Το άρθρο αναφέρεται σε έντονες συζητήσεις που έχουν ξεσπάσει μετά από αποκαλύψεις για επικείμενη καταγγελία κατά γνωστού τραγουδιστή για ασελγείς πράξεις.
Η συζήτηση στο πάνελ της εκπομπής Real View ήταν γεμάτη ανησυχία και προβληματισμό σχετικά με τον τρόπο που η κοινωνία και τα μέσα ενημέρωσης χειρίζονται τέτοιες υποθέσεις.
Η Έλενα Χριστοπούλου εξέφρασε την ανησυχία της για τις επιπτώσεις που μπορεί να έχουν οι κατηγορίες στη ζωή των καλλιτεχνών, ενώ η Σοφία Μουτίδου και η Δάφνη Καραβοκύρη σχολίασαν την έλλειψη σοβαρότητας και την αιμοδιψία με την οποία αντιμετωπίζονται αυτές οι υποθέσεις από τα μέσα.
Διαβάστε παρακάτω
Έντονες συζητήσει έχουν ξεκινήσει τελευταίες ώρες μετά τις αποκαλύψεις για επικείμενη καταγγελία σε βάρος γνωστού τραγουδιστή για ασελγείς πράξεις.
Με αφορμή τα όσα έχουν ειπωθεί σε ψυχαγωγικές εκπομπές, το θέμα συζητήθηκε και στην εκπομπή Real View το βράδυ της Τρίτης 16 Δεκεμβρίου, με τις τοποθετήσεις στο πάνελ να είναι αιχμηρές και διαφορετικές.
Η Σοφία Μουτίδου εξέφρασε τον προβληματισμό της, σχολιάζοντας: «Το σενάριο σαλεύει, ξεφεύγει, το σενάριο είναι δυστοπικό. Φοβάμαι να ψηφίζω».
Στο ίδιο μήκος κύματος, η Δάφνη Καραβοκύρη στάθηκε στον τρόπο με τον οποίο η κοινωνία και τα media προσεγγίζουν τέτοιες υποθέσεις, λέγοντας: «Δεν είναι αιμοδιψές; Μυρίζει βαρβαρίλα. Μου φαίνεται άστοχο και άτυχες. Αντί να κάθεται να επικεντρωθεί στο τι έχει συμβεί, άραγε το παίζουν αμπεμπαμπλόμ. Είναι φοβερό».
Από την πλευρά της η Έλενα Χριστοπούλου τόνισε: «Οι άνθρωποι που λένε τα ονόματά τους, έχουμε σκεφτεί πως είναι στα σπίτια τους αυτή τη στιγμή και αν πέσει κανείς από κανένα μπαλκόνι επειδή δεν αντέχει τόση λάσπη;».
Συνοπτικά
- Η Έλενα Χριστοπούλου εξέφρασε ανησυχία για τις επιπτώσεις των κατηγοριών στη ζωή των καλλιτεχνών.
- Η Σοφία Μουτίδου σχολίασε την έλλειψη σοβαρότητας με την οποία αντιμετωπίζονται οι υποθέσεις από τα μέσα.
- Η Δάφνη Καραβοκύρη τόνισε την αιμοδιψία και τη βαρβαρότητα της προσέγγισης των media.
- Στο Real View συζητήθηκαν διαφορετικές απόψεις για τον χειρισμό καταγγελιών από την κοινωνία και τα μέσα.
