Το άρθρο αναδεικνύει τη νέα τάση στον κόσμο του fine jewellery, που συνδυάζει την πολυτέλεια με την παιχνιδιάρικη αισθητική, παρουσιάζοντας κοσμήματα σε μορφή φρούτων, burgers και γλυκών.
Δημιουργοί όπως η Nadine Ghosn και η Cora Sheibani φέρνουν την ανεμελιά και την ποπ κουλτούρα στα πιο ακριβά κομμάτια, με τιμές που συχνά ξεπερνούν τα $10.000.
Αυτή η τάση, που επαναφέρει τη χαρά και την ελευθερία στη μόδα, προσελκύει την προσοχή πολλών celebrities, επαναστατώντας ενάντια στα παραδοσιακά πρότυπα του κοσμήματος και καθιστώντας το ένα συλλεκτικό και εκφραστικό αντικείμενο.
Διαβάστε παρακάτω
Ποιος είπε ότι το fine jewellery πρέπει να είναι σοβαρό και «ήσυχο»; Τα τελευταία χρόνια, ένα fun και απρόσμενο trend κερδίζει έδαφος στον κόσμο της υψηλής κοσμηματοποιίας, καθώς φέρνει την ανεπιτήδευτη χαρά και την ποπ αισθητική στα πιο ακριβά δάχτυλα του πλανήτη. Κοσμήματα σε σχήμα φρούτων, burgers, γλυκών και παιχνιδιών τραβούν όλα τα βλέμματα σε διεθνή red carpets και private soirées, ενώ οι τιμές τους ξεπερνούν συχνά τα $10.000.

Από τη Nadine Ghosn και την Cora Sheibani στο διακριτικό brand της Caitlin Mociun: Τα ονόματα πίσω από τη νέα luxury αισθητική
Η Nadine Ghosn είναι ίσως η πιο αναγνωρίσιμη εκπρόσωπος αυτής της τάσης. Έγινε γνωστή με το περίφημο Hamburger Ring, το οποίο είναι ένα σετ επτά δαχτυλιδιών που σχηματίζουν ένα λαχταριστό burger από χρυσό, διαμάντια και πολύτιμες πέτρες. Η ίδια πιστεύει πως το κόσμημα πρέπει να είναι προσωπικό, χαρούμενο και ανέμελο, ειδικά όταν κοστίζει $23.000.
Επίσης, η Cora Sheibani δημιουργεί εκρηκτικά statement rings σε σχήμα cherry pies, lollipops και candy canes, χρησιμοποιώντας πολύτιμους λίθους σε έντονες αποχρώσεις. Οι δημιουργίες της απευθύνονται σε γυναίκες που αγαπούν το χρώμα, το χιούμορ και την πολυτέλεια σε ίσες δόσεις.
Στην ίδια λογική, η Caitlin Mociun -η δημιουργός πίσω από το brand Mociun- δίνει μια πιο μίνιμαλ, αλλά εξίσου playful προσέγγιση στην υψηλή κοσμηματοποιία. Οι δημιουργίες της ξεχωρίζουν για τα custom cut πολύτιμα πετράδια και τις απρόσμενες χρωματικές συνθέσεις. Αν και αποφεύγει τα πολύ «κραυγαλέα» σχέδια, φτιάχνει δαχτυλίδια και σκουλαρίκια που θυμίζουν γλυκά, καραμέλες και abstract γλυπτά. Το brand της, με βάση το Brooklyn, προσελκύει συλλέκτες που αγαπούν το χρώμα και τη λεπτομέρεια, χωρίς να χάνουν την κομψότητα.

Όταν το κόσμημα γίνεται παιχνίδι
Η νέα γενιά σχεδιαστών επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του πολυτελούς κοσμήματος. Αντί να περιορίζεται σε διακριτικά solitaire δαχτυλίδια και διαχρονικά studs, το κόσμημα γίνεται σύμβολο ελευθερίας και statement pop αναφορά. Ταυτόχρονα, αποτελεί συλλεκτικό αντικείμενο. Στα social media, οι φωτογραφίες από δαχτυλίδια-παγωτά, κολιέ-φράουλες και σκουλαρίκια-μπανάνας πληθαίνουν, καθώς celebrities όπως η Beyoncé, η Rihanna και η Dua Lipa επενδύουν σε αυτές τις χαρούμενες υπερπαραγωγές.

Η τάση πίσω από το luxury food jewellery
Αυτή η τάση δεν είναι τυχαία. Επειδή οι περισσότερες fashion τάσεις επιστρέφουν στην pop culture των 90s και early 00s, τα playful κοσμήματα επαναφέρουν την ανεμελιά και τη fun διάθεση εκείνων των χρόνων. Παράλληλα, λειτουργούν και ως statement αντι-μόδας, αφού υπενθυμίζουν πως ακόμη και σε ένα black tie event έχετε το δικαίωμα να φορέσετε ένα cherry pie ring αξίας $15.000, εφόσον αυτό σας φτιάχνει τη διάθεση.
