράχους και γαλαζοπράσινα νερά. Η παραλία δεν είναι οργανωμένη, καθιστώντας την ιδανική...

Γιατί η Σκόπελος αποτελεί τον ιδανικό προορισμό για γαλήνιες καλοκαιρινές αποδράσεις

Η Σκόπελος αναδεικνύεται ως ιδανικός προορισμός για χαλαρωτικές καλοκαιρινές διακοπές, προσφέροντας γαλήνη μακριά από τον υπερτουρισμό. Η φυσική ομορφιά του νησιού, με τις μαγευτικές παραλίες, τα καταγάλανα νερά και...

Λέσβος: Ένας θησαυρός παράδοσης, κουλτούρας και φυσικών ομορφιών

Η Λέσβος, ένα νησί στο βορειοανατολικό Αιγαίο, αναδεικνύεται μέσα από ένα νέο βίντεο που συνθέτει εικόνες και στιγμές από την ιστορία, την κουλτούρα και το φυσικό της τοπίο. Το βίντεο...

“Πώς μεταμορφώθηκαν οι διακοπές σε σύγκριση με πέρυσι;”

Οι φετινές καλοκαιρινές διακοπές στην Ελλάδα χαρακτηρίστηκαν από αυξημένες τιμές στα ακτοπλοϊκά και τη διαμονή, με αποτέλεσμα πολλοί να επιλέξουν κοντινούς προορισμούς ή το εξωτερικό ως πιο οικονομικές επιλογές. Οι...

“Πώς μεταμορφώθηκαν οι διακοπές συγκριτικά με πέρυσι;”

Το άρθρο εξετάζει πώς οι διακοπές στην Ελλάδα έχουν αλλάξει σε σύγκριση με πέρσι, με έμφαση στις οικονομικές προκλήσεις και τις εναλλακτικές λύσεις που υιοθέτησαν οι ταξιδιώτες. Οι τιμές...

Αξέχαστες ταξιδιωτικές περιπέτειες στην περιοχή της Μαύρης Θάλασσας στην Τουρκία

Η περιοχή της Μαύρης Θάλασσας στην Τουρκία προσφέρει μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία, συνδυάζοντας την αυθεντική διαμονή στη φύση με πλούσια πολιτισμική κληρονομιά και γαστρονομικές απολαύσεις. Από τα δροσερά υψίπεδα...

Αιώνιος ναός κρυμμένος σε σπήλαιο σε καλεί στην Αλεξανδρούπολη

Ο Ιερός Ναός των Αγίων Θεοδώρων, κρυμμένος σε σπήλαιο κοντά στην Αλεξανδρούπολη, αποτελεί ένα μοναδικό δείγμα βυζαντινής τέχνης. Σκαλισμένος στην πέτρα, ο ναός περιέχει τοιχογραφίες από τον 11ο αιώνα...

Προτιμούν κοντινά νησιά, γρήγορες αποδράσεις και εισιτήρια τελευταίας στιγμής οι Έλληνες ταξιδιώτες

Το φετινό καλοκαίρι οι Έλληνες ταξιδιώτες επέλεξαν κοντινά και οικονομικά νησιά για τις διακοπές τους, παρά τις αυξημένες τιμές και την ακρίβεια, προτιμώντας σύντομες αποδράσεις και κρατήσεις της τελευταίας...

Sun: Αυτό το ελληνικό νησί προσφέρει την κορυφαία σχέση τιμής και ποιότητας υπηρεσιών

Η βρετανική εφημερίδα The Sun αναδεικνύει τη Σίφνο ως το ελληνικό νησί με την καλύτερη σχέση τιμής και ποιότητας υπηρεσιών, βασισμένη στις απόψεις ειδικών του τουρισμού. Η Σίφνος ξεχωρίζει...

ΒΙΝΤΕΟ: Η τοποθεσία στη Θράκη που παραπέμπει στα Μετέωρα

Η περιοχή των Θρακικών Μετεώρων στη Ροδόπη, γνωστή για τις εντυπωσιακές συστάδες βράχων που θυμίζουν τα Μετέωρα, προσφέρει ένα μοναδικό φυσικό περιβάλλον. Παρά την ομορφιά της, παραμένει αναξιοποίητη λόγω...

