Η νέα καμπάνια «Συνδέουμε τον κόσμο σου» της COSMOTE TELEKOM αναδεικνύει τη σημασία της σύνδεσης στην καθημερινότητά μας, προβάλλοντας τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία στη ζωή μας.
Η συνεργασία δύο ισχυρών brands, της COSMOTE και της TELEKOM, υπόσχεται να φέρει καινοτομίες και προηγμένες υπηρεσίες, εστιάζοντας στη δημιουργία μιας πιο συνδεδεμένης κοινωνίας μέσω επενδύσεων σε υποδομές FTTH και 5G.
Το νέο λογότυπο και το χαρακτηριστικό χρώμα Magenta ενισχύουν την ταυτότητα της μάρκας, που στοχεύει να εξελιχθεί σε κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη.
Διαβάστε παρακάτω
Σήμερα, σε έναν κόσμο που συνεχώς εξελίσσεται και προοδεύει, η «σύνδεση» σημαίνει πολλά περισσότερα από μία απλή πρόσβαση στο διαδίκτυο. Με την τεχνολογία να διευκολύνει διάφορες πτυχές της ζωής μας, οι εμπειρίες μας αναβαθμίζονται αισθητά. Μέσα από ποικίλες μορφές «σύνδεσης» που διευρύνονται προς κάθε κατεύθυνση, από τις καθημερινές μας σχέσεις και δραστηριότητες, ως τον τρόπο που εργαζόμαστε, διασκεδάζουμε, μαθαίνουμε, η «σύνδεση» τόσο σήμερα όσο και στο μέλλον, έχει τη δύναμη να μεταμορφώνει τη ζωή όλων μας.
Τη δύναμη της σύνδεσης αναδεικνύει ένα τηλεοπτικό spot, που εδώ και μερικές μέρες έχει «εισβάλει» στους τηλεοπτικούς μας δέκτες. Ο λόγος για την καμπάνια της νέας εμπορικής μάρκας COSMOTE TELEKOM, η οποία μας υπενθυμίζει πως, όταν ενώνουμε τις δυνάμεις και τα όνειρά μας, όταν συνδεόμαστε, μπορούμε να καταφέρουμε περισσότερα, είτε σε προσωπικό, είτε σε συλλογικό επίπεδο.
Η COSMOTE TELEKOM είναι αποτέλεσμα της ένωσης δυνάμεων δύο μεγάλων brands, της COSMOTE και της TELEKOM. Η COSMOTE πρωταγωνιστεί τα τελευταία 27 χρόνια στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών. Την ίδια στιγμή, η TELEKOM αποτελεί την κορυφαία μάρκα στις τηλεπικοινωνίες παγκοσμίως και μία από τις κορυφαίες στον κόσμο, ανεξαρτήτως κλάδου.
Στιγμιότυπο από την παρουσίαση της νέας εμπορικής μάρκας COSMOTE TELEKOM: Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Ομίλου ΟΤΕ, Κώστας Νεμπής
Τι φέρνει η ένωση δυνάμεων
Η ένωση δυνάμεων δύο τόσο ισχυρών μαρκών, φέρνει μαζί της κάτι πολύ περισσότερο από μια αλλαγή brand: φέρνει πραγματικές αλλαγές στην καθημερινότητά μας. Η τεχνογνωσία και η καινοτομία της TELEKOM δίνουν στην COSMOTE τη δυνατότητα να ενισχύσει την υπόσχεσή της να προσφέρει ακόμα πιο προηγμένες, αξιόπιστες και ανταγωνιστικές υπηρεσίες, νέες digital πλατφόρμες και εργαλεία τεχνητής νοημοσύνης, αλλά και νέες συσκευές. Ο στόχος είναι ξεκάθαρος: όχι απλώς να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής, αλλά να τις ξεπεράσει.
«Συνδέουμε τον κόσμο σου»
Η COSMOTE TELEKOM μέσα από επενδύσεις σε υπερσύγχρονες υποδομές FTTH και 5G, δημιουργεί μια συνδεδεμένη Ελλάδα και φέρνει τους ανθρώπους πιο κοντά. Παράλληλα, μέσα από προηγμένες λύσεις τεχνολογίας και υπηρεσίες, συνδέει τους πελάτες της με τον ψηφιακό κόσμο και τις ευκαιρίες που προσφέρει.
H νέα υπογραφή της COSMOTE TELEKOM, «Συνδέουμε τον κόσμο σου», δεν είναι απλώς ένα σλόγκαν — είναι μια υπόσχεση ότι κάθε άνθρωπος, κάθε επιχείρηση, κάθε πλευρά της κοινωνίας μπορεί να γίνει μέρος αυτού του ψηφιακού κόσμου.
Μάλιστα, η νέα υπογραφή συνδέεται άμεσα με το νέο όραμα της εταιρείας να εξελιχθεί από κορυφαίος τηλεπικοινωνιακός πάροχος στην Ελλάδα σήμερα, στον κορυφαίο ψηφιακό τηλεπικοινωνιακό πάροχο στην Ευρώπη, οδηγώντας παράλληλα και την Ελλάδα προς τις κορυφαίες θέσεις ψηφιακοποίησης στην Ευρώπη.
Στιγμιότυπο από την παρουσίαση της νέας εμπορικής μάρκας COSMOTE TELEKOM: Λιάνα Μόσχου – Marketing Communications Strategy Director Ομίλου ΟΤΕ & ο Παναγιώτης Γαβριηλίδης – Chief Commercial Officer Consumer Segment Ομίλου ΟΤΕ
Το «Magenta» μπαίνει στη ζωή μας
Μαζί με το νέο λογότυπο της COSMOTE TELEKOM, έρχεται και μια αισθητική αλλαγή που δύσκολα περνά απαρατήρητη: το χρώμα Magenta. Το έντονο, χαρακτηριστικό αυτό χρώμα, που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την TELEKOM διεθνώς, κάνει πλέον την είσοδό του και στην ελληνική καθημερινότητα, φέρνοντας φρεσκάδα και δυναμισμό στην εικόνα του brand. Δεν είναι τυχαίο: η TELEKOM είναι μία από τις λίγες εταιρείες στον κόσμο που έχουν καταφέρει να ταυτιστούν τόσο έντονα με ένα χρώμα. Το Magenta δεν είναι απλώς μια επιλογή design· είναι ένα στοιχείο ταυτότητας, που δίνει χαρακτήρα σε κάθε προϊόν, υπηρεσία και εμπειρία που προσφέρει η εταιρεία. Και τώρα, γίνεται και μέρος της δικής μας πραγματικότητας.