Στο Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Βενετίας, η Cate Blanchett εντυπωσίασε με μια πρωτοποριακή εμφάνιση στο κόκκινο χαλί, φορώντας ένα avant-garde φόρεμα του Maison Margiela από τη συλλογή του Glenn Martens. Το σύνολο, που συνδύαζε minimal bodice από ανακυκλωμένο πολυεστέρα με φτερωτή φούστα εμπνευσμένη από nature morte πίνακες, έμοιαζε με έργο τέχνης σε κάθε της κίνηση.
Η επιλογή της Blanchett αντικατόπτρισε τολμηρές υφές και πειραματικά embellishments, ενώ το απλό μακιγιάζ και τα διαχρονικά κοσμήματα ολοκλήρωσαν το look με κομψότητα. Παράλληλα, η ηθοποιός συνέχισε να προωθεί τη βιωσιμότητα στη μόδα με την πολιτική του outfit repeating, προκαλώντας διάλογο γύρω από την ουσία και τη διάρκεια του στυλ.
Διαβάστε παρακάτω
Το Κινηματογραφικό Φεστιβάλ της Βενετίας δεν είναι μόνο μια τεράστια γιορτή του σινεμά. Είναι και ένα από τα σημαντικότερα fashion moments της χρονιάς. Τρανό παράδειγμα η πιο πρόσφατη εμφάνιση της Cate Blanchett, η οποία για το red carpet look της επέλεξε μια δημιουργία που άφησε το κοινό άφωνο – ένα avant-garde gown του Maison Margiela, από τη πρώτη συλλογή του Glenn Martens για τον οίκο.
Στην πρεμιέρα της νέας ταινίας του Jim Jarmusch, Father Mother Sister Brother, μια οικογενειακή κωμωδία-δράμα με ένα καστ που περιλαμβάνει τους Adam Driver, Luka Sabbat και Tom Waits, η Blanchett περπάτησε στο κόκκινο χαλί τουVenice Film Festival με ένα σύνολο που δεν έμοιαζε με κανένα άλλο. Τοι φόρεμά της, που έμοιαζε με έργο τέχνης, αποτελούνταν από ένα minimal bodice από ανακυκλωμένο πολυεστέρα και που κατέληγε σε μια εντυπωσιακή φτερωτή φούστα, εμπνευσμένη από nature morte πίνακες. Το αποτέλεσμα; Ένα look που έμοιαζε να παίρνει ζωή με κάθε της κίνηση.
Ο Glenn Martens και το νέο κεφάλαιο στο Maison Margiela
Η συγκεκριμένη εμφάνιση δεν ήταν τυχαία επιλογή. Ο Glenn Martens, γνωστός για την τόλμη του στη δημιουργία υφών και τη χρήση επαναχρησιμοποιημένων υλικών, έκανε το πολυαναμενόμενο ντεμπούτο του στον Maison Margiela. Η πρώτη του συλλογή χαρακτηρίστηκε από αναπάντεχες υφές, τολμηρά bird motifs, πειραματικά embellishments.
Κι ενώ στην πασαρέλα το look είχε συνδυαστεί με biker mask και Tabi boots, η Blanchett το επανασύστησε στο κόκκινο χαλί με αιώνια κομψότητα: απλό μακιγιάζ, λιτά μαλλιά και διαχρονικά κοσμήματα.
Η πολιτική του outfit repeating
Δεν είναι η πρώτη φορά που η Cate Blanchett αποδεικνύει ότι η μόδα μπορεί να είναι ταυτόχρονα glamorous και ουσιαστική. Μόλις λίγες μέρες νωρίτερα, στο ίδιο φεστιβάλ, εμφανίστηκε με μια Armani Privé δημιουργία με funky τσέπες, την οποία είχε ξαναφορέσει στα SAG Awards 2022. Η κίνησή της προκάλεσε διάλογο γύρω από το outfit repeating και τη βιωσιμότητα στο κόκκινο χαλί – μια δήλωση που αποδεικνύει πως το στυλ δεν είναι κρύβεται πάντα πίσω από κάτι καινούργιο αλλά πίσω από μια σωστή επιλογή.
Φωτογραφίες: REUTERS/Yara Nardi
Συνοπτικά
- Η Cate Blanchett εντυπωσίασε στο Φεστιβάλ Βενετίας με ένα avant-garde φόρεμα του Maison Margiela από ανακυκλωμένο πολυεστέρα και φτερωτή φούστα.
- Η επιλογή της Blanchett συνδύαζε τολμηρές υφές και πειραματικά embellishments, ολοκληρωμένα με απλό μακιγιάζ και διαχρονικά κοσμήματα.
- Η εμφάνιση της Blanchett προώθησε τη βιωσιμότητα στη μόδα, αναδεικνύοντας την ουσία του outfit repeating.
- Ο Glenn Martens έκανε το ντεμπούτο του στον Maison Margiela με δημιουργίες από αναπάντεχες υφές και επαναχρησιμοποιημένα υλικά.