Οι διακοπές γίνονται ακριβότερες για τους Έλληνες, αλλά πιο οικονομικές για τους Βαλκάνιους

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οι διακοπές για τους Έλληνες αναμένεται να γίνουν πιο ακριβές φέτος, λόγω της αύξησης των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων κατά 12%-15%, που οφείλεται σε περιβαλλοντικούς κανονισμούς και αυξημένα λειτουργικά κόστη. Αντίθετα, οι Βαλκάνιοι ταξιδιώτες θα βρουν τις διακοπές τους πιο προσιτές, καθώς οι νέες συνθήκες διευκολύνουν την πρόσβαση στην Ελλάδα. Το άρθρο εξετάζει τις οικονομικές επιπτώσεις στις οικογένειες και τις επιχειρήσεις των νησιών, καθώς και τις προτάσεις για την ανακούφιση των επιβατών.

Η έντονη φημολογία των τελευταίων ημερών για επερχόμενη αύξηση στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια από τον Μάιο και μετά, έχει προκαλέσει αναταραχή στο νησιωτικό κόσμο, τόσο για ζητήματα που άπτονται της καθημερινότητας των τόπων αυτών, αλλά κυρίως για το τι αρνητικές προεκτάσεις μπορεί να έχει μια τέτοια προοπτική στο φετινό καλοκαίρι.

Μπορεί να βρισκόμαστε στα τέλη Γενάρη, όμως αρκετοί είναι εκείνοι που ήδη καταστρώνουν τα πλάνα τους για τις καλοκαιρινές διακοπές, ιδιαίτερα εκείνοι που αναζητούν την καλύτερη δυνατή τιμή τόσο ως προς το κομμάτι των μετακινήσεων, αλλά κυρίως όσον αφορά το κομμάτι της διαμονής.

Ωστόσο, όποιος ξεκινάει έστω και μια πρώτη διερευνητική έρευνα για το φετινό καλοκαίρι «σκοντάφτει» στο γεγονός ότι δεν μπορεί να υπολογίσει το κόστος των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, καθώς όλοι βρίσκονται εν αναμονή της κατάληξης του μπρα ντε φερ που έχει ξεκινήσει μεταξύ του υπουργείου Ναυτιλίας και των ακτοπλόων.

Η αύξηση στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, που αναμένεται να φτάσει το 12%-15%, αφορά την υποχρεωτική μετάβαση σε ακριβότερα, περιβαλλοντικά φιλικότερα καύσιμα, στο πλαίσιο της «πράσινης μετάβασης», καθώς και η αύξηση του λειτουργικού κόστους των εταιριών λόγω πληθωρισμού και υψηλότερων μισθολογικών εξόδων.

Στο τραπέζι

Το υπουργείο Ναυτιλίας εξετάζει μια σειρά από μέτρα για την ανακούφιση των επιβατών και των ακτοπλοϊκών εταιριών. Ανάμεσα στα προτεινόμενα μέτρα είναι:

* Αναπροσαρμογή του κρατικού ναυλολογίου, που παραμένει σταθερό από το 2018, ώστε να καλύψει μέρος της αύξησης του κόστους στις άγονες γραμμές.

* Εξασφάλιση ευρωπαϊκής χρηματοδότησης ύψους 400 εκατ. ευρώ, για την αναβάθμιση των ακτοπλοϊκών συνδέσεων μέσω Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), με στόχο τη βελτίωση των δρομολογίων στις άγονες γραμμές.

* Επέκταση του μεταφορικού ισοδύναμου, ώστε να ωφεληθούν οι νησιώτες και οι επιχειρήσεις που πλήττονται από το αυξημένο μεταφορικό κόστος.

* Μακροχρόνιες συμβάσεις με τις ακτοπλοϊκές εταιρίες για τις άγονες γραμμές, ώστε να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα των δρομολογίων.

Πηγή: Eurokinissi

Οι ακτοπλοϊκές εταιρίες υποστηρίζουν ότι τα μέτρα αυτά δεν επαρκούν για να καλύψουν το υψηλό κόστος μετάβασης στη νέα εποχή. Σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), οι βασικές προτάσεις τους περιλαμβάνουν:

* Κάλυψη της διαφοράς τιμής των νέων καυσίμων απευθείας στις εταιρίες εμπορίας, ώστε να διατηρηθούν προσιτές τιμές για τους επιβάτες.

* Κρατική επιδότηση στις εργοδοτικές εισφορές των ναυτικών, όπως εφαρμόζεται στην Ιταλία.

* Ανάληψη του κόστους των υποχρεωτικών εκπτώσεων για ειδικές ομάδες (πολύτεκνοι, ΑμεΑ, φοιτητές), όπως συμβαίνει με τα ΚΤΕΛ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔιακοπέςΕίναι δικαίωμα ή προνόμιο το ελληνικό καλοκαίρι;

Η ακρίβεια στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια δεν πλήττει μόνο τους ταξιδιώτες, αλλά και το ευρύτερο εμπορικό οικοσύστημα των νησιών, το οποίο βασίζεται στις τακτικές θαλάσσιες μεταφορές για την προμήθεια αγαθών και πρώτων υλών. Η αύξηση του κόστους μεταφοράς αγαθών οδηγεί σε αλυσιδωτές ανατιμήσεις, επηρεάζοντας τους κλάδους της εστίασης, του λιανεμπορίου και της φιλοξενίας. Επιχειρηματίες των νησιών εκφράζουν ανησυχίες για πιθανή μείωση των κρατήσεων κατά τους θερινούς μήνες.

Τι σημαίνουν οι αυξήσεις για την τσέπη μας

Το καλοκαίρι του 2024 μια 4μελης οικογένεια που μαζί με το αυτοκίνητό της έκλεινε μετ’ επιστροφής ακτοπλοϊκά εισιτήρια με συμβατικό πλοίο έπρεπε να πληρώσει:

Πειραιάς – Πάρος – Πειραιάς: 534 ευρώ

Πειραιάς – Ηράκλειο – Πειραιάς: 564 ευρώ

Πειραιάς – Σίφνος – Πειραιάς: 546 ευρώ

Πειραιάς – Ρόδος – Πειραιάς: 1.019 ευρώ

Το καλοκαίρι του 2025 μια 4μελης οικογένεια για τα παραπάνω δρομολόγια, εφόσον υιοθετηθούν οι αυξήσεις, θα πρέπει να πληρώσει:

Πειραιάς – Πάρος – Πειραιάς: 614 ευρώ

Πειραιάς – Ηράκλειο – Πειραιάς: 648 ευρώ

Πειραιάς – Σίφνος – Πειραιάς: 628 ευρώ

Πειραιάς – Ρόδος – Πειραιάς: 1.172 ευρώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αντέχουν οικονομικά οι νέοι τις καλοκαιρινές διακοπές; Τι παίζει με τις τιμές στα νησιά

Τι πληρώναμε από Θεσσαλονίκη πέρσι το καλοκαίρι

Θεσσαλονίκη – Σκιάθος

Ενδεικτική τιμή κατ’ άτομο 113,20 ευρώ (μετάβαση και επιστροφή)

Εάν υπάρχει και ΙΧ το κόστος εκτοξεύεται στα 279,80 ευρώ συνολικά.

Αν μιλάμε για μια τετραμελή οικογένεια το κόστος μόνο για τα ακτοπλοϊκά μεταφορικά μαζί με αμάξι αγγίζουν τα 620 ευρώ.

Θεσσαλονίκη – Σκόπελος

Δύο άτομα μαζί με αμάξι θα πρέπει να πληρώσουν 427 ευρώ για το πήγαινε – έλα.

Εάν πάμε πάλι στο παράδειγμα της τετραμελoύς οικογένειας το κόστος μαζί με αμάξι αγγίζει τα 660 ευρώ.

Θεσσαλονίκη – Αλόννησος

Δύο άτομα με ΙΧ θα πληρώσουν για τη μετάβαση και την επιστροφή τους 445 ευρώ, ενώ μια τετραμελής οικογένεια 675 ευρώ.

Θεσσαλονίκη – Λήμνος

Ένα άτομο, χωρίς αμάξι, θα πληρώσει 46 ευρώ για τη μετάβαση και την επιστροφή του.

Για μια τριμελή οικογένεια με αμάξι, το συνολικό ποσό φτάνει στα 262 ευρώ.

