Οι «Ράδιο Αρβύλα» επέστρεψαν δυναμικά στην ελληνική τηλεόραση, κατακτώντας την κορυφή της τηλεθέασης από τις 3 έως τις 26 Νοεμβρίου, με μέσο όρο 20,6% και σημαντική διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Με επικεφαλής τον Αντώνη Κανάκη και τους Γιάννη Σερβετά και Χρήστο Κιούση, η εκπομπή συνεχίζει να γοητεύει το κοινό με την αντισυμβατική της σκέψη και καυστική σάτιρα, προσελκύοντας κατά μέσο όρο 1.605.000 τηλεθεατές.
Η ομάδα των «Ράδιο Αρβύλα» αποδεικνύει για ακόμη μία φορά την επιδραστικότητά της στην ελληνική τηλεόραση.
Διαβάστε παρακάτω
Οι «Ράδιο Αρβύλα» επέστρεψαν, γράφοντας ακόμη ένα επιτυχημένο κεφάλαιο στη μακρόχρονη ιστορία τους, που μετράει πλέον 19 τηλεοπτικές σεζόν.
Από τις 3 Νοεμβρίου έως και τις 26 Νοεμβρίου, ήταν στην κορυφή της τηλεθέασης.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, ο Αντώνης Κανάκης με τους Γιάννη Σερβετά, Χρήστο Κιούση ήταν στην πρώτη θέση, με μέσο όρο 20,6% και 6,5 μονάδες διαφορά από τον ανταγωνισμό.
Στην ανατρεπτική παρέα του «Ράδιο Αρβύλα», των «Boomers» και του «Vinyλίου» μπήκαν για τουλάχιστον 1’ κατά μέσο όρο περίπου 1.605.000 τηλεθεατές, στο σύνολο κοινού.
Οι «Ράδιο Αρβύλα», η πιο επιδραστική ομάδα της ελληνικής τηλεόρασης, ήρθαν και θα πρωταγωνιστήσουν και φέτος, με τη μοναδική τους ταυτότητα, αστείρευτη έμπνευση, αντισυμβατική σκέψη και καυστική σάτιρα.
Συνοπτικά
- Οι «Ράδιο Αρβύλα» κατέκτησαν την κορυφή της τηλεθέασης από τις 3 έως τις 26 Νοεμβρίου με μέσο όρο 20,6%.
- Η εκπομπή προσελκύει κατά μέσο όρο 1.605.000 τηλεθεατές χάρη στην αντισυμβατική σκέψη και καυστική σάτιρα.
- Η ομάδα αποδεικνύει την επιδραστικότητά της στην ελληνική τηλεόραση με 19 τηλεοπτικές σεζόν.
- Η μοναδική τους ταυτότητα και αστείρευτη έμπνευση εξασφαλίζουν την πρωτοκαθεδρία τους και φέτος.
