Η Fjallraven Θριαμβεύει στο Sustainable Brand Index για 6η Συνεχή Χρονιά

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Η Fjällräven κατέχει για έκτη συνεχόμενη χρονιά την κορυφαία θέση στον Sustainable Brand Index στην κατηγορία «Ρούχα και Μάρκες Μόδας», επιβεβαιώνοντας τη δέσμευσή της στην αειφορία και την υπεύθυνη παραγωγή. Η αναγνώριση προήλθε από έρευνα που εξέτασε τις απόψεις 80.000 καταναλωτών σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες.

Η εταιρεία συνεχίζει να ενσωματώνει βιώσιμα υλικά και διαδικασίες στη λειτουργία της, με στόχο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος. Ο Διευθύνων Σύμβουλος, Martin Axelhed, δήλωσε ότι η εμπιστοσύνη των καταναλωτών αποδεικνύει τη δέσμευση της Fjällräven στην αειφορία, ενώ η εταιρεία προγραμματίζει περαιτέρω στρατηγικές για να ενισχύσει τις προσπάθειές της το 2026.

Διαβάστε παρακάτω

Συνεχίζοντας την παράδοση της υπεύθυνης επιχειρηματικότητας, η Fjällräven λαμβάνει για άλλη μια χρονιά την κορυφαία διάκριση στην κατηγορία «Ρούχα και Μάρκες Μόδας».

Η αναγνώριση αυτή, που προκύπτει από την έρευνα του Sustainable Brand Index η οποία εξέτασε τις απόψεις 80.000 καταναλωτών σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες αξιολογώντας περίπου 1.600 brands σε 36 κλάδους, επιβεβαιώνει την διαρκή δέσμευση της Fjällräven στην περιβαλλοντικά υπεύθυνη παραγωγή και τον σεβασμό προς τον πλανήτη. Η συνεχής προσπάθεια της εταιρείας για καινοτόμο και υπεύθυνο σχεδιασμό αποτυπώνεται στην ενσωμάτωση της βιωσιμότητας σε κάθε της βήμα, από τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος έως την επένδυση σε υλικά και διαδικασίες φιλικές προς τη φύση.

Ο Martin Axelhed, Διευθύνων Σύμβουλος της Fjällräven, δήλωσε: «Είναι μεγάλη τιμή να λαμβάνουμε αυτή την αναγνώριση για έκτη συνεχόμενη χρονιά. Αυτό αποτελεί άμεση αντανάκλαση της αφοσίωσης και της σκληρής δουλειάς ολόκληρης της ομάδας της Fjällräven. Η εμπιστοσύνη των καταναλωτών που μας κατατάσσουν ως την πιο βιώσιμη μάρκα στον κλάδο, επιβεβαιώνει τη μακροχρόνια δέσμευσή μας στην αειφορία. Καθώς η εταιρεία αναπτύσσεται, εντείνουμε τις προσπάθειές μας για μια ολοένα και πιο περιβαλλοντικά συνειδητή λειτουργία, εστιάζοντας στη μείωση του αντίκτυπου της αλυσίδας εφοδιασμού και στην προώθηση της υπεύθυνης χρήσης των προϊόντων μας.»

Αποδεικνύοντας την Δέσμευση στην Βιωσιμότητα:

Η αναγνώριση αυτή έρχεται σε μια περίοδο όπου το πρόσφατο CSR Report 2024 της μητρικής εταιρείας Fenix Outdoor καταδεικνύει τη σταθερή πρόοδο της Fjällräven προς τους φιλόδοξους στόχους της για τη βιωσιμότητα.

Στοιχεία 2025:

75% των υλικών που χρησιμοποιούνται είναι βιώσιμα, συμπεριλαμβανομένων ανακυκλωμένων και οργανικών υλικών, όπως το 100% οργανικό βαμβάκι και 98% ανακυκλωμένος πολυεστέρας.

Η Fjällräven συνεχίζει τη μετάβαση σε 100% ανανεώσιμη ενέργεια, με την ολοκλήρωση της αναβάθμισης των υποδομών της για την υποστήριξη της βιώσιμης παραγωγής.

Μεγάλη αύξηση στις επισκευές προϊόντων με περίπου 20.000 αντικείμενα να επισκευάζονται παγκοσμίως το 2025, σε σύγκριση με 18.000 το 2023.

Η Fjällräven είναι παγκοσμίως αναγνωρισμένη για την κατασκευή ανθεκτικών προϊόντων που έχουν σχεδιαστεί για να αντέχουν στον χρόνο. Η εταιρεία εστιάζει στην προώθηση της μακροχρόνιας χρήσης μέσω της παροχής συμβουλών φροντίδας και υπηρεσιών επισκευής, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη μείωση της κατανάλωσης και των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.

Κοιτώντας μπροστά, η Fjällräven δεσμεύεται να συνεχίσει το ταξίδι της προς την αειφορία, αναπτύσσοντας νέες στρατηγικές και συνεργασίες για το 2026. Οι προσπάθειες θα επικεντρωθούν περαιτέρω στη μείωση της έντασης CO2 και στην αύξηση της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών, ενώ παράλληλα θα ενθαρρύνεται η ενεργός συμμετοχή των καταναλωτών στην προστασία του περιβάλλοντος.

