Οι αεροπορικές εταιρείες που στοχεύουν ακόμη στη χλιδή της «πρώτης θέσης»

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το άρθρο εξετάζει την τρέχουσα κατάσταση της πρώτης θέσης στις αεροπορικές εταιρείες, όπου ορισμένες, όπως η American Airlines και η United Airlines, μειώνουν ή καταργούν τις υπηρεσίες πρώτης θέσης λόγω μειωμένης ζήτησης. Αντίθετα, εταιρείες όπως η Air France, η Emirates και η Lufthansa επενδύουν σε πολυτελείς εμπειρίες πρώτης θέσης, προσφέροντας αναβαθμισμένες υπηρεσίες και προϊόντα, όπως η νέα σουίτα Allegris της Lufthansa.

Η ζήτηση για premium ταξίδια αυξάνεται, με τις αεροπορικές εταιρείες να αντλούν σημαντικά έσοδα από αυτές τις κατηγορίες, παρά τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν στην αλυσίδα εφοδιασμού. Οι εταιρείες αναγνωρίζουν τη σημασία της πρώτης θέσης για την προσέλκυση και διατήρηση πελατών υψηλών απαιτήσεων, παρά τις καθυστερήσεις στην αναβάθμιση των αεροσκαφών τους.

Διαβάστε παρακάτω

Το ταξίδι στην πρώτη θέση σε μακρινές πτήσεις, με ένα ποτήρι σαμπάνιας στο χέρι, είναι ένα όνειρο που αργοσβήνει για πολλούς ταξιδιώτες, καθώς αεροπορικές εταιρείες όπως η American Airlines, η Qatar Airways και η United Airlines βάζουν σταδιακά τέλος στις κορυφαίες διεθνείς εμπειρίες στα αεροπλάνα τους.

«Η διεθνής πρώτη θέση δεν θα υπάρχει… στην American Airlines, για τον απλό λόγο ότι οι πελάτες μας δεν την αγοράζουν», δήλωσε στο CNN το 2022 ο πρώην Εμπορικός Διευθυντής Εσόδων της εταιρείας, Βασού Ράτζα.

Ωστόσο, δεν συμφωνούν όλοι με αυτή τη στρατηγική. Κάποιες αεροπορικές εταιρείες, όπως η Air France, η Emirates και η Lufthansa, επενδύουν στην πρώτη θέση, αναβαθμίζοντας τις υπηρεσίες για εκείνους τους επιβάτες που είναι πρόθυμοι να ξοδέψουν για μια πολυτελή και εξατομικευμένη εμπειρία.

«Η πρώτη θέση παραμένει εξαιρετικά σημαντική για εμάς», δήλωσε ο πρόεδρος της Emirates, Τιμ Κλαρκ, στην ταξιδιωτική ιστοσελίδα Skift το 2023.

Τον Μάρτιο, τόσο η Air France όσο και η Lufthansa παρουσίασαν τις νέες εκδοχές των κορυφαίων τους υπηρεσιών. Η Air France δίνει έμφαση σε μια εμπειρία all-inclusive, την οποία ο CEO του ομίλου, Μπεν Σμιθ, χαρακτήρισε «όσο πιο κοντά γίνεται σε μια εμπειρία ιδιωτικού jet». Η νέα La Première περιλαμβάνει μια αποκλειστική εμπειρία στο έδαφος του κυρίως αεροδρομίου της εταιρείας στο Παρίσι, καθώς και ένα κομψό και εξατομικευμένο προϊόν εν πτήσει.

Η νέα σουίτα La Première της Air France κάνει αρχή στις πτήσεις της εταιρείας προς το αεροδρόμιο JFK της Νέας Υόρκης την άνοιξη. Σταδιακά, 19 από τα Boeing 777-300ER της εταιρείας θα εξοπλιστούν με αυτό το πολυτελές προϊόν.

Η νέα First Class Allegris της Lufthansa δίνει έμφαση στην ιδιωτικότητα και, όπως δήλωσε ο Chief Customer Officer της εταιρείας, Χάικο Ράιτς, στην «ατομικότητα». Όλα στις νέες σουίτες —από τη θέση του καθίσματος μέχρι τη θερμοκρασία και τη ροή αέρα— ελέγχονται από τον επιβάτη.

«Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα καταφύγιο πάνω από τα σύννεφα», είπε ο Ράιτς σε πρόσφατη παρουσίαση του προϊόντος. «Αυτός ο χώρος δεν είναι απλώς ένα κάθισμα· είναι ένα σαλόνι, ένας χώρος όπου αισθάνεσαι άνετα, νιώθεις θαλπωρή».

Άνοδος στα premium ταξίδια:

Οι αεροπορικές εταιρείες επενδύουν σημαντικά στις υπηρεσίες premium για καλό λόγο. Οι καμπίνες της business και της πρώτης θέσης αποφέρουν περίπου 15% των συνολικών εσόδων, παρά το γεγονός ότι εξυπηρετούν μόλις 3% των επιβατών, σύμφωνα με την Διεθνή Ένωση Αερομεταφορών (IATA).

Τα ταξίδια premium έχουν εκτοξευθεί τα τελευταία χρόνια. Στοιχεία της IATA δείχνουν πως ο αριθμός των επιβατών στις premium κατηγορίες αυξήθηκε σχεδόν διπλάσια σε σχέση με τους επιβάτες της οικονομικής θέσης από τον Ιανουάριο του 2023 έως τον Μάιο του 2024.

Αυτή η ανάπτυξη οδηγεί σε μια ροή νέων επενδύσεων. Το πρόγραμμα Allegris της Lufthansa αντιστοιχεί σε μια επένδυση 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ (ή 2,8 δισ. δολαρίων) που θα πραγματοποιηθεί σε αρκετά χρόνια. Η αδελφή εταιρεία της Lufthansa, η Swiss, θα αποκτήσει τη δική της εκδοχή του Allegris αργότερα μέσα στο έτος.

Η Emirates επενδύει επίσης δισεκατομμύρια δολάρια στις υπηρεσίες στον αέρα, συμπεριλαμβανομένης μιας αναβαθμισμένης πρώτης θέσης. Άλλες εταιρείες, όπως η Air France και η American Airlines, προωθούν εκατομμύρια —χωρίς να αποκαλύπτουν το ακριβές ποσό— σε δικές τους αναβαθμίσεις των premium υπηρεσιών.

«Ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει και είναι πρόθυμος να ξοδέψει χρήματα σε premium θέσεις», δήλωσε ο Γενς Ρίτερ, διευθύνων σύμβουλος της Lufthansa Airlines, κατά την παρουσίαση του προγράμματος Allegris.

Η πρώτη θέση, ωστόσο, παραμένει ένα προνομιακό “πεδίο” κυρίως για εύπορους ταξιδιώτες αναψυχής ή για άτομα που κάνουν “σπατάλες” με μίλια ή πόντους για ένα πολυτελές ταξίδι. Οι πολιτικές εταιρικών ταξιδιών, στις περισσότερες περιπτώσεις, περιορίζουν τους υπαλλήλους τους το πολύ στη business class για μακρινές πτήσεις.

Κι όμως, παρόλο που οι επιβάτες πρώτης θέσης είναι λίγοι, η διάθεσή τους να πληρώσουν υψηλές τιμές οδηγεί τις αεροπορικές εταιρείες στο να επενδύουν σημαντικά για να τους ικανοποιήσουν.

Το Allegris, όπως λέει ο Ρίτερ, καταφέρνει να ξεχωρίσει από τους ανταγωνιστές του χάρη σε μοναδικά χαρακτηριστικά, όπως η ευρύχωρη σουίτα Suite Plus για δύο άτομα, που βρίσκεται στο κεντρικό τμήμα της καμπίνας.

Πολυτέλεια πρώτης θέσης:

Αν επιβιβαστείτε σε ένα από τα λίγα Airbus A350 της Lufthansa εξοπλισμένα με την First Class Allegris, θα σας υποδεχτεί μια σχεδόν ιδιωτική καμπίνα στο μπροστινό μέρος του αεροσκάφους. Τέσσερα καθίσματα, κατανεμημένα σε τρεις σουίτες — με τη Suite Plus των δύο ατόμων στο κέντρο — απλώνονται κατά μήκος του αεροπλάνου. Οι σχεδόν ως το ταβάνι τοίχοι με αισθητική ψευδοξύλου μπλοκάρουν σχεδόν πλήρως τη θέα προς τα καθίσματα, μέχρι να σταθεί κανείς ακριβώς δίπλα τους.

