Η δημιουργία των τηλεοπτικών τεράτων: Από το Demogorgon του Stranger Things στους White Walkers του Game of Thrones

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το άρθρο εξετάζει τη δημιουργία τεράτων σε διάφορες δημοφιλείς τηλεοπτικές σειρές, όπως το "Stranger Things", το "Game of Thrones" και το "The Last of Us". Οι δημιουργοί αυτών των πλασμάτων, όπως ο Άαρον Σιμς και ο Μπάρι Γκάουερ, αντλούν έμπνευση από τη φύση και την προσωπική τους εμπειρία για να δημιουργήσουν εντυπωσιακά και τρομακτικά σχέδια.

Η διαδικασία περιλαμβάνει τόσο δημιουργική ελευθερία όσο και πρακτικές προκλήσεις, όπως η άνεση των ηθοποιών στις στολές και ο περιορισμένος προϋπολογισμός, ιδιαίτερα σε σειρές όπως το "Doctor Who". Παρά τις δυσκολίες, η συνεργασία με ηθοποιούς και η χρήση ρεαλιστικών υλικών συμβάλλουν στη δημιουργία πειστικών και ανατριχιαστικών τεράτων που ενισχύουν την εμπειρία των θεατών.

Διαβάστε παρακάτω

Όταν ο ειδικός στα εφέ Ααρόν Σιμς διάβασε για πρώτη φορά το σενάριο του Stranger Things, τον εντυπωσίασε η αόριστη περιγραφή του κεντρικού τέρατος της σειράς. «Απλώς έλεγε: “Το Demogorgon είναι ένα ψηλό, λεπτό πλάσμα που τρώει παιδιά”», θυμάται ο Σιμς. «Σκέφτηκα: “Εντάξει, τρομακτικό είναι, αλλά πώς ακριβώς μοιάζει;“». Όταν έθεσε αυτό το ερώτημα στους δημιουργούς της σειράς, Ματ και Ρος Νάφερ, εκείνοι απάντησαν: «Δεν έχουμε ιδέα – φτιάξε κάτι».

Για τον Σιμς, που έχει δουλέψει σε ταινίες όπως The Incredible Hulk, Rise of the Planet of the Apes και X-Men, αυτή η ελευθερία ήταν ανακούφιση. «Όταν υπάρχει ήδη κοινό, υπάρχει έντονος έλεγχος και προσδοκίες. Οι φαν είτε το λατρεύουν είτε το μισούν – και δεν μπορείς να κάνεις τίποτα. Στο The Incredible Hulk, για παράδειγμα, η δουλειά κράτησε χρόνια. Όταν πρόκειται για νέο πλάσμα, πολλοί ενθουσιάζονται».

Η ελευθερία που δόθηκε στον Σιμς τον οδήγησε σε μια απροσδόκητη πηγή έμπνευσης: το σαγόνι μιας χελώνας. «Όταν μια χελώνα ανοίγει το στόμα της», εξηγεί, «φαίνεται να έχει σειρές δοντιών, αλλά είναι ίνες που τραβούν την τροφή μέσα». Συνδύασε αυτή την ιδέα με μια δαγκάνα παγίδα Venus flytrap και το αποτέλεσμα ήταν το μοναδικά τρομακτικό κεφάλι που ανοίγει σαν λουλούδι, αποκαλύπτοντας ομόκεντρους δακτυλίους δοντιών, πριν σφίξει το θήραμα, συνήθως ένα παιδί που ουρλιάζει. Οι αδερφοί Νάφερ ζήτησαν μόνο μια αλλαγή: χωρίς πρόσωπο.

Οι φαν του Stranger Things, που επιστρέφει φέτος, θα βρουν πολλούς λόγους να φοβηθούν και στο Alien: Earth, που κυκλοφορεί αυτήν την εβδομάδα. Ο δημιουργός της σειράς, Νόα Χόουλι, υποσχέθηκε μια τρομακτική επέκταση του ήδη τρομακτικού σύμπαντος των θηρίων της ταινίας, παρουσιάζοντας νέα πλάσματα που θα ανταγωνιστούν και ίσως ξεπεράσουν τα εμβληματικά γνωστά με τα κρανία αρπακτικά και τα δόντια μέσα σε δόντια. Το Alien: Earth, η προϊστορία της πρώτης ταινίας του 1979, εστιάζει πολύ στο ανατριχιαστικό body horror, με πλάσματα όπως το T Ocellus, ένα παράσιτο-μέδουσα που αποσπά τα μάτια άλλων οργανισμών για να τους ελέγξει από μέσα. Αυτά τα νεοφερμένα τέρατα διασφαλίζουν ότι η σειρά δεν ανακυκλώνει απλώς γνωστά πλάσματα, αλλά φέρνει νέους τρόμους.

