Η Μαρία Κατσανδρή, σε μια σπάνια εμφάνιση στο «The 2Night Show», μιλά για τη ζωή της και την καριέρα της, αναπολώντας τη γέννησή της στο Σικάγο και την επιστροφή της στην Ελλάδα. Αναφέρεται στον μεγάλο έρωτα που την οδήγησε στο Παρίσι και την εκπαίδευσή της στην κινησιολογία.
Η ηθοποιός εξηγεί πώς η γενιά της είχε μάθει να απορρίπτει την τηλεόραση και τον κινηματογράφο, επηρεασμένη από το Θέατρο Τέχνης, και πώς τελικά η ίδια ασχολήθηκε με την τηλεόραση λόγω ενός εξαιρετικού σεναρίου στο «Καρέ της Ντάμας». Με έμφαση στην αξία της εμπειρίας και των «αποσκευών» που φέρει κάποιος, η Κατσανδρή αναλύει την πορεία της και τις επιλογές της στην καλλιτεχνική της ζωή.
Διαβάστε παρακάτω
Το βράδυ της Τρίτης 2 Δεκεμβρίου, ο Γρηγόρης Αρναούτογλου υποδέχτηκε για πρώτη φορά στο «The 2Night Show» την Μαρία Κατσανδρή.
Η αγαπημένη ηθοποιός σε μία σπάνια συνέντευξη μιλάει για τη ζωή της, από τη γέννησή της στο Σικάγο μέχρι την επιστροφή της στην Ελλάδα, καθώς και για τον πατέρα της, που την απέκτησε στην ηλικία των 60 ετών.
Όσον αφορά τον μεγάλο έρωτα που ακολούθησε στο Παρίσι, η Μαρία Κατσανδρή αποκάλυψε πως: «Πήγα στο Παρίσι γιατί ακολούθησα τον μεγάλο μου έρωτα, πήγε να σπουδάσει Κινηματογράφο. Εκεί μου άνοιξε το κεφάλι σε εκατομμύρια κομματάκια, έκανα σεμινάρια για κινησιολογία για ηθοποιούς».
«Η τηλεόραση ήρθε πολύ αργά στη ζωή μου. Είχα άρνηση. Η γενιά μας ήταν εκπαιδευμένη από το Θέατρο Τέχνης να αρνείται την τηλεόραση και τον κινηματογράφο. Αυτό μου είχε μείνει εμένα… Όταν κάποιος βγαίνει στην τηλεόραση χωρίς «μπαγκάζια» υπάρχει πιθανότητα να χάσει γρήγορα τον δρόμο του. Αν έχεις αποσκευές, γερές, δεν θα τον χάσεις, θα τον χαρείς. Χωρίς «μπαγκάζια» είναι πολύ σκληρά τα πράγματα. Δέχτηκα να παίξω στο «Καρέ της Ντάμας» γιατί είχε καταπληκτικό σενάριο και συνεργάτες που τους ήξερα και τους εκτιμούσα. Είπα το «ναι» με μεγάλη χαρά. Η Χρύσα Σπηλιώτη ήταν φίλη μου από πριν» αποκάλυψε η ηθοποιός για την ενασχόλησή της με την τηλεόραση.
Συνοπτικά
- Η Μαρία Κατσανδρή μίλησε για τη ζωή της από τη γέννησή της στο Σικάγο έως την επιστροφή της στην Ελλάδα.
- Αναφέρθηκε στον μεγάλο έρωτα που την οδήγησε στο Παρίσι και στην εκπαίδευσή της στην κινησιολογία.
- Η γενιά της είχε μάθει να απορρίπτει την τηλεόραση και το σινεμά, αλλά η ίδια ασχολήθηκε με την τηλεόραση λόγω ενός εξαιρετικού σεναρίου.
- Τόνισε τη σημασία των «αποσκευών» που φέρει κάποιος στην καλλιτεχνική του πορεία.
