Η Louis Vuitton παρουσίασε τη νέα της συλλογή Objets Nomades και Trunks Collection στην Εβδομάδα Design του Μιλάνου 2025, μεταμορφώνοντας το Palazzo Serbelloni σε ένα καλλιτεχνικό σκηνικό που συνδυάζει πολυτέλεια και καινοτομία.
Η έκθεση περιλαμβάνει συνεργασίες με κορυφαίους σχεδιαστές και εντυπωσιακά εκθέματα όπως ένα πικάπ σε σχήμα λουλουδιού και ένα φουτουριστικό φλιπεράκι.
Ο CEO της εταιρείας, Pietro Beccari, τόνισε τη στρατηγική της Louis Vuitton για μια εμπειρία που συνδυάζει πολιτισμό και design, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της να επαναστατήσει την έννοια της πολυτέλειας.
Διαβάστε παρακάτω
Η Louis Vuitton παρουσίασε τη νέα της συλλογή Objets Nomades και Trunks Collection στην Εβδομάδα Design του Μιλάνου 2025, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή πολυτέλειας και καινοτομίας. Η έκθεση φιλοξενήθηκε στο ιστορικό Palazzo Serbelloni, όπου η γαλλική maison μετέτρεψε κάθε δωμάτιο σε ένα καλλιτεχνικό σκηνικό που συνδύαζε τη δεξιοτεχνία με τη φαντασία .
Η νέα εποχή της Louis Vuitton στο interior design
Η συλλογή Objets Nomades, που ξεκίνησε το 2012, επανέρχεται δυναμικά με συνεργασίες από κορυφαίους σχεδιαστές όπως οι Patricia Urquiola, Estúdio Campana, India Mahdavi και Cristián Mohaded.
Ανάμεσα στα εκθέματα ξεχώρισαν:
- Ένα πολυτελές πικάπ σε σχήμα ανθισμένου λουλουδιού, επενδυμένο με δέρμα
- Ένα τραπέζι ποδοσφαίρου με γοργόνες αντί για παίκτες
- Μια αιώρα με δερμάτινες λαβές που θυμίζουν τσάντα
- Ένα φουτουριστικό φλιπεράκι με το προφίλ του Pharrell Williams, εμπνευσμένο από την ανδρική συλλογή A/W 2025
Η συλλογή Trunks επανέφερε την κλασική τέχνη των ταξιδιωτικών μπαούλων με μοντέρνες πινελιές, όπως ένα μικρό trunk με θήκες για φλιτζάνια εσπρέσο και ασημένια καφετιέρα .
Φουτουριστική τέχνη και φόρος τιμής στην ιταλική κουλτούρα
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία της έκθεσης ήταν η συνεργασία με τον Ιταλό φουτουριστή καλλιτέχνη Fortunato Depero. Τα έργα του, εμπνευσμένα από την ιταλική λαϊκή τέχνη, παρουσιάστηκαν σε πιάτα και χαλιά με μοτίβα από παπαγάλους, άλογα και ψάρια, σε συνδυασμό με το εμβληματικό μοτίβο Damier της Louis Vuitton.
Η Louis Vuitton ως πολιτιστικό brand
Ο CEO της Louis Vuitton, Pietro Beccari, τόνισε ότι η στρατηγική της εταιρείας επικεντρώνεται στο “retailtainment”, μια εμπειρία που συνδυάζει λιανική πώληση, πολιτισμό και design. Η νέα ναυαρχίδα της εταιρείας στο Μιλάνο, σχεδιασμένη από τον Peter Marino, ενσωματώνει αυτή τη φιλοσοφία, προσφέροντας στους επισκέπτες μια ολοκληρωμένη εμπειρία που περιλαμβάνει τέχνη, γαστρονομία και design.
Η παρουσία της Louis Vuitton στην Εβδομάδα Design του Μιλάνου 2025 επιβεβαιώνει τη δέσμευσή της να επεκτείνει τα όρια της πολυτέλειας, μετατρέποντας την καθημερινότητα σε μια εμπειρία υψηλής αισθητικής. Η συλλογή Objets Nomades και Trunks Collection δεν είναι απλώς προϊόντα, αλλά έργα τέχνης που ενσωματώνουν την ιστορία, την καινοτομία και το savoir-faire της maison.