Το Avali, η καινοτόμος παραθαλάσσια εμπειρία πολυτελούς διαμονής της Mar-Bella Collection, υποδέχεται τους επισκέπτες του

Η Mar-Bella Collection εγκαινιάζει το Avali, ένα νέο πολυτελές resort στη νότια Κέρκυρα, προσφέροντας μια μοναδική παραθαλάσσια εμπειρία με premium all-inclusive υπηρεσίες. Το Avali διαθέτει 76 δωμάτια και σουίτες...

ΒΙΝΤΕΟ: Κουκουμίτσα, το πράσινο στολίδι της Βόνιτσας

Το μικρό νησί Κουκουμίτσα, μπροστά από τη Βόνιτσα στον Αμβρακικό κόλπο, αποτελεί ένα πράσινο στολίδι που γοητεύει κατοίκους και επισκέπτες με τη φυσική του ομορφιά και την ηρεμία του....

Θιβέτ: Η κορυφή του κόσμου

Το άρθρο "Θιβέτ: Η κορυφή του κόσμου" από τον Κωνσταντίνο Σφήκα περιγράφει το μαγευτικό και απομονωμένο Θιβέτ, μια χώρα πλούσια σε πολιτιστική και θρησκευτική κληρονομιά, που σήμερα ανήκει στην...

ΕΙΚΟΝΕΣ: Στο ξεχωριστό μουσείο Νέον της Ευρώπης

Το άρθρο εξετάζει την ιστορία και τη σημασία των φωτεινών επιγραφών Νέον, εστιάζοντας στο μοναδικό μουσείο Νέον της Ευρώπης που βρίσκεται στη Βαρσοβία. Το Νέον, ανακαλυφθέν από τον Ράμσεϊ, έδωσε...

70 λεπτά από τη Θεσσαλονίκη: Μια απόδραση στο ορεινό διαμάντι της Βόλβης

Τα Στεφανινά, κρυμμένα στις πλαγιές των Κερδυλίων ορών και μόλις 70 λεπτά από τη Θεσσαλονίκη, αποτελούν έναν γραφικό ορεινό οικισμό με μοναδική φυσική ομορφιά και πλούσια ιστορία. Περιτριγυρισμένα από...

Η μαγευτική Μονή Λειμώνος στη Λέσβο συναρπάζει με την εμφάνιση και τις παραδόσεις της

Η Ιερά Μονή Λειμώνος στη Λέσβο, γνωστή και ως Μονή Αγίου Ιγνατίου, αποτελεί ένα από τα παλαιότερα και σημαντικότερα μοναστήρια του νησιού, ιδρυμένο το 1526. Αφιερωμένη στον Άγιο Ιγνάτιο,...

Ικαρία: Μια βεράντα και ένα καραφάκι κρασί

Η Ικαρία είναι γνωστή για τα ξέφρενα πανηγύρια της, τον χορό και το άφθονο κρασί, αλλά το νησί προσφέρει πολύ περισσότερα. Από την περιπέτεια της διαδρομής προς τις Σεϋχέλλες...

Το «Ναυάγιο των κεραμικών»: Μια συναρπαστική υποβρύχια ανακάλυψη στα ανοιχτά της Αττάλειας (ΕΙΚΟΝΕΣ)

Στα ανοιχτά της Αττάλειας ανακαλύφθηκε ένα εξαιρετικά καλοδιατηρημένο ναυάγιο από την Ύστερη Ελληνιστική-Πρώιμη Ρωμαϊκή περίοδο, γνωστό ως «Ναυάγιο των κεραμικών», το οποίο περιείχε εκατοντάδες κεραμικά σκεύη τύπου terra sigillata....

Σίγρι: Η μαγευτική κωμόπολη της Λέσβου που την «περικλείει» μια λιμνοθάλασσα

Το Σίγρι, μια γραφική κωμόπολη στη δυτική Λέσβο, συνδυάζει μοναδικά τη φυσική ομορφιά με την ιστορική κληρονομιά. Περιτριγυρισμένο από άγρια βουνά και γαλαζοπράσινες παραλίες, το Σίγρι προσφέρει στους επισκέπτες...

Ευνοϊκό κλίμα για τα Airbnb στην Ελλάδα – Άνοδος στη ζήτηση και την προσφορά καταλυμάτων

Η αγορά της βραχυχρόνιας μίσθωσης στην Ευρώπη, και ιδιαίτερα στην Ελλάδα, παρουσιάζει σημαντική ανάπτυξη, με την προσφορά και τη ζήτηση καταλυμάτων να αυξάνονται αισθητά. Η Ελλάδα ξεχωρίζει με αύξηση...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