Νέο Corner Fjällräven στο Attica:

Οι λάτρεις της φύσης και της βιωσιμότητας μπορούν να ανακαλύψουν την ολοκληρωμένη συλλογή Άνοιξη-Καλοκαίρι 2025 της Fjällräven στο νέο corner που βρίσκεται στον 3ο όροφο του Attica. Εξερευνήστε ανθεκτικά ρούχα και εξοπλισμό για κάθε outdoor δραστηριότητα, σχεδιασμένα με γνώμονα τον σεβασμό στο περιβάλλον και την αντοχή.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη δέσμευση της Fjällräven για τη βιωσιμότητα, επισκεφτείτε: www.fjallraven.com

Σχετικά με την Fjällräven:

Ιδρύθηκε το 1960 στο Örnsköldsvik της Σουηδίας, η Fjällräven αναπτύσσει λειτουργικό, ανθεκτικό και διαχρονικό εξοπλισμό εξωτερικού χώρου με σεβασμό προς το περιβάλλον. Η γκάμα των προϊόντων της, που πωλείται σε περισσότερες από 70 χώρες, περιλαμβάνει ρούχα και αξεσουάρ για άνδρες και γυναίκες, σακίδια, σκηνές και υπνόσακους. Η αποστολή της Fjällräven είναι να εμπνεύσει περισσότερους ανθρώπους να απολαύσουν τη φύση. Η Fjällräven είναι μέλος του Fenix Outdoor Group.

 

 

 

 

 

Διαβάστε επίσης

Δερμάτινο παντελόνι: Οι πιο μοντέρνοι τρόποι να το ενσωματώσετε στο look σας φέτος

Το δερμάτινο παντελόνι παραμένει ένα βασικό στοιχείο της μόδας που αναβαθμίζει κάθε εμφάνιση, με τις φετινές τάσεις να εστιάζουν σε sleek minimal και edgy maximal στυλ. Τα στενά, high-waist...

Kendall Jenner: Έκλεισε τα 30 και το πανηγύρισε με ένα εντυπωσιακό beach party μαζί με τις Kardashians!

Η Kendall Jenner γιόρτασε τα 30α γενέθλιά της με ένα εντυπωσιακό beach party, περιτριγυρισμένη από την οικογένειά της και στενούς φίλους, όπως οι αδελφές της Kardashians και η Hailey...

Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ποιος είναι ο κομψός James που διαμορφώνει το στιλ της;

Ο Fancy James είναι ένας ταλαντούχος stylist που βλέπει τη μόδα ως σκηνική έκφραση και έχει χτίσει ένα προσωπικό brand που συνδυάζει styling, αυτοπεποίθηση και performance. Πρόσφατα ανέλαβε το...

Όλγα Τρέμη: Με γόβες Valentino και τσάντα Birkin

Η επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Η Κόμισσα της Φάμπρικας» στο ανακαινισμένο EMBASSY THEATER ήταν μια αξέχαστη βραδιά γεμάτη γέλιο και καλή διάθεση, με την Δήμητρα Ματσούκα στον πρωταγωνιστικό ρόλο...

Ολυμπία ντε Γκρες – China girl chic: Το εντυπωσιακό φόρεμα των 2.000 ευρώ στη Τριμπέκα

Στη Νέα Υόρκη, ο Conner Ives και ο Jimmy Choo παρουσίασαν τη νέα τους συλλογή με ένα ιδιαίτερο δείπνο, όπου η Ολυμπία ντε Γκρες εντυπωσίασε με ένα φόρεμα αξίας...

Βίκυ Καγιά: Η τσάντα κάτω από 500 ευρώ, το μεταξωτό και το μάλλινο!

Το άρθρο αναλύει τη μόδα που προβάλλεται μέσω του Instagram λογαριασμού της Βίκυς Καγιά, εστιάζοντας στον κλασικό και κομψό συνδυασμό μεταξιού και πλεκτού, ο οποίος αποτελεί μια διαχρονική τάση. Η...

Ολυμπία ντε Γκρες – China girl look: Το φόρεμα των 2.000 ευρώ που επέλεξε στη Τριμπέκα

Η Ολυμπία ντε Γκρες εμφανίστηκε στο ιδιωτικό δείπνο στη Νέα Υόρκη, φορώντας το εντυπωσιακό Piano Shawl Mini Dress του Conner Ives, αξίας 2.000 ευρώ, το οποίο συνδυάζει ρετρό κινεζικά...

Η ALDO εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα με διήμερο γεμάτο στυλ, ρυθμό και διάθεση “Try Every Thing”

Η ALDO, παγκόσμια ηγέτιδα στη μόδα υποδημάτων και αξεσουάρ, άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα, στο The Mall Athens, με ένα διήμερο λαμπερών εκδηλώσεων. Το VIP event την...

Βίκυ Καγιά: Η τσάντα κάτω από 500 ευρώ, το μεταξωτό και το μάλλινο!

