Ο Παναγιώτης Τιμογιαννάκης, καταξιωμένος κριτικός κινηματογράφου, σε συνέντευξή του σχολίασε την αρνητική κριτική και το bullying που δέχεται ο Μάρκος Σεφερλής, αποδίδοντάς τα στην επιτυχία του κωμικού. Επισημαίνει ότι η στοχοποίηση συχνά συνδέεται με τη ζήλεια για την επιτυχία.
Παράλληλα, εξέφρασε την απογοήτευσή του για τις σύγχρονες θεατρικές παραστάσεις, όπως στην Επίδαυρο, όπου θεωρεί ότι οι σκηνοθέτες παρεμβαίνουν υπερβολικά στα κλασικά έργα, αλλοιώνοντάς τα. Δηλώνει την προτίμησή του σε παραστάσεις που σέβονται το πρωτότυπο κείμενο, αντί να δημιουργούν νέες εκδοχές.
Διαβάστε παρακάτω
Ο καταξιωμένος κριτικός κινηματογράφου Παναγιώτης Τιμογιαννάκης με αφορμή την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας «Sinatra!Eternity» παραχώρησε μια σπάνια συνέντευξη στο ένθετο «S» και στη Σάσα Σταμάτη.
Ο Παναγιώτης Τιμογιαννάκης ίναι ο μόνος Ελληνας μέχρι σήμερα που έχει δει την τελετή των Οσκαρ αμέτρητες φορές μέσα από τη Μέκκα της χολιγουντιανής ματαιοδοξίας, και μάλιστα όχι ως δημοσιογράφος, όχι ως «απεσταλμένος του χ/ψ ελληνικού Μέσου». Εχει βρεθεί εκεί ως καλεσμένος της Ακαδημίας Κινηματογράφου.
Ο Παναγιώτης Τιμογιαννάκης μέσα σε όλα σχολίασε και όλο τον ντόρο που γίνεται γύρω από το όνομα του Μάρκου Σεφερλή αλλά και την αρνητική κριτική που αυτός δέχεται πολλές φορές.
«Για τον Μάρκο Σεφερλή, για να το ξεκαθαρίσω, δεν έχω να πω πολλά, με την έννοια ότι δεν έχω παρακολουθήσει τις παραστάσεις του, ώστε να έχω μια ολοκληρωμένη καλλιτεχνική γνώμη γι’ αυτόν. Αυτό όμως που έχω να πω είναι ότι όλο αυτό το bullying που δέχεται, εγώ δεν μπορώ να το ανεχτώ, γιατί εδώ πέρα μιλάμε πια για στοχοποίηση. Νιώθω ενοχλημένος από αυτό που βλέπω να γίνεται» ανέφερε αρχικά ο Παναγιώτης Τιμογιαννάκης.
«Οπου έχω δει στοχοποίηση, συνήθως έχει να κάνει με την επιτυχία. Ζηλεύουν. Δυστυχώς, η επιτυχία είναι κάτι που έτσι και σε βάλει στο μάτι δεν τη γλυτώνεις. Δηλαδή, θα κάνεις αυτό το οποίο όρισε η επιτυχία σου και θα υποστείς και τις συνέπειές της» πρόσθεσε.
Ακόμη, ο Παναγιώτης Τιμογιαννάκης αναφέρθηκε και στην Επίδευρο και στον λόγο που δεν πηγαίνει να δει τις παραστάσεις που ανεβαίνουν εκεί.
«Α, έχω να πάω 2-3 χρόνια. Δεν μπορώ αυτές τις παραστάσεις. Εγώ, όταν πάω στο θέατρο, πάω να δω έργο, και από τον σκηνοθέτη περιμένω να μου σκηνοθετήσει το έργο. Εάν πάει να παρέμβει στο έργο σαν να ήταν συγγραφέας, τότε ξυπνάει μέσα μου η υπερασπιστική γραμμή απέναντι στον έρημο τον συγγραφέα που δεν είναι παρών να υπερασπιστεί το έργο του, όπως με την “Αντιγόνη” φέτος, που έχει χαλάσει ο κόσμος. Αν θέλεις να γράψεις, γράψε μια δική σου “Αντιγόνη”.
Εχουμε το παράδειγμα του Μπρεχτ που έγραψε δική του “Αντιγόνη” και την έπαιξε η Συνοδινού, ο Ανούιγ έγραψε δική του “Αντιγόνη” και την ανέβασε ο Κουν. Εάν θέλεις να παρέμβεις στο έργο, πολύ ευχαρίστως, ως συγγραφέας γράψε μια δική σου “Αντιγόνη”, μια δική σου εκδοχή πάνω στον μύθο. Αυτό δεν είναι το ανέβασμα της “Αντιγόνης” του Σοφοκλή, για το οποίο γίνεται όλη αυτή η βαβούρα. Δεν την είδα την παράσταση επειδή είδα παρέμβαση στο κείμενο. Τέτοια έχουν συμβεί πάρα πολλά τα τελευταία χρόνια και αυτό με έχει κάνει και βαριέμαι. Εγώ είμαι άλλης σχολής» είπε.