Όπως ο Σιμς στο Stranger Things, έτσι και ο σχεδιαστής προσθετικού μακιγιάζ, Μπάρι Γκάουερ, βασίστηκε πολύ στη φύση για να δημιουργήσει τα τέρατα του The Infected, των ανθρώπων που έχουν μολυνθεί με εγκεφαλική λοίμωξη στη μετα-αποκαλυπτική ζόμπι σειρά The Last of Us. Τα μανιτάρια έγιναν κεντρικό κομμάτι της δημιουργικής διαδικασίας, με τον Γκάουερ και την ομάδα του να αγοράζουν τόσα πολλά κιτ «καλλιέργειας μανιταριών» για το στούντιο, ώστε σύντομα είχαν 15 είδη στα χέρια τους. «Τα μανιτάρια», λέει ο Γκάουερ, «είναι μια τόσο ενδιαφέρουσα και όμορφη μορφή ανάπτυξης. Υπάρχουν τόσο πολλά να πειραματιστείς».

Ο Γκάουερ είχε μια «υπερδύναμη» στη δημιουργία τεράτων από μανιτάρια: τα απεχθάνεται, μισεί την οσμή και την υφή τους. «Έγινε αρκετά εύκολο να βρω σχέδια που με απωθούν», εξηγεί.

Όπως αναφέρει ο Guardian, εκτός από την απέχθειά του για τα μανιτάρια, ο Γκάουερ πάσχει από τρυποφοβία, μια έντονη δυσφορία που προκαλείται από το θέαμα συστάδων μικρών οπών ή εξογκωμάτων. «Σου προκαλεί ανατριχίλα», λέει. Αντί να αποφύγει αυτά τα στοιχεία που τον κάνουν να νιώθει άσχημα, τα χρησιμοποίησε για να προκαλέσει μέγιστη αηδία στα σχέδιά του για το πώς δείχνουν οι Infected, βρίσκοντας το τέλειο «πειραματόζωο» στην κόρη του, Λότι, που μοιράζεται την τρυποφοβία του. «Αν πει: “Θεέ μου όχι μπαμπά, δεν μου αρέσει αυτή η εμφάνιση”, ξέρω ότι πετύχαμε τον στόχο», λέει ο Γκάουερ.

Οι White Walkers, οι παγωμένοι δαίμονες με τα αυλακωμένα πρόσωπα στο Game of Thrones, απαιτούσαν εντελώς διαφορετική προσέγγιση. Η ενδυματολόγος Μισέλ Κλάπτον φαντάστηκε τους White Walkers με σκούρες πανοπλίες που φαινόταν ότι είχαν σωθεί και ανακατασκευαστεί, δημιουργώντας μια αυστηρή και δυσκίνητη εικόνα. «Ήταν τόσο, τόσο σκληρό να φτιαχτεί», λέει η Κλάπτον. «Το κόψιμο και το λύγισμα του μετάλλου ήταν εξαιρετικά χρονοβόρο. Οι κατασκευαστές πανοπλίας το μισούσαν, γιατί τραυματίζονταν. Ήταν σαν έναν τεράστιο τρίφτη τυριού», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Τα τελικά κομμάτια της πανοπλίας ήταν τόσο επικίνδυνα που η ομάδα έπρεπε να δημιουργήσει ασφαλέστερα αντίγραφα από δέρμα για τις σκηνές μάχης, βαμμένα προσεκτικά για να μοιάζουν με μέταλλο. Η προστασία όλων των προσθετικών επίσης ήταν δύσκολη, λόγω των κοφτερών άκρων. Ένα ακόμα μεγάλο πρόβλημα ήταν το να κρατηθούν οι White Walkers ζεστοί κατά τα γυρίσματα σε σχεδόν παγωμένες θερμοκρασίες. «Είχαμε θερμοφόρες που μπορούσαμε να βάλουμε μέσα στις στολές», λέει η Κλάπτον. «Αλλά υπήρχαν τόσο πολλά προσθετικά, που έπρεπε να είσαι πολύ προσεκτικός γιατί θα μπορούσαν εύκολα να σκιστούν», συμπληρώνει.

