Η έρευνα της Klarna, σε συνεργασία με την Appinio, αποκαλύπτει ότι οι Έλληνες καταναλωτές δείχνουν αυξανόμενο ενδιαφέρον για ταξίδια άθλησης και ευεξίας, με το 67,5% να επιθυμεί ταξίδια με αθλητικό σκοπό και το 52,5% για ευεξία. Παρά την επιθυμία για αποσυμπίεση και σύνδεση με τη φύση, οι καταναλωτές είναι προσεκτικοί στις δαπάνες, με το 69,4% να προτίθεται να ξοδέψει έως 500€ για ταξίδια άθλησης και το 63,3% για ευεξίας.
Η πλειοψηφία αναζητά οικονομικά εργαλεία, όπως εκπτώσεις και άτοκες δόσεις, για να πραγματοποιήσει τέτοιου είδους ταξίδια. Η Klarna προσφέρει ευέλικτες λύσεις πληρωμών, επιτρέποντας στους καταναλωτές να διαχειρίζονται καλύτερα τον προϋπολογισμό τους για ταξίδια.
Διαβάστε παρακάτω
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως ψηφιακή τράπεζα και πάροχος ευέλικτων πληρωμών, παρουσιάζει τα αποτελέσματα έρευνας για τις προθέσεις των Ελλήνων καταναλωτών γύρω από τα ταξίδια που γίνονται με αφορμή μια αθλητική δραστηριότητα ή για λόγους ευεξίας. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε τον Μάιο 2025 σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Appinio, συμμετείχαν 1.000 Έλληνες καταναλωτές.
Η ανάγκη για αποσυμπίεση, σύνδεση με τη φύση και φυσική δραστηριότητα φαίνεται πιο έντονη από ποτέ: σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας το 67,5% δηλώνει θετικό ή πολύ θετικό στο να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι με βασικό σκοπό μια αθλητική δραστηριότητα, ενώ το 52,5% σκέφτεται να κάνει ταξίδι ευεξίας, με στόχο τη χαλάρωση, την ανανέωση ή τη βελτίωση του ύπνου.
Η πεζοπορία αναδεικνύεται ως η απόλυτη τάση, με το 41% να την επιλέγει ως την πιθανότερη αφορμή για ταξίδι άθλησης μέσα στον επόμενο χρόνο. Ακολουθούν η ποδηλασία με 14,2%, το σκι με 12,6% και η αναρρίχηση με 11,2%, επιβεβαιώνοντας ότι οι εμπειρίες που συνδυάζουν φυσικό περιβάλλον και κίνηση αποτελούν προτεραιότητα για το ταξιδιωτικό κοινό. Αντίστοιχο ενδιαφέρον εκφράζεται και για τα ταξίδια ευεξίας. Οι επιλογές με τη μεγαλύτερη δυναμική είναι εκείνες που συνδυάζουν επαφή με τη φύση (37,2%) και την αποφόρτιση από το στρες (25,9%), ενώ το 17,6% των Ελλήνων στρέφεται προς ταξίδια που εστιάζουν στην γενικότερη ψυχική υγεία.
Πόσα χρήματα είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν;
Σε ό,τι αφορά το κόστος, η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών εμφανίζεται ιδιαίτερα προσεκτική. Το 69,4% των ερωτηθέντων δηλώνει ότι θα ξόδευε έως 500€ για ένα ταξίδι που σχετίζεται με άθληση, ενώ το 63,3% θα ξόδευε το αντίσοιχο ποσό για ένα ταξίδι ευεξίας. Στον αντίποδα, μόλις ένα μικρό ποσοστό της τάξης του 2-5% είναι διατεθειμένο να δώσει πάνω από 1.000€ για να πραγματοποιήσει ένα ταξίδι για αυτούς τους σκοπούς.
Τι ζητούν οι καταναλωτές για να ταξιδέψουν πιο εύκολα
Ερωτώμενοι για το ποια εργαλεία θα τους βοηθούσαν περισσότερο οικονομικά για να πραγματοποιήσουν ένα ταξίδι για σπορ, το 44,9% δήλωσε ότι θα βοηθούσαν αποκλειστικές εκπτώσεις σε ταξίδια και διαμονή, το 32,7% ένα αποταμιευτικό πλάνο, το 19,5% η πληρωμή εισιτηρίων και άλλων σχετικών εξόδων σε 3-4 άτοκες δόσεις, και το 14,8% η πρόσβαση σε ευέλικτες άτοκες επιλογές πληρωμών, όπως αυτές που προσφέρει η Klarna. Αντίστοιχα, οι ταξιδιώτες για δραστηριότητες ευεξίας θα επιθυμούσαν αποκλειστικές εκπτώσεις σε ταξίδια και διαμονή (39,5%), ένα αποταμιευτικό πλάνο (32,8%), πρόσβαση σε ευέλικτες άτοκες επιλογές πληρωμών (20,6%) και η πληρωμή εισιτηρίων και άλλων σχετικών εξόδων σε 3-4 άτοκες δόσεις (18%).
Η έρευνα επιβεβαιώνει ότι η ευεξία δεν είναι πολυτέλεια για τους Έλληνες καταναλωτές αλλά ανάγκη. Οι σύγχρονοι ταξιδιώτες αναζητούν τρόπους για να διευκολύνουν τα ταξίδια για άθληση και ευεξία. Μέσω της Klarna, οι καταναλωτές μπορούν να παρακολουθούν τα έξοδά τους και να πληρώνουν σε 3 άτοκες δόσεις, ώστε να έχουν στη διάθεσή τους μεγαλύτερη ευελιξία πληρωμών όσον αφορά τον προϋπολογισμό για τα ταξίδια τους.
Σχετικά με την Klarna:
Η Klarna είναι μια παγκόσμια ψηφιακή τράπεζα και πάροχος ευέλικτων πληρωμών. Με περισσότερους από 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες παγκοσμίως και 2,9 εκατομμύρια συναλλαγές την ημέρα, οι λύσεις πληρωμών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης της Klarna δίνουν τη δυνατότητα στους καταναλωτές να πληρώνουν με στόχο να είναι διαθέσιμοι παντού για τα πάντα. Οι καταναλωτές μπορούν να πληρώνουν online με την Klarna, σε καταστήματα καθώς και μέσω Apple Pay στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και τον Καναδά. Περισσότεροι από 724.000 έμποροι εμπιστεύονται τις καινοτόμες λύσεις της Klarna για την ανάπτυξή τους, συμπεριλαμβανομένων των Uber, H&M, Saks, Sephora, Macy’s, Ikea, Expedia Group, Nike και Airbnb. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε το klarna.com/gr/.
Συνοπτικά
- Οι Έλληνες καταναλωτές δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για ταξίδια άθλησης και ευεξίας, με το 67,5% να επιθυμεί ταξίδια με αθλητικό σκοπό και το 52,5% για ευεξία.
- Η πλειοψηφία των Ελλήνων προτίθεται να ξοδέψει έως 500€ για ταξίδια άθλησης ή ευεξίας, ενώ η μικρή μειοψηφία είναι διατεθειμένη να δαπανήσει πάνω από 1.000€.
- Οι καταναλωτές αναζητούν οικονομικά εργαλεία όπως εκπτώσεις, άτοκες δόσεις και αποταμιευτικά πλάνα για να διευκολυνθούν στα ταξίδια τους.
- Η Klarna προσφέρει ευέλικτες λύσεις πληρωμών που επιτρέπουν στους καταναλωτές να διαχειρίζονται καλύτερα τον προϋπολογισμό τους για ταξίδια άθλησης και ευεξίας.