Θεσσαλονίκη – Λέσβος

Τετραμελής οικογένεια όπου τα παιδιά τους είναι άνω των 10 ετών, που θα επιβιβαστούν στο πλοίο παίρνοντας μαζί τους και το αμάξι τους, θα πρέπει να πληρώσουν συνολικά κοντά στα 530 ευρώ.

Θεσσαλονίκη – Σάμος

Με το πλοίο από Θεσσαλονίκη για Σάμο φτάνεις στο Βαθύ σε 16-20,5 ώρες και στο Καρλόβασι σε λίγο περισσότερο από 17 ώρες.

Tο πλοίο φτάνει πρώτα στο Βαθύ και ύστερα στο Καρλόβασι. Τα ακτοπλοϊκά από Θεσσαλονίκη για Σάμο ξεκινούν από 41 ευρώ.

Τους καλοκαιρινούς μήνες (αρχές Ιουνίου – μέσα Σεπτεμβρίου) τα πλοία από Θεσσαλονίκη ταξιδεύουν μόνο στο λιμάνι στο Βαθύ και όχι στο Καρλόβασι.

Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Θάσος

Αγαπημένος προορισμός πολλών οικογενειών, αλλά όχι άμεσα προσβάσιμος. Έτσι στο… τεφτέρι σημειώνονται και τα έξοδα για βενζίνες και διόδια ως Καβάλα.

Κοντά στα 45 ευρώ για βενζίνη πάνε – έλα, ενώ τα διόδια θα βγουν λίγο κάτω από 12 ευρώ.

Πηγή: Eurokinissi

Φτηνότερα, σε σχέση με άλλες επιλογές λόγω απόστασης που καλύπτει το πλοίο, τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια, καθώς για δύο άτομα με αυτοκίνητο -αναλόγως το λιμάνι αναχώρησης και άφιξης- η τιμή θα κυμανθεί από 60 έως 66 ευρώ, πάντα μιλώντας για μετάβαση και επιστροφή.

Θεσσαλονίκη – Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη

Η Σαμοθράκη αποτελεί έναν ιδιαίτερα αγαπητό εναλλακτικό προορισμό, αλλά όχι άμεσα προσβάσιμο από την πόλη μας.

Θα πρέπει οδικώς να μεταβείς έως την Αλεξανδρούπολη όπως και να επιστρέψεις από εκεί.

Επομένως θα πρέπει να υπολογίσεις ένα ποσό κοντά στα 130 ευρώ συνολικά για βενζίνες και διόδια.

Δύο άτομα με ΙΧ για να πάνε και να έρθουν από Αλεξανδρούπολη – Σαμοθράκη με το πλοίο θα πρέπει να πληρώσουν 180 ευρώ.

Θεσσαλονίκη – Ηγουμενίτσα – Κέρκυρα

Άλλος ένας… σύνθετος προορισμός. Οδικώς το Θεσσαλονίκη – Ηγουμενίτσα, μόνο για τη μετάβαση απαιτεί κοντά στα 57 ευρώ βενζίνη και 10,85 ευρώ διόδια.

Για να περάσει με το αμάξι της στην Κέρκυρα μια τετραμελής οικογένεια και να επιστρέψει πίσω στην Ηγουμενίτσα θα πρέπει να δώσει από 113 έως 123 ευρώ.

Σέρβοι, Βούλγαροι, Ρουμάνοι θα γίνουν ακόμα περισσότεροι το φετινό καλοκαίρι

Η πλήρης ένταξη της Βουλγαρίας και της Ρουμανίας τόσο στην ξηρά όσο και στον αέρα από την 1η Γενάρη του 2025 δημιουργεί νέα δεδομένα ενόψει του φετινού καλοκαιριού.

Οι έλεγχοι στα σύνορα με την Ελλάδα αποτελούν παρελθόν και αυτό έρχεται να αποσυμφορήσει σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό τις ουρές που βλέπαμε τα προηγούμενα χρόνια.

Η διαδρομή μέσω Βουλγαρίας για προορισμούς όπως η Χαλκιδική, η Θάσος, ο Σταυρός, η Ασπροβάλτα θα γίνει ταχύτερη και ευκολότερη για τους ταξιδιώτες από τα Βαλκάνια.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το καλοκαίρι έπαψε από καιρό να είναι δημοκρατικό. Φως φανάρι.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε που ήδη αρκετοί Βαλκάνιοι, για μια ακόμη χρονιά, φροντίζουν από τώρα που είμαστε ακόμη στον Ιανουάριο, να κλείνουν δωμάτια σε ξενοδοχεία ή ενοικιαζόμενα για διάστημα πέντε, οκτώ ή ακόμη και δέκα ημερών για την «καρδιά» του καλοκαιριού.

Βασίλης Ζαγουρτζίνης

Πολλές επιχειρήσεις άλλωστε που δραστηριοποιούνται στις παραπάνω τουριστικές περιοχές λειτουργούν -κάποιες εδώ και δεκαετίες μάλιστα- με επαναλαμβανόμενο πελατολόγιο, που μόλις ολοκληρώνει τις καλοκαιρινές του διακοπές, φροντίζει να κλείνει ήδη τις επόμενες.

Τα… ρουμανικά και βουλγάρικα ρεβεγιόν στη Θάσο δείχνουν το «δρόμο»

Μια μικρή «γεύση» για του τι αναμένουμε να δούμε αυτό το καλοκαίρι δόθηκε στα ρεβεγιόν της Πρωτοχρονιάς όπου εκατοντάδες Βούλγαροι και Ρουμάνοι πέρασαν τα σύνορα για να βρεθούν στη Θάσο για να υποδεχτούν το 2025 στο νησί.

Ειδικά μενού, εκδηλώσεις, Dj πάρτι και ζωντανή μουσική περιλάμβαναν τα πρωτοχρονιάτικα πάρτι που έγιναν στη Σκάλα Πρίνου, τον Θεολόγο και τα Λιμενάρια.

Οι Βαλκάνιοι, όπως και οι Τούρκοι, έχουν «χτίσει» τα τελευταία χρόνια μια σχέση αγάπης με τη Θάσο.

«Στις 22.00 φεύγετε από το Βουκουρέστι, στις 06.30 ταξιδεύετε με το φέριμποτ από την Κεραμωτή και στις 07.30 κάνετε το μπάνιο σας στις παραλίες της Θάσου» έγραφαν πέρσι το καλοκαίρι ταξιδιωτικά πρακτορεία στην Ρουμανία.

Στο «κόκκινο» ο οδικός τουρισμός το 2024

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, που δημοσίευσε το Ινστιτούτο Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, την περίοδο Ιανουαρίου-Νοεμβρίου 2024 καταγράφηκαν 11,4 εκατ. διεθνείς οδικές αφίξεις, έναντι 9,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2023, παρουσιάζοντας αύξηση κατά 15%.

Το διάστημα Ιανουαρίου-Νοεμβρίου, οι οδικές αφίξεις από τη Βουλγαρία αυξήθηκαν κατά 83.000, φτάνοντας τις 5,1 εκατομμύρια. Η Τουρκία κατέγραψε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση, με τις αφίξεις να είναι περισσότερες κατά 323.000, φτάνοντας συνολικά τις 1,4 εκατομμύρια. Από τη Βόρεια Μακεδονία, οι αφίξεις διαμορφώθηκαν σε 3,2 εκατομμύρια.

Οι καλοκαιρινές επιδόσεις των οδικών αφίξεων

Τον Ιούνιο ανήλθαν σε 1,5 εκατ. με αύξηση +189 χιλ./+14,5%. Το τρίτο τρίμηνο η αύξηση συνεχίστηκε καθώς τον Ιούλιο καταγράφηκαν 2,3 εκατ. αφίξεις, σημειώνοντας αύξηση +277 χιλ./+13,9%. Τον Αύγουστο καταγράφηκαν 2,5 εκατ. αφίξεις, παρουσιάζοντας αύξηση +315 χιλ./+14,5%.

Διαβάστε επίσης

ΒΙΝΤΕΟ: Το χωριό που «κρύβεται» στις πλαγιές του Όλυμπου στη Λέσβο

Ο Αγιάσος, ένα γραφικό χωριό στις πλαγιές του Όλυμπου στη Λέσβο, αποτελεί έναν κρυμμένο θησαυρό για όσους επιθυμούν να αποδράσουν από την καθημερινότητα και να απολαύσουν την ηρεμία και...