Η άνεση των ηθοποιών μέσα σε περίπλοκες στολές και προσθετικά αποτελεί πονοκέφαλο για τους δημιουργούς τεράτων. Ο Γκάουερ το αντιμετώπισε αυτό με τον Bloater, το τεράστιο, σποροεκπέμπων, περίτεχνα ραβδωτό θηρίο στο The Last of Us. «Φτιάξαμε αυτή τη μεγάλη στολή που, όσον αφορά το μέγεθος, ήταν σαν να φοράς έναν καναπέ», λέει. «Ήταν από πολύ μαλακό αφρώδες λάτεξ. Είναι σαν ένα τεράστιο σφουγγάρι, χωρισμένο σε έξι τμήματα και με φερμουάρ που κλείνει πάνω στον ηθοποιό», αποκαλύπτει. Το αναμενόμενο αποτέλεσμα: «Απλώς ζεσταινόσουν πολύ».

Το εσωτερικό της στολής γινόταν τόσο αποπνικτικό, που μεταξύ των λήψεων η ομάδα έπρεπε να ανοίγει το φερμουάρ στην πλάτη και να αερίζει τον Άνταμ Μπάσιλ, που υποδύθηκε τον Bloater, μερικές φορές βάζοντάς τον σε σκηνή με κλιματισμό στο φουλ για να δροσιστεί. Σύμφωνα με τον Γκάουερ, το μεγάλο βάρος, ο περιορισμός κινήσεων και η ανάγκη ευελιξίας κατέστησαν τη στολή του Bloater τελικά μη λειτουργική. Η ομάδα προσέφυγε στην Wētā FX στη Νέα Ζηλανδία, που έκανε λεπτομερείς σαρώσεις όλων των υφών του Bloater και δημιούργησε ψηφιακή εκδοχή.

Σε μεγάλες παραγωγές όπως αυτές, οι δημιουργοί έχουν την πολυτέλεια να πειραματιστούν, με ψηφιακά σχέδια ως εφεδρεία σε περίπτωση αποτυχίας. Όμως, σε σειρές όπως το Doctor Who, η κατάσταση είναι διαφορετική, όπως ανακάλυψε ο ειδικός στα εφέ Νιλ Γκόρτον. Στη σειρά του BBC αντιμετώπισε κάτι εξίσου τρομακτικό με τους εχθρούς του Time Lord: έναν πολύ περιορισμένο προϋπολογισμό.

«Ήταν ένα πλήγμα», λέει και συμπληρώνει: «Είχα έναν φίλο παραγωγής που με σύστησε στο Doctor Who. Όταν ρώτησα πώς είναι, μου είπε: “Είναι διασκεδαστικό, αλλά δεν έχουν λεφτά”. Σκέφτηκα: “Εντάξει, απλώς θέλω να δουλέψω σε αυτό”. Και μερικές φορές μπορεί να είναι πιο διασκεδαστικό, γιατί πρέπει να είσαι πιο δημιουργικός».

Για παράδειγμα, τα Weeping Angels, αυτά τα αγαλματένια εξωγήινα όντα που μπορούν να στείλουν τα θύματά τους πίσω στον χρόνο με μια απλή επαφή, θρέφονται από την «ενέργεια του χρόνου» που απελευθερώνεται. Οι παραγωγοί αρχικά είχαν φανταστεί τη χρήση πολλών αγαλμάτων, πιστεύοντας ότι οι ηθοποιοί με κοστούμια και βάψιμο θα έμοιαζαν πολύ με τους καλλιτέχνες του δρόμου. Αλλά υπήρχε ένα πρόβλημα. «Ο αριθμός των αγαλμάτων που θα χρειαζόταν ήταν αδύνατος λόγω χρόνου», λέει ο Γκόρτον. «Θα χρειάζονταν διαφορετικό άγαλμα για κάθε πόζα. Τουλάχιστον 30 αγάλματα», αναφέρει.

Αναγκασμένος να βρει εναλλακτική, πρότεινε ένα σχέδιο που ήταν εν μέρει προσθετικό, εν μέρει κοστούμι, και εν μέρει βαφή σώματος. «Οι παραγωγοί το θεώρησαν γελοίο. Αλλά δεν είχαμε άλλη επιλογή!», λέει. Ο Γκόρτον έβαψε τους ηθοποιούς, έδεσε υφάσματα και τα «κόλλησε όλα μαζί ελπίζοντας για το καλύτερο». Τότε συνειδητοποίησε πόσο λίγος χρόνος υπήρχε, μόνο δύο εβδομάδες αντί για πέντε. Δυστυχώς, ήταν αργά, γιατί είχε ήδη πείσει την ομάδα.

