Ελίνα Παπίλα: «Η εκπομπή “Είμαστε μαζί” θεωρώ ότι ήταν λάθος, η κριτική που δεχτήκαμε ήταν πολύ αυστήρη»
Η Ελίνα Παπίλα, σε συνέντευξή της στον Γρηγόρη Αρναούτογλου, εξέφρασε τη γνώμη της για την εκπομπή “Είμαστε μαζί”, χαρακτηρίζοντάς την ως λάθος και τονίζοντας ότι η…