ΒΙΝΤΕΟ: Ανακαλύψτε τη μεγαλύτερη συνεχόμενη ακτογραμμή της Ελλάδας

Η παραλία Αιγιαννάκη κοντά στην Κυπαρισσία αποτελεί έναν αυθεντικό μεσσηνιακό προορισμό με μοναδική φυσική ομορφιά. Με μήκος 55 χλμ., η απέραντη αμμουδιά της, προστατευόμενη από το δίκτυο Natura, προσφέρει κρυστάλλινα...

ΕΙΚΟΝΕΣ: Εξερευνήσαμε το μοναδικό μουσείο βότκας στην Ευρώπη

Το άρθρο παρουσιάζει το Μουσείο Πολωνικής Βότκας στη Βαρσοβία, το οποίο βρίσκεται στο Koneser Praga, ένα πρώην εργοστάσιο απόσταξης βότκας. Το μουσείο προσφέρει μια εντυπωσιακή εμπειρία στους επισκέπτες με...

Κίμωλος: Ένα αυθεντικό κυκλαδίτικο στολίδι

Η Κίμωλος, ένα αυθεντικό κυκλαδίτικο νησί, γνωρίζει αυξημένη τουριστική κίνηση το καλοκαίρι του 2025, με τη σεζόν να επεκτείνεται και το φθινόπωρο. Ο δήμαρχος Κιμώλου, Κωνσταντίνος Βεντούρης, αποδίδει την...

Αστυπάλαια: Η «πεταλούδα του Αιγαίου» τιμά το παρελθόν και διεκδικεί το μέλλον της

Η Αστυπάλαια, γνωστή ως η «πεταλούδα του Αιγαίου», συνδυάζει τη φυσική ομορφιά με τη σύγχρονη τεχνολογία, καθώς εξελίσσεται προς την κατεύθυνση της αειφορίας και της καινοτομίας. Το νησί, με...

6 ονειρεμένες παραλίες της Χαλκιδικής για μια αξέχαστη καλοκαιρινή βουτιά

Το άρθρο παρουσιάζει έξι μαγευτικές παραλίες της Χαλκιδικής, ιδανικές για μια αξέχαστη καλοκαιρινή βουτιά. Ξεκινά με την παραλία Κομίτσα, γνωστή για την κρυστάλλινη θάλασσα και την ήρεμη φύση της,...

Δένδιας για Φιντάν: Απολύτως απαράδεκτες και προσβλητικές οι δηλώσεις του

Ο Έλληνας Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, απάντησε αυστηρά στις δηλώσεις του Τούρκου Υπουργού Εξωτερικών Χακάν Φιντάν, χαρακτηρίζοντάς τις ως απολύτως απαράδεκτες και προσβλητικές. Ο Δένδιας, από την Κοπεγχάγη...

Είναι το «Soft Travel» η καινούρια μόδα στα ταξίδια;

Το άρθρο εξετάζει την αυξανόμενη τάση του "soft travel", μια προσέγγιση στα ταξίδια που δίνει έμφαση στην ηρεμία, την απλότητα και την απόλαυση της στιγμής, αντί της έντασης και...

Sani Resort: Στην πρώτη θέση των οικογενειακών ξενοδοχείων στην Ευρώπη – Αναφορά από το The Independent

Το Sani Resort στη Χαλκιδική αναγνωρίστηκε από το The Independent ως κορυφαίο οικογενειακό ξενοδοχείο στην Ευρώπη, χάρη στις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες του και την αφοσίωσή του στη φροντίδα των...

Καινούργια ακτοπλοϊκή γραμμή Καβάλας-Τήνου – Πότε ξεκινάει

Η Τήνος εντάσσεται σε μια νέα ακτοπλοϊκή γραμμή που συνδέει το Λαύριο με την Καβάλα μέσω Άγιου Ευστρατίου και Λήμνου, όπως ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Τήνου, Παναγιώτης Κροντηράς, μετά από...