Στο εσωτερικό των σουιτών κυριαρχούν αποχρώσεις του μπλε και του μπεζ. Ένα βαζάκι με ένα κόκκινο λουλούδι μαλακώνει το σκούρο φινίρισμα.

Η ιδιωτικότητα είναι το ζητούμενο, σύμφωνα με τον Χάικο Ράιτς. Για ακόμα μεγαλύτερη απομόνωση, οι επιβάτες μπορούν να τραβήξουν μπλε κουρτίνες και να κλείσουν εντελώς τη σουίτα τους.

Κάθε σουίτα διαθέτει οθόνη ψυχαγωγίας έως και 43 ιντσών, τραπέζι τύπου τραπεζαρίας, ντουλάπα, καθώς και αποθηκευτικό χώρο για μια χειραποσκευή. Ένα iPad ελέγχει το σύστημα ψυχαγωγίας και τις ρυθμίσεις κλίματος. Τα ακουστικά με τεχνολογία ακύρωσης θορύβου συνδέονται μέσω Bluetooth. Τα σετ παροχών προέρχονται από τις Porsche Design, Rimowa και Sinn, ενώ οι πιτζάμες για τις μεγαλύτερες πτήσεις είναι από τον οίκο van Laack.

Στις γαστρονομικές επιλογές περιλαμβάνονται από ορεκτικό σούσι, μέχρι μοσχάρι κοκκινιστό ή φιλέτο πέρκας. Και, φυσικά, υπάρχει σαμπάνια.

Η υπηρεσία Allegris της Lufthansa-Αναβάθμιση και νέα επίπεδα πολυτέλειας

Το soft product της Allegris της Lufthansa, γενικά, παραμένει το ίδιο όπως και στις πτήσεις σήμερα. Αυτό συμβαίνει διότι η αεροπορική βρίσκεται στη διαδικασία ενός εκσυγχρονισμού της υπηρεσίας της στο σύνολό της, στο πλαίσιο της προετοιμασίας της για την επέτειο των 100 χρόνων της το 2026.

«Ξανασκέφτόμαστε όλη την υπηρεσία προς τους πελάτες μας, από την οικονομική θέση μέχρι την premium οικονομική θέση, την business class και την πρώτη», δήλωσε ο Χάικο Ράιτς. «Κοιτάμε τα πιάτα, τα ποτήρια, τα μαχαιροπίρουνα, τα μεμονωμένα συστατικά του φαγητού, τις χαρτοπετσέτες, τα μαξιλάρια, τις κουβέρτες, τα σετ αξεσουάρ, την ψυχαγωγία – τα πάντα».

Όταν ρωτήθηκε γιατί να περιμένει κανείς για τις αναβαθμίσεις υπηρεσίας, ο Ράιτς εξήγησε ότι αυτό συμβαίνει εν μέρει για να τιμηθεί η επέτειος της αεροπορικής εταιρείας και εν μέρει για να υπάρχει η διαθεσιμότητα της Allegris σε επαρκή αριθμό αεροπλάνων.

Η Lufthansa εκτιμά ότι το 30% του στόλου της για μακρινές πτήσεις θα διαθέτει το Allegris μέχρι την επέτειό της. Αυτό περιλαμβάνει τα νέα A350, Boeing 787 και, ενδεχομένως, τα καθυστερημένα Boeing 777X. Πολλά από τα 19 Boeing 747-8 θα αρχίσουν να αναβαθμίζονται στο κύριο κατάστρωμα αυτό το καλοκαίρι, ενώ το άνω κατάστρωμα θα διατηρήσει την παλαιότερη business class προς το παρόν. Επίσης, κάποια από τα οκτώ Airbus A380 της Lufthansa θα ξεκινήσουν την αναβάθμιση τους τον επόμενο χρόνο.

Τα παλαιότερα αεροσκάφη, όπως τα Airbus A340 και 747-400, είναι προγραμματισμένα για απόσυρση και δεν θα λάβουν το Allegris.

Αυτή τη στιγμή, το Allegris διατίθεται μόνο σε οκτώ A350- 10 μέχρι το καλοκαίρι – σε πτήσεις από το Μόναχο προς πέντε πόλεις: Μπανγκαλόρ, Σικάγο, Σαν Ντιέγκο, Σαν Φρανσίσκο και Σαγκάη. Αργότερα το καλοκαίρι, θα διατεθεί και σε πτήσεις προς Σαρλότ και Νιούαρκ.

