Ο Σήφης Πολυζωίδης, γνωστός ηθοποιός, μίλησε στην εκπομπή «Καλημέρα είπαμε» για τις προκλήσεις που αντιμετώπισε με την ξαφνική αναγνωρισιμότητα κατά την αρχή της καριέρας του στην τηλεόραση.
Αναφέρθηκε στην πίεση που ένιωσε όταν βρέθηκε στο επίκεντρο της προσοχής, περιγράφοντας πώς η δημοσιότητα επηρέασε την καθημερινότητά του, φτάνοντας στο σημείο να δεχτεί ακόμα και γιαούρτι σε κλαμπ.
Ο Πολυζωίδης τόνισε τη σημασία των φίλων του, που δεν ανήκαν στον καλλιτεχνικό χώρο, να τον επαναφέρουν στην πραγματικότητα, βοηθώντας τον να συνειδητοποιήσει ότι η αναγνωρισιμότητα είναι παροδική και δεν πρέπει να τον καθορίζει.
Διαβάστε παρακάτω
Ο Σήφης Πολυζωίδης, με αφορμή την είσοδο στην καθημερινή σειρά “Ηλέκτρα” της ΕΡΤ, βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή “Καλημέρα είπαμε“.
Ο γνωστός ηθοποιός, μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε στα πρώτα του καλλιτεχνικά βήματα και στη δύσκολη διαχείριση της μεγάλης αναγνωρισιμότητας που έλαβε μόλις ξεκίνησε στην τηλεόραση.
«Εκείνη την εποχή “την άκουσα”. Η αλήθεια είναι ότι, αν δεν είσαι προετοιμασμένος, έχεις πρόβλημα. Δηλαδή θέλω να πω πως όταν ξαφνικά βγαίνεις σε ένα μπαρ και σου μιλάνε όλοι, έρχονται ποτά, θέλει ο κόσμος να κάτσει δίπλα σου για να σου μιλήσει, αρχίζεις και την ακούς. Δεν ήμουν και πολύ μικρός, ήμουν γύρω στα 30», είπε αρχικά ο Σήφης Πολυζωίδης.
Και συνέχισε: «Δεν προετοιμάζεσαι γι’ αυτό αλλά εμένα με έφεραν πίσω οι φίλοι μου, οι οποίοι δεν είχαν σχέση με τον χώρο. “Τι είναι αυτά που κάνεις;” και τέτοια μου έλεγαν, μέχρι που έφαγα και γιαούρτι σε κλαμπ 2000 ατόμων γιατί μου το είχαν υποσχεθεί».
«Μου είχαν πει “άμα σε δούμε έτσι” και η πραγματικότητα είναι πως όντως είχαν αλλάξει τα πράγματα. Αλλάζει όλο χωρίς να το καταλαβαίνεις, νομίζεις ότι είσαι το κέντρο της γης αλλά δεν είσαι τίποτα», πρόσθεσε ο Σήφης Πολυζωίδης.
Συνοπτικά
- Ο Σήφης Πολυζωίδης μίλησε για την πρόκληση της ξαφνικής αναγνωρισιμότητας στην αρχή της καριέρας του.
- Περιέγραψε την πίεση και τις αλλαγές στην καθημερινότητά του λόγω της δημοσιότητας, συμπεριλαμβανομένου ενός περιστατικού με γιαούρτι σε κλαμπ.
- Υπογράμμισε τη σημασία των φίλων του, που δεν ανήκαν στον καλλιτεχνικό χώρο, για την επαναφορά του στην πραγματικότητα.
- Τόνισε ότι η αναγνωρισιμότητα είναι παροδική και δεν πρέπει να καθορίζει την προσωπικότητά του.