Στην εκπομπή Real View, η Σοφία Μουτίδου και η Έλενα Χριστοπούλου συζήτησαν την αμφιλεγόμενη άποψη ότι το κρεβάτι μπορεί να λειτουργήσει ως μέσο ανέλιξης στην υποκριτική.
Η Χριστοπούλου τόνισε ότι δεν πρέπει να γενικεύουμε ότι όλοι οι καλοί ηθοποιοί έχουν προχωρήσει με τέτοιες πρακτικές, ενώ η Μουτίδου προχώρησε τη συζήτηση, δηλώνοντας ότι το σεξ δεν εξασφαλίζει την ποιότητα ενός ηθοποιού, και αναρωτήθηκε γιατί υπάρχει τόση αγωνία να αποδειχθεί ότι ο χώρος της υποκριτικής είναι απαλλαγμένος από τέτοιες πρακτικές.
Διαβάστε παρακάτω
Στο νέο επεισόδιο που προβλήθηκε το βράδυ της Δευτέρας 17 Νοεμβρίου στην εκπομπή Real View αναφέρθηκαν για μια ακόμη φορά στην πολυσυζητημένη δήλωση “το θέατρο είναι ένα μεγάλο κρεβάτι”.
<article class="text-token-text-primary w-full focus:outline-none [–shadow-height:45px] has-data-writing-block:pointer-events-none has-data-writing-block:-mt-(–shadow-height) has-data-writing-block:pt-(–shadow-height) [&:has([data-writing-block])>*]:pointer-events-auto [content-visibility:auto] supports-[content-visibility:auto]:[contain-intrinsic-size:auto_100lvh] scroll-mt-[calc(var(–header-height)+min(200px,max(70px,20svh)))]” data-scroll-anchor=”true” data-testid=”conversation-turn-4″ data-turn=”assistant” data-turn-id=”request-WEB:223fa8d9-d906-4920-8c95-798342473d92-1″ dir=”auto” tabindex=”-1″>
<div class="text-base my-auto mx-auto pb-10 [–thread-content-margin:–spacing(4)] thread-sm:[–thread-content-margin:–spacing(6)] thread-lg:[–thread-content-margin:–spacing(16)] px-(–thread-content-margin)”>
<div class="[–thread-content-max-width:40rem] thread-lg:[–thread-content-max-width:48rem] mx-auto max-w-(–thread-content-max-width) flex-1 group/turn-messages focus-visible:outline-hidden relative flex w-full min-w-0 flex-col agent-turn” tabindex=”-1″>
<article class="text-token-text-primary w-full focus:outline-none [–shadow-height:45px] has-data-writing-block:pointer-events-none has-data-writing-block:-mt-(–shadow-height) has-data-writing-block:pt-(–shadow-height) [&:has([data-writing-block])>*]:pointer-events-auto [content-visibility:auto] supports-[content-visibility:auto]:[contain-intrinsic-size:auto_100lvh] scroll-mt-[calc(var(–header-height)+min(200px,max(70px,20svh)))]” data-scroll-anchor=”true” data-testid=”conversation-turn-6″ data-turn=”assistant” data-turn-id=”request-WEB:223fa8d9-d906-4920-8c95-798342473d92-2″ dir=”auto” tabindex=”-1″>
<div class="text-base my-auto mx-auto pb-10 [–thread-content-margin:–spacing(4)] thread-sm:[–thread-content-margin:–spacing(6)] thread-lg:[–thread-content-margin:–spacing(16)] px-(–thread-content-margin)”>
<div class="[–thread-content-max-width:40rem] thread-lg:[–thread-content-max-width:48rem] mx-auto max-w-(–thread-content-max-width) flex-1 group/turn-messages focus-visible:outline-hidden relative flex w-full min-w-0 flex-col agent-turn” tabindex=”-1″>
Η δημόσια συζήτηση γύρω από το αν «το κρεβάτι» μπορεί να αποτελέσει μέσο ανέλιξης στον χώρο της υποκριτικής φούντωσε εκ νέου, μετά τις τοποθετήσεις που έκαναν η Σοφία Μουτίδου και η Έλενα Χριστοπούλου στην εκπομπή Real View.
Η Έλενα Χριστοπούλου, θέλοντας να βάλει όρια στη δημόσια συζήτηση, σχολίασε: «Μην πούμε τώρα ότι όλοι πηδ…ντε για να γίνουν καλοί ηθοποιοί και μεγάλα ταλέντα. Έχουν καλούς μάνατζερς, έχουν ανθρώπους που τρέχουν γι’ αυτούς… Αλλά μην το βάλουμε τώρα στο ίδιο τσουβάλι».
Η Σοφία Μουτίδου, ωστόσο, πήγε την κουβέντα ένα βήμα παραπέρα: «Όσοι πηδ…ντε δεν είναι καλοί ηθοποιοί. Αλλά δε σημαίνει ότι όσοι είναι πρώτοι είναι και καλοί ηθοποιοί. Το δεχόμαστε αυτό; Εγώ αναρωτιέμαι, γιατί τόσο μεγάλη αγωνία να αποδείξουμε ότι είμαστε ο μόνος χώρος στον οποίο το κρεβάτι δεν λειτουργεί και ως μέσο καριέρας ηθοποιού».