Καθυστερημένα αεροσκάφη, καθυστερημένα καθίσματα:

Οι προκλήσεις στην αλυσίδα εφοδιασμού που ταλαιπωρούν τη βιομηχανία από τη στιγμή που αυτή ανακάμπτει από την πανδημία του κορονοϊού, καθυστερούν πολλές από τις προγραμματισμένες αναβαθμίσεις στις premium υπηρεσίες των αεροπορικών εταιρειών.

«Τα καθίσματα παραμένουν πρόβλημα», δήλωσε ο Κέλι Όρτμπεργκ, διευθύνων σύμβουλος της Boeing, τον Φεβρουάριο. «Δεν είναι η παραγωγή των καθισμάτων, είναι το να πάρουν πιστοποίηση. Και δεν αφορά την καθιστική επιφάνεια αμιγώς. Τα ντουλάπια και οι πόρτες για την πρώτη θέση και την business class είναι τα πολύ περίπλοκα συστήματα.»

Η American Airlines και η Lufthansa είναι δύο αεροπορικές εταιρείες που συνεχίζουν να πετούν με τα παλαιότερα premium προϊόντα τους, περιμένοντας τα νέα καθίσματα. Για τη Lufthansa, υπάρχουν περίπου 15 Boeing 787 που είναι σταθμευμένα στο εργοστάσιο της εταιρείας στην Νότια Καρολίνα, περιμένοντας πιστοποίηση, όπως δήλωσε ο Ρίτερ. Μόλις αυτά τα αεροσκάφη αρχίσουν να φτάνουν – κάτι που ελπίζει να ξεκινήσει το καλοκαίρι – η αεροπορική θα μπορέσει να επεκτείνει τον αριθμό των πτήσεων και των προορισμών με το Allegris.

Αυτές είναι μόνο οι τελευταίες καθυστερήσεις που αντιμετωπίζει η γερμανική αεροπορική εταιρεία. Η Allegris αναμενόταν να κάνει το ντεμπούτο της στα νέα αεροσκάφη 777X το 2020, αλλά τα σχέδια αυτά ανατράπηκαν όταν τα ευρύχωρα Boeing καθυστερούσαν συνέχεια, με την πιθανότητα να φτάσουν τελικά το 2026.

Ωστόσο, κάποιες από τις καθυστερήσεις είναι αποτέλεσμα των δικών της κινήσεων. Η Allegris, με τους τοίχους της που εκτείνονται από το πάτωμα ως την οροφή και τα εξατομικευμένα χαρακτηριστικά της, απαιτεί ειδικές διαδικασίες εγκατάστασης σε κάθε τύπο αεροσκάφους. Επίσης, οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να εγκρίνουν τα σχέδια για να διασφαλιστεί ότι πληρούν τα πρότυπα ασφαλείας.

Παρόλα αυτά, οι ειδικοί λένε ότι όταν πρόκειται για τον ανταγωνισμό για τους ταξιδιώτες υψηλών απαιτήσεων, η αναμονή αξίζει τον κόπο για την Lufthansa και άλλες αεροπορικές εταιρείες.

«Αν η Lufthansa δεν επένδυε στην πρώτη θέση για μακρινές πτήσεις, κάποια στιγμή θα έβλεπε αρκετούς από τους πιο πολύτιμους πελάτες της να φεύγουν για άλλες αεροπορικές», δήλωσε ο Χένρι Χάρτεφελντ, αναλυτής του ταξιδιωτικού κλάδου και πρόεδρος της Atmosphere Research.

Χωρίς νέο προϊόν, η Lufthansa και άλλες αεροπορικές εταιρείες ενδέχεται να αναγκαστούν να προσφέρουν εκπτώσεις στις θέσεις πρώτης θέσης για να «αγοράσουν την πελατεία», κάτι που, όπως πρόσθεσε, δεν είναι καθόλου επιθυμητό.

πηγή: CNN

πηγή εικόνας: pexels / katie cerami

Διαβάστε επίσης

Το απόλυτο γυναικείο magazino για γυναίκες που αγαπούν να εξελίσσονται. Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο COUSCOUS.

