Η νέα εποχή του οίκου Versace ξεκινά με τον Dario Vitale ως creative director, παρουσιάζοντας την πρώτη του καμπάνια για τη σειρά γυαλιών Greca.
Με πρωταγωνιστές τον Joseph Quinn και την Aimee Lou Wood, η καμπάνια, φωτογραφημένη στο Λονδίνο από τους Anuschka Blommers και Niels Schumm, εστιάζει στη σχέση ανάμεσα στην ταυτότητα, τη σκέψη και τη σιωπή, αποτυπώνοντας μια ισορροπία ανάμεσα στο στοχαστικό πνεύμα και το συναίσθημα.
Ο Vitale εισάγει μια νέα δημιουργική κατεύθυνση για τον Versace, βασισμένη στη συναισθηματική ακρίβεια και τη σύγχρονη ευαισθησία, αποφεύγοντας τις υπερβολές του παρελθόντος.
Διαβάστε παρακάτω
Η νέα εποχή για τον οίκο Versace είναι γεγονός. Με τον Dario Vitale να αναλαμβάνει τη θέση του creative director, ο ιστορικός οίκος γυρίζει σελίδα μετά από δεκαετίες υπό την καθοδήγηση της οικογένειας Versace – πρώτα του Gianni και στη συνέχεια της Donatella. Λίγες εβδομάδες μετά την παρουσίαση της πρώτης του συλλογής, ο Vitale λανσάρει την πρώτη του καμπάνια για τη σειρά γυαλιών Greca, εγκαινιάζοντας με δυναμισμό τη νέα του δημιουργική κατεύθυνση.
Η καμπάνια έχει ως πρωταγωνιστές δύο από τα πιο φρέσκα και υποσχόμενα ταλέντα του κινηματογράφου, τον Joseph Quinn και την Aimee Lou Wood. Φωτογραφημένη στο Λονδίνο από τους Anuschka Blommers και Niels Schumm, με styling του Leopold Duchemin, η σειρά εικόνων λειτουργεί ως μελέτη χαρακτήρων. Μέσα από ήρεμα, στοχαστικά πορτρέτα, η καμπάνια εξερευνά τη σχέση ανάμεσα στην ταυτότητα, τη σκέψη και τη σιωπή.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
<script async="" src="//www.instagram.com/embed.js”>
Ο Joseph Quinn, γνωστός από τον ρόλο του Eddie Munson στη σειρά Stranger Things, φέρνει στη φωτογράφιση μια αίσθηση ήρεμης έντασης και εσωτερικότητας. Η παρουσία του εκπέμπει αυτοσυγκράτηση και δύναμη, αποτυπώνοντας το στοχαστικό πνεύμα της καμπάνιας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
<script async="" src="//www.instagram.com/embed.js”>
Απέναντί του, η Aimee Lou Wood, βραβευμένη με BAFTA για τη δουλειά της στο Sex Education, προσθέτει φως, αυθεντικότητα και συναισθηματική ζεστασιά. Η αλληλεπίδρασή τους δημιουργεί μια λεπτή ισορροπία ανάμεσα στη σκέψη και στο συναίσθημα — ακριβώς αυτό που ο νέος Versace θέλει να εκφράσει.
Ο Dario Vitale, μέσα από αυτή την πρώτη καμπάνια αποδεικνύει ότι η νέα εποχή του Versace δεν χτίζεται πάνω σε υπερβολές, αλλά σε συναισθηματική ακρίβεια και σύγχρονη ευαισθησία.
Kεντρική φωτογραφία @versace
Συνοπτικά
- Ο Dario Vitale αναλαμβάνει ως νέος creative director του οίκου Versace, εισάγοντας μια νέα δημιουργική κατεύθυνση με την καμπάνια γυαλιών Greca.
- Η καμπάνια, φωτογραφημένη στο Λονδίνο, πρωταγωνιστεί τους ηθοποιούς Joseph Quinn και Aimee Lou Wood, εστιάζοντας στη σχέση ανάμεσα στην ταυτότητα, τη σκέψη και τη σιωπή.
- Ο Joseph Quinn φέρνει στη φωτογράφιση μια αίσθηση ήρεμης έντασης και εσωτερικότητας, ενώ η Aimee Lou Wood προσθέτει αυθεντικότητα και συναισθηματική ζεστασιά.
- Η νέα κατεύθυνση του Versace, υπό τον Vitale, αποφεύγει τις υπερβολές και επικεντρώνεται στη συναισθηματική ακρίβεια και τη σύγχρονη ευαισθησία.