Το αποτέλεσμα; «Πανικός!» Ανακάλυψαν ότι οι μάσκες για την κενή, στοιχειωτική ματιά των Weeping Angels δεν επέτρεπαν στους ηθοποιούς να βλέπουν. Ευτυχώς, αυτό δεν ήταν μεγάλο πρόβλημα, καθώς τα όντα έπρεπε να μείνουν ακίνητα, κάτι που πέτυχαν βάζοντας τους ηθοποιούς να κάθονται σε κάθισμα ποδηλάτου προσαρτημένο σε κρυφό κοντάρι. «Με μεγαλύτερο προϋπολογισμό», λέει ο Γκόρτον, «δεν θα πηγαίναμε σε αυτό. Αλλά επειδή δεν είχαμε άλλη επιλογή, έπρεπε να είμαστε έξυπνοι και γρήγοροι».

Φυσικά, δεν είναι μόνο η πίεση του χρόνου και του χρήματος που οδηγεί σε εφέ με πραγματικούς ηθοποιούς. Οι αδερφοί Νάφερ ήταν ξεκάθαροι από την αρχή: το Demogorgon θα ενσαρκωνόταν από ηθοποιό μέσα σε κοστούμι. Αυτό ήταν το μεγαλύτερο δίλημμα στον σχεδιασμό του πλάσματος. «Τα πόδια του είναι ασυνήθιστα μακριά», λέει ο Σιμς. «Έχει ένα επιπλέον άρθρωμα. Αυτό κάνει πολύ δύσκολη την κίνηση του ηθοποιού, να φοράει πάτους και να τρέχει και να πηδάει. Το ερώτημα ήταν: “Πώς κρατάω το σχέδιο που αγαπούν οι Νάφερ, αλλά να δουλεύει για άνθρωπο σε κοστούμι;”», τονίζει.

Όποιες και αν είναι οι προκλήσεις, ο Σιμς βρίσκει ένα πλεονέκτημα στο να δουλεύεις με αληθινούς ηθοποιούς: φέρνουν οποιαδήποτε σχέδιο στην πραγματικότητα. «Είναι σημαντικό να βρίσκεις στοιχεία στη φύση που το ανθρώπινο μάτι μπορεί να αναγνωρίσει», λέει και συμπληρώνει: «Αν πάρεις κάτι ανθρώπινο που είναι τρομακτικό και προσθέσεις όλα αυτά τα στοιχεία, γίνεται ακόμα πιο τρομακτικό».

Σε παρόμοιο μήκος κύματος, ο Γκάουερ εξηγεί πώς κάνει τα τέρατα όπως οι Infected τόσο τρομακτικά: παίρνει καθημερινά πράγματα, όπως τα μανιτάρια, και τα μετατρέπει σε τρομακτικά στοιχεία. «Η χρήση ρεαλιστικού υλικού είναι το κλειδί», λέει. «Το να κρατάς τα πράγματα οικεία κάνει πάντα τα τέρατα πιο τρομακτικά. Σου προκαλεί ανατριχίλα», καταλήγει.

Συνοπτικά

  • Οι δημιουργοί των τηλεοπτικών τεράτων αντλούν έμπνευση από τη φύση και την προσωπική τους εμπειρία για να δημιουργήσουν εντυπωσιακά και τρομακτικά σχέδια.
  • Η διαδικασία δημιουργίας περιλαμβάνει προκλήσεις, όπως άνεση ηθοποιών και περιορισμένο προϋπολογισμό, αλλά η συνεργασία και τα ρεαλιστικά υλικά εξασφαλίζουν πειστικά αποτελέσματα.
  • Ο Άαρον Σιμς και ο Μπάρι Γκάουερ χρησιμοποιούν φυσικά στοιχεία, όπως τα σαγόνια χελώνας και τα μανιτάρια, για να δημιουργήσουν μοναδικά τέρατα σε σειρές όπως το "Stranger Things" και το "The Last of Us".
  • Οι περιορισμοί προϋπολογισμού και χρόνου, όπως στο "Doctor Who", ενθαρρύνουν τη δημιουργικότητα και την ευρηματικότητα, οδηγώντας σε πρωτότυπα σχέδια.
Διαβάστε επίσης

«Exathlon» με τον Γιώργο Καράβα: Ξεκινά τον Σεπτέμβριο στον ΣΚΑΪ

Το «Exathlon», ένα εντυπωσιακό αθλητικό τηλεοπτικό γεγονός, ξεκινά τον Σεπτέμβριο στον ΣΚΑΪ με παρουσιαστή τον Γιώργο Καράβα. Γνωστός από την παρουσία του στη μόδα και με πάθος για τον αθλητισμό,...