“Στη χώρα των Μογγόλων: Ένα ταξίδι στο χώρο και στο χρόνο”

Το άρθρο "Στη χώρα των Μογγόλων: Ένα ταξίδι στο χώρο και στο χρόνο" εξερευνά τη Μογγολία, μια χώρα με πλούσια ιστορία και μοναδική γεωγραφία. Παρότι κάποτε αποτέλεσε την καρδιά...

Σεπτέμβριος: Οι καλοκαιρινές διακοπές που επιλέγουν, οι προορισμοί και τα οφέλη τους

Ο Σεπτέμβριος αναδεικνύεται ως μια έξυπνη επιλογή για διακοπές, καθώς προσφέρει ηρεμία, χαμηλότερες τιμές και καλές καιρικές συνθήκες, μακριά από την πολυκοσμία του Αυγούστου. Αν και πολλοί τον θεωρούν...

Θεσσαλονικιός εγκαινιάζει beach bar σε βραχονησίδα, ζει μόνος και… το απολαμβάνει

Ο Δημήτρης, ένας Θεσσαλονικιός, ζει μόνιμα για έξι-εφτά μήνες το χρόνο στη βραχονησίδα Κουνούπα, κοντά στην Αστυπάλαια, όπου έχει δημιουργήσει το δικό του beach bar. Παρά τις δυσκολίες της...

Aegean: Ευελιξία στα εισιτήρια στις 28 Αυγούστου εξαιτίας απεργίας ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας

Η AEGEAN και η Olympic Air ενημερώνουν τους επιβάτες για ευελιξία στα εισιτήρια λόγω της προγραμματισμένης 4ωρης στάσης εργασίας των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας στις 28 Αυγούστου 2025. Οι επιβάτες...

Ηρεμία και αυθεντικότητα: Τα ελληνικά νησιά που αξίζει να προσθέσεις στη λίστα σου για το επόμενο καλοκαίρι

Το άρθρο παρουσιάζει μια λίστα με ελληνικά νησιά που προσφέρουν αυθεντικές και ήρεμες διακοπές, μακριά από την πολυκοσμία των πιο διάσημων προορισμών. Η Ηρακλειά, η Σίκινος, η Μήλος, η...

Ποιες αλλαγές φέρνει ο Μεσογειακός Τουρισμός;

Ο Μεσογειακός τουρισμός βρίσκεται σε κρίσιμο σημείο λόγω της κλιματικής αλλαγής και του υπερτουρισμού, οδηγώντας σε αλλαγές στις προτιμήσεις των ταξιδιωτών. Παρά τις υψηλές θερμοκρασίες και τις καταστροφές που...

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: Το πλούσιο δάσος του Κιλκίς, ένας φυσικός παράδεισος για κάθε περιπατητή

Το δάσος «Χίλια Δέντρα» στο Κιλκίς, με ιστορία άνω των τεσσάρων αιώνων, ξαναβρίσκει τη φυσική του αίγλη μέσω ενός έργου προστασίας και ανάδειξης που προσεγγίζει την ολοκλήρωσή του. Το...

ΒΙΝΤΕΟ: Ο μυστικός παράδεισος της Σιθωνίας

Το Πόρτο Κουφό, στη νοτιοδυτική Σιθωνία Χαλκιδικής, είναι ένας από τους μεγαλύτερους και ασφαλέστερους φυσικούς λιμένες της Ελλάδας, προσφέροντας σπάνια φυσική ομορφιά και γαλήνη. Ο όρμος, προστατευμένος από ψηλούς...

Η μαγεία της Χάλκης με το εντυπωσιακό κροκοδειλάκι στο Κάστρο της

Το άρθρο περιγράφει τη γοητεία της Χάλκης, ενός μικρού νησιού των Δωδεκανήσων, με επίκεντρο το γραφικό λιμανάκι του Εμπορειού και το εντυπωσιακό Κάστρο των Ιπποτών. Το νησί χαρακτηρίζεται από...

Η μεγαλύτερη παραλία της Ευρώπης βρίσκεται στην Ελλάδα

Η παραλία Μονολίθι, που εκτείνεται από το χωριό Μύτικας μέχρι το χωριό Καστροσυκιά στην Πρέβεζα, είναι η μεγαλύτερη σε μήκος παραλία της Ευρώπης, με περίπου 25 χιλιόμετρα ακτογραμμής. Η περιοχή,...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