Eurostat: Η Ελλάδα σκαρφάλωσε στις 4 χειρότερες χώρες μισθολογικά στην Ευρώπη

Σύμφωνα με τα πρόσφατα στοιχεία της Eurostat, η Ελλάδα κατατάσσεται στις τέσσερις χειρότερες χώρες στην Ευρώπη όσον αφορά τους χαμηλόμισθους εργαζόμενους, με ποσοστό 21,7%. Στην ΕΕ, σχεδόν το 15% του...

Κάσος: Το άγνωστο διαμάντι στο αρχιπέλαγος των Δωδεκανήσων

Η Κάσος, ένα από τα λιγότερο γνωστά νησιά του αρχιπελάγους των Δωδεκανήσων, αποκαλύπτει έναν μοναδικό συνδυασμό φυσικής ομορφιάς, πλούσιας ιστορίας και παραδοσιακού ελληνικού πολιτισμού. Με γραφικά χωριά όπως το...

Η Γενοκτονία των Αρμενίων: Το αποτρόπαιο έγκλημα που συγκλόνισε τον 20ό αιώνα

Η 24η Απριλίου έχει καθοριστεί ως ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Αρμενίων, που αποτελεί ένα από τα πιο σκοτεινά κεφάλαια της σύγχρονης ιστορίας, με 1,5 εκατομμύριο θύματα κατά την...

Το γραφικό χωριό που μεταμορφώνεται σε τουριστικό διαμάντι 2 ώρες από τη Θεσσαλονίκη

Η Βλάστη, ένα γραφικό χωριό της Δυτικής Μακεδονίας, εξελίσσεται σε δημοφιλή τουριστικό προορισμό, ιδανικό για τις διακοπές του Πάσχα. Με πλούσιο φυσικό κάλλος και γαστρονομικές παραδόσεις, προσελκύει επισκέπτες από όλη...

Αυτό το μαγευτικό ξενοδοχείο του Μάντσεστερ αναδείχθηκε “τοπ προορισμός” για τους λάτρεις της πολυτέλειας

Το ξενοδοχείο The Edwardian Manchester, που ανήκει στην Edwardian Hotels London, έχει αναδειχθεί σε κορυφαίο προορισμό για τους λάτρεις της πολυτέλειας, καθώς εντάχθηκε στο εκλεκτό δίκτυο Virtuoso. Αυτή η διάκριση...

7 μαγευτικοί προορισμοί που μετατρέπουν την τέχνη σε εμπειρία απόδρασης

Το άρθρο αναδεικνύει επτά μοναδικούς προορισμούς που συνδυάζουν τέχνη, φύση και βιωσιμότητα, προσφέροντας στους ταξιδιώτες εμπειρίες που ξεπερνούν το συνηθισμένο. Από την εντυπωσιακή έκθεση γυάλινων γλυπτών του Dale Chihuly στην...

Παναγία Προυσιώτισσα: Η Θαυματουργή Βασίλισσα της Ρούμελης

Η Ιερά Μονή Προυσού, που βρίσκεται στην Ευρυτανία, είναι ένα σημαντικό πνευματικό και προσκυνηματικό κέντρο αφιερωμένο στην Παναγία Προυσιώτισσα. Χτισμένη σε μια απόκρημνη περιοχή, η Μονή γιορτάζει την Απόδοση...

Αυτούς τους μαγευτικούς προορισμούς λάτρεψαν φέτος οι ταξιδιώτες για το Πάσχα

Φέτος, η τουριστική κίνηση κατά το Πάσχα στην Ελλάδα παρουσίασε θετική δυναμική, με πολλούς Ευρωπαίους επισκέπτες να επιλέγουν τη χώρα μας για να βιώσουν τα πατροπαράδοτα ελληνικά έθιμα, καθώς...

Το Πάσχα αλλιώς: Τα πιο εκκεντρικά έθιμα του πλανήτη

Το άρθρο εξερευνά τα πιο εκκεντρικά πασχαλινά έθιμα από διάφορες χώρες του κόσμου, αποκαλύπτοντας την ποικιλία και τον μοναδικό χαρακτήρα τους. Στην Πολωνία, οι άνθρωποι συμμετέχουν σε μπουγέλο την...

Πάσχα με παραδόσεις που “αναβιώνουν” χωριό στα περίχωρα της Θεσσαλονίκης

Το άρθρο αναδεικνύει τις παραδοσιακές εορταστικές εκδηλώσεις του Πάσχα σε χωριά γύρω από τη Θεσσαλονίκη, όπου οι κάτοικοι αναβιώνουν έθιμα που συνδυάζουν θρησκευτική κατάνυξη και τοπική παράδοση. Αναφέρεται σε χαρακτηριστικά...