«Παιχνίδια Εκδίκησης»: Το τελικό κεφάλαιο φτάνει στον ΑΝΤ1

Τα «Παιχνίδια Εκδίκησης» επιστρέφουν στον ΑΝΤ1 με την Τελευταία Πράξη, φέρνοντας νέες ανατροπές και έντονες συγκρούσεις. Το ερωτικό δράμα, γνωστό για τις αδίστακτες πλοκές του, εξελίσσεται σε μια ιστορία...

Το UEFA Super Cup απευθείας στο Mega – Παρί Σεν Ζερμέν εναντίον Τότεναμ στην πρώτη μεγάλη ευρωπαϊκή αναμέτρηση της χρονιάς

Το MEGA ξεκινά τη νέα ποδοσφαιρική σεζόν μεταδίδοντας ζωντανά το UEFA Super Cup, όπου η Παρί Σεν Ζερμέν, πρωταθλήτρια του UEFA Champions League, θα αντιμετωπίσει την Τότεναμ, κάτοχο του...

Ο Πέτρος Κουσουλός στο κανάλι ΑΝΤ1

Ο ΑΝΤ1 εντάσσει στο δυναμικό του τον Πέτρο Κουσουλό, έναν διακεκριμένο δημοσιογράφο με μεγάλη εμπειρία στην έρευνα και αποκαλύψεις σε κοινωνικά, αστυνομικά και δικαστικά θέματα. Γνωστός για την ικανότητά του...

«Ο Δικαστής»: Πόσο μακριά θα πάει για να διασώσει το παιδί του;

Η νέα σειρά «Ο Δικαστής», βασισμένη στο επιτυχημένο σίριαλ «Your Honor», θα προβληθεί αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ τον Οκτώβριο, παρουσιάζοντας μια ιστορία γεμάτη ηθικά διλήμματα, δράση και ένταση. Η πλοκή...

Σούπερ Ήρωες: Δείτε το καστ της φρέσκιας κωμικής σειράς του ΑΝΤ1

Η νέα κωμική σειρά του ΑΝΤ1, «Σούπερ Ήρωες», μεταφέρει στη μικρή οθόνη τις καθημερινές περιπέτειες ενός ελληνικού συνοικιακού σούπερ μάρκετ, όπου η παράλογη διοίκηση, οι απηυδισμένοι υπάλληλοι και οι...

Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι πρωτοεμφανίζεται ως σεναριογράφος και πρωταγωνίστρια σε φιλόδοξο έργο του Apple TV+

Η Έμιλι Ραταϊκόφσκι κάνει το ντεμπούτο της ως σεναριογράφος και πρωταγωνίστρια σε μια νέα, φιλόδοξη σειρά του Apple TV+, που εξερευνά τη γυναικεία ταυτότητα και τη μητρότητα. Η σειρά,...

Πώς περιγράφουν BBC και Reuters την καταστροφική φωτιά στην πατρίδα μας

Διεθνή μέσα όπως το BBC και το Reuters καλύπτουν εκτενώς τις καταστροφικές πυρκαγιές που μαίνονται στην Ελλάδα, με τους πυροσβέστες να δίνουν σκληρή μάχη για την κατάσβεσή τους. Οι πυρκαγιές,...

«Power Talk» με την Τατιάνα Στεφανίδου – Απολαύστε τα τρέιλερ της καινούργιας εκπομπής στον ΣΚΑΪ

Η νέα εκπομπή «Power Talk» με την Τατιάνα Στεφανίδου, που ξεκινάει από τον Σεπτέμβριο στον ΣΚΑΪ, υπόσχεται να φέρει έναν καινοτόμο τύπο κοινωνικής τηλεοπτικής συζήτησης. Στοχεύει να αποτελέσει δημόσιο βήμα,...

Βαξεβάνης: «Η κυρία Ακρίτα δεν είναι δημοσιογράφος, αλλά δημοσιολόγος»

Ο Κώστας Βαξεβάνης, εκδότης του Documento, συνέχισε την κόντρα με την Έλενα Ακρίτα μέσω μιας νέας ανάρτησης στο X. Σχολιάζοντας τη δήλωση της Ακρίτα για τη «δημοσιογραφία του κ…», ο...