Το άρθρο αναφέρεται στον λογαριασμό της Βίκυς Καγιά στο Instagram, ο οποίος προσφέρει πλούσιο φωτογραφικό υλικό μόδας που συνδυάζει την κλασική πολυτέλεια με την καθημερινή άνεση. Εστιάζει στον συνδυασμό...

LACMA Art+Film Gala 2025: Οι διάσημοι που έκλεψαν την παράσταση στο κόκκινο χαλί

Στο LACMA Art+Film Gala 2025, το Λος Άντζελες έγινε το επίκεντρο της μόδας και της τέχνης, με τον οίκο Gucci ως χορηγό και τιμώμενα πρόσωπα τη Mary Corse και...

Weekly Style: Άνοιξε την γκαρνταρόμπα σου και ανανέωσε τα basics με φρέσκο τρόπο!

Το άρθρο προτείνει τρόπους να ανανεώσετε τη γκαρνταρόμπα σας για το φθινόπωρο χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε χρήματα. Εστιάζει στην αξιοποίηση των basics που ήδη έχετε, όπως τα πλεκτά polos,...

Louis Vuitton: Η σύμπραξη με τον καλλιτέχνη Takashi Murakami αποτελεί την επιτομή της ψυχεδελικής πολυτέλειας

Η Louis Vuitton συνεργάζεται ξανά με τον καλλιτέχνη Takashi Murakami, παρουσιάζοντας μια ψυχεδελική και κομψή συλλογή στην έβδομη έκδοση της σειράς Artycapucines. Με απόλυτη ελευθερία δημιουργίας, ο Murakami μεταμόρφωσε...

Ο John Malkovich ποζάρει για πρώτη φορά σε διαφημιστική καμπάνια! Ποιος σχεδιαστής τον κέρδισε

Ο διάσημος ηθοποιός John Malkovich ποζάρει για πρώτη φορά σε διαφημιστική καμπάνια μόδας, με την πειστική πρόταση του σχεδιαστή Jonathan Anderson να τον κερδίζει. Στη νέα καμπάνια της JW Anderson...

Πλεκτά: Οδηγός για σωστή φροντίδα πριν τα ξαναφορέσετε

Το άρθρο παρέχει έναν πρακτικό οδηγό για τη σωστή φροντίδα των μάλλινων πλεκτών, ώστε να διατηρούνται σε άριστη κατάσταση κάθε χειμώνα. Συστήνει να γυρίσετε το πουλόβερ ανάποδα για προστασία,...

Stelios Koudounaris: Η καινούρια συλλογή ανακαλύπτει τις γλυπτικές μορφές

Η νέα συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025–26 του Στέλιου Κουδουνάρη, με τίτλο “Echoes of Form”, εστιάζει στη σχέση σώματος, χώρου και υφής, δημιουργώντας φορητά γλυπτά που πλαισιώνουν τη σιλουέτα χωρίς να...

Γεια σου Νοέμβρη: Καλωσορίζουμε τον πρώτο ψυχρό μήνα της εποχής με το κατάλληλο στιλ

Ο Νοέμβριος φέρνει τις πρώτες ψυχρές ημέρες του χρόνου και μαζί του μια νέα στιλιστική διάθεση, με έμφαση στις στρώσεις, τα πλεκτά και τα μαλακά παλτό. Ο μήνας αυτός προσφέρει...

Η Γκάια Μερκούρη φορά πρώτη το πολύχρωμο Sound Off

Η Γκάια Μερκούρη επαναφέρει τη γοητεία του καφέ χρώματος στη μόδα, προσδίδοντας του νέο ενδιαφέρον ως ουδέτερη βάση που αντικαθιστά το μαύρο. Με ήρεμο και στιλάτο τρόπο, το καφέ...

Το κορυφαίο trend της εποχής είναι και το πιο γυναικείο

Η διαφάνεια επιστρέφει ως κορυφαία τάση, όχι μόνο για την αποκάλυψη, αλλά ως εργαλείο για δομημένο layering και αρχιτεκτονική σιλουέτας. Οι μεγάλοι οίκοι μόδας, όπως η Chanel και ο...

Τέιλορ Χιλ: Με μαγευτική δημιουργία Celia Kritharioti

Η Σίλια Κριθαριώτη, διεθνώς αναγνωρισμένη σχεδιάστρια, παρευρέθηκε στο λαμπερό Vogue World που διοργάνωσε η Άννα Γουίντουρ στα Paramount Studios στο Λος Άντζελες, όπου η Τέιλορ Χιλ εντυπωσίασε με μια...

Γιορτή Halloween στον Λευκό Οίκο: Ντόναλντ και Μελάνια Τραμπ χάρισαν λιχουδιές σε πλήθος μικρών ηρώων

Στον Λευκό Οίκο, ο Ντόναλντ και η Μελάνια Τραμπ γιόρτασαν το Halloween με εκατοντάδες παιδιά και γονείς, μετατρέποντας τον προεδρικό κήπο σε παραμυθένιο σκηνικό γεμάτο υπερήρωες, πριγκίπισσες και μικρούς...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