Το μαγευτικό ελληνικό νησί που θα κατακλυστεί το Πάσχα, αλλά παραμένει κρυμμένο διαμάντι το καλοκαίρι

Η Ύδρα, ένα ελληνικό νησί που παραδοσιακά προσελκύει πλήθος επισκεπτών κατά την περίοδο του Πάσχα, αναμένεται να φτάσει σε πληρότητα 90% το 2025, λόγω της συγχώνευσης των Ορθόδοξων και...

Το μαγευτικό Ekies All Senses Resort ανοίγει τις πύλες του για τη νέα σεζόν!

Το Ekies All Senses Resort στη Βουρβουρού Χαλκιδικής ανοίγει τις πύλες του για τη νέα σεζόν στις 18 Απριλίου, με αναβαθμισμένες υπηρεσίες και πλήρη ανακαίνιση του εστιατορίου «Bubo», το...

Φεστιβάλ σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για την τουριστική σύμπραξη Ελλάδας – Τουρκίας

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα workshops σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη με θέμα την τουριστική συνεργασία Ελλάδας και Τουρκίας, προσελκύοντας περισσότερους από 200 εκπροσώπους της τουριστικής βιομηχανίας. Οι εκδηλώσεις, που διοργανώθηκαν...

Περιπέτεια στα άγρια μυστικά της Ουγκάντα με τη θρυλική δρ. Jane Goodall

Η θρυλική δρ. Jane Goodall προσφέρει μια μοναδική εμπειρία σαφάρι στην Ουγκάντα, μέσα από μια φιλανθρωπική δημοπρασία που τιμά τα 90 χρόνια της. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να...

Πριγκίπισσα Diana: Ο μαγευτικός παράδεισος που κατέκτησε την καρδιά της

Το νησί Νέβις στην Καραϊβική, αγαπημένο προορισμό της πριγκίπισσας Diana, προετοιμάζεται για αύξηση του τουρισμού με την επέκταση του αεροδρομίου του, που θα επιτρέπει απευθείας πτήσεις από τις ΗΠΑ. Ο...

Η Ιταλία σε ράγες: Το La Dolce Vita Orient Express μεταμορφώνει το ταξίδι σας σε χλιδάτη εμπειρία!

Το άρθρο παρουσιάζει το νέο πολυτελές τρένο La Dolce Vita Orient Express, που προσφέρει μια μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία στην Ιταλία. Με 12 ανακαινισμένα βαγόνια της δεκαετίας του 1960, οι...

AEGEAN: Εντυπωσιακές πληρότητες σε όλους τους δημοφιλείς προορισμούς για το Πάσχα

Η AEGEAN καταγράφει εντυπωσιακές πληρότητες στις πτήσεις της κατά την πασχαλινή περίοδο, με ποσοστά που κυμαίνονται από 75% έως 95%. Η σύμπτωση του Ορθόδοξου και Καθολικού Πάσχα ενθαρρύνει τις...

Solo travel & προστασία: 6 μυστικά για ανέμελα ταξίδια

Σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά της Airbnb, οι αναζητήσεις για σόλο ταξίδια έχουν αυξηθεί δραματικά, με τις γυναίκες να αποτελούν τη μεγαλύτερη ομάδα ταξιδιωτών. Ωστόσο, η ασφάλεια παραμένει κρίσιμη. Το άρθρο...

Αποκαλύπτονται οι χρυσές πόλεις του πλανήτη για το 2025

Η τελευταία έκθεση της Henley & Partners, σε συνεργασία με τη New World Wealth, αποκαλύπτει τις πλουσιότερες πόλεις του κόσμου για το 2025, βασισμένη στον αριθμό εκατομμυριούχων και δισεκατομμυριούχων...

Εξερεύνησα τη Σκανδιναβία για 6 ημέρες και…

Ο ταξιδιώτης περιγράφει την εμπειρία του από ένα 6ήμερο ταξίδι στη Σκανδιναβία, εστιάζοντας κυρίως στη Δανία και τη Σουηδία. Ξεκινώντας από την Κοπεγχάγη, αναδεικνύει τη μαγεία της πόλης με...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