Σαββατοκύριακο Δράσης: Η επίσημη ενημέρωση του καναλιού για Δημήτρη Καμπουράκη και Βαγγέλη Γιακουμή

Ο Δημήτρης Καμπουράκης και ο Βαγγέλης Γιακουμής επιστρέφουν στη νέα τηλεοπτική σεζόν στο κανάλι Action 24 με την εκπομπή «Action Σαββατοκύριακο». Η πρεμιέρα θα γίνει το Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου...

Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου: Μεταγραφή από ΑΝΤ1 σε OPEN – Η επίσημη δήλωση του καναλιού

Η Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου, έμπειρη δημοσιογράφος με πολυετή καριέρα στον ΑΝΤ1, αποχώρησε από το κανάλι για να ενταχθεί στο δυναμικό του OPEN. Η ανακοίνωση της μεταγραφής της ήρθε λίγο μετά...

ΠΑΟΚ – Βόλφσμπεργκερ: Αυτή την Πέμπτη στις 20:30 στο OΡΕΝ

Ο ΠΑΟΚ ξεκινάει την αγωνιστική του σεζόν 2025-26 με ένα σημαντικό αγώνα εναντίον της Βόλφσμπεργκερ για τον 3ο προκριματικό γύρο του UEFA Europa League, ο οποίος θα διεξαχθεί στην...

Φως στο Tούνελ: Η Αγγελική Νικολούλη επανέρχεται το φθινόπωρο με φρέσκες υποθέσεις

Η Αγγελική Νικολούλη επιστρέφει το φθινόπωρο με την εκπομπή "Φως στο Τούνελ", έτοιμη να ερευνήσει νέες υποθέσεις εξαφανίσεων, ανεξιχνίαστων δολοφονιών και ύποπτων θανάτων. Το νέο τρέιλερ της εκπομπής, που θα...

Παρί Σεν Ζερμέν – Τότεναμ: Το UEFA Super Cup απευθείας στο Mega

Το Mega ξεκινά τη νέα ποδοσφαιρική σεζόν με τη ζωντανή μετάδοση του UEFA Super Cup, όπου η Παρί Σεν Ζερμέν αντιμετωπίζει την Τότεναμ στις 13 Αυγούστου. Ο αγώνας, που θα...

«Το Δίχτυ»: Παρουσιάστηκε το επίσημο τρέιλερ της 2ης σεζόν

Η αστυνομική και κοινωνική σειρά «Το Δίχτυ», που αρχικά δημιουργήθηκε από τον Μανούσο Μανουσάκη, επιστρέφει δυναμικά με τη δεύτερη σεζόν της στην ΕΡΤ το 2025. Ο νέος κύκλος περιλαμβάνει...

«Grand Hotel»: Άρχισαν τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν – Εικόνες

Τα γυρίσματα της δεύτερης σεζόν της επιτυχημένης σειράς του ΑΝΤ1, «Grand Hotel», έχουν ξεκινήσει, υποσχόμενα νέα επεισόδια γεμάτα μυστήριο, εξουσιαστικά παιχνίδια και δυνατούς έρωτες που θα αντιμετωπίσουν προκλήσεις. Η νέα...

Ο Μάνος Νιφλής στο OPEN – Η επίσημη δήλωση του καναλιού

Το κανάλι OPEN ανακοίνωσε την ένταξη του Μάνου Νιφλή στη δημοσιογραφική του ομάδα, εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την ενίσχυση της ποιότητας και της επιδραστικότητάς του. Ο Μάνος Νιφλής, γνωστός...

Ο Γιώργος Καράβας αναλαμβάνει την παρουσίαση του «Exathlon» στον ΣΚΑΪ

Ο Γιώργος Καράβας φαίνεται να είναι η τελική επιλογή για την παρουσίαση του νέου αγωνιστικού reality «Exathlon» του ΣΚΑΪ, μετά από μια εκτενή διαδικασία δοκιμαστικών. Το γνωστό μοντέλο και παρουσιαστής...

«Η λάσπη που ρίχνετε είναι κόμπλεξ και όχι δημοσιογραφία» – Η Νεφέλη Μεγκ αντιδρά για την ακύρωση της εκπομπής της

Η Νεφέλη Μεγκ, γνωστή YouTuber, απάντησε στις φήμες που κυκλοφόρησαν σχετικά με την πρόωρη διακοπή της εκπομπής της «Πλυντήριο» στον ΣΚΑΪ. Μέσα από ανάρτησή της στο Instagram, διευκρίνισε ότι...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