Δημήτρης Ουγγαρέζος – Κώστας Τσουρός σε ανταλλαγή αιχμών: «Αλεπουδάκο, δεν είναι απαραίτητο να το κάνω εγώ» – «Η ζήλια είναι κακό πράγμα»
Ένα διαδικτυακό πίνγκ-πόνγκ αιχμών ξεκίνησε τις τελευταίες ώρες ανάμεσα σε Δημήτρη Ουγγαρέζο και Κώστα Τσουρό. Aφορμή στάθηκε γι’ αυτό η άποψη που εξέφρασε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος…