Η Ανθή Βούλγαρη εξέφρασε την έντονη αγανάκτησή της μέσω ενός βίντεο στο Instagram, περιγράφοντας την ταλαιπωρία που βίωσε κατά την επίσκεψή της σε τράπεζα για μια μη ηλεκτρονική συναλλαγή.
Αντιμετώπισε προβλήματα λόγω της περιορισμένης εξυπηρέτησης, καθώς υπήρχε μόνο ένα ταμείο και οι πελάτες, πολλοί από τους οποίους ήταν ηλικιωμένοι, δυσκολεύονταν να κατανοήσουν τις διαδικασίες.
Παρά την καθυστέρηση, ένας υπάλληλος τελικά τη βοήθησε, αλλά η εμπειρία της την άφησε εξοργισμένη με την έλλειψη προσωπικού και την κακή εξυπηρέτηση των πελατών στις τράπεζες.
Διαβάστε παρακάτω
Έξω φρενών έγινε η Ανθή Βούλγαρη, η οποία θέλησε να μοιραστεί την αγανάκτησή της με τους ακόλουθούς της στο instagram.
Πιο συγκεκριμένα, η Ανθή Βούλγαρη μέσα από ένα βίντεο που δημοσίευσε αποκάλυψε την ταλαιπωρία που βίωσε όταν χρειάστηκε να επισκεφθεί μια τράπεζα για να κάνει μια συναλλαγή που δε μπορούσε να κάνει ηλεκτρονικά. Η Ανθή Βούλγαρη αναφέρει στο βίντεό της ότι υπήρχε μόνο ένα ταμείο, και πως για ώρα οι άνθρωποι προσπαθούσαν να βγάλουν άκρη, μέχρι που κάποια στιγμή φιλοτιμήθηκε να τους βοηθήσει ένας υπάλληλος.
«Παιδιά είμαι έξαλλη. Γυρίζω από την τράπεζα, όπου έχω πάει με το μωρό για να κάνω μια συναλλαγή που δε μπορώ να κάνω ηλεκτρονικά. Εκτός του ότι και στο ηλεκτρονικό ταμείο, οι άνθρωποι επειδή ήταν 70-80 ετών προσπαθούσαν να βρουν άκρη, μου είπε μια κυρία ότι δε μπορώ να την κάνω ούτε έτσι τη συναλλαγή. Και λέω, “γιατί δε με ενημερώνετε καλή μου κυρία να ξέρω να μη χάνω τον χρόνο μου;”.
Αφού τους λέω λοιπόν να βοηθήσουν λίγο εκεί τους ανθρώπους να τελειώνουμε, φιλοτιμήθηκε μια υπάλληλος. Ήταν ένα ταμείο και μπροστά είχαμε πέντε εμβάσματα. Έκανα μια ώρα επειδή φιλοτιμήθηκε ένας άνθρωπος να μου δώσει τη σειρά του και τον ευχαριστώ πάρα πολύ γι’ αυτό. Για όνομα του Θεού ρε παιδιά εκεί στις τράπεζες.
Τόσα παίρνετε. Δε μπορείτε να πληρώσετε τους υπαλλήλους να εξυπηρετούν τους πελάτες σας; Τι ντροπή είναι αυτή; Ντροπή!» αναφέρει εμφανώς εκνευρισμένη στο βίντεό της η Ανθή Βούγλαρη.
Συνοπτικά
- Η Ανθή Βούλγαρη εξέφρασε την αγανάκτησή της για την κακή εξυπηρέτηση σε τράπεζα μέσω βίντεο στο Instagram.
- Αντιμετώπισε δυσκολίες λόγω της ύπαρξης μόνο ενός ταμείου και της αδυναμίας ηλικιωμένων πελατών να κατανοήσουν τις διαδικασίες.
- Παρά τις καθυστερήσεις, τελικά ένας υπάλληλος βοήθησε, αλλά η εμπειρία ήταν απογοητευτική.
- Η Βούλγαρη εξέφρασε την δυσαρέσκειά της για την έλλειψη προσωπικού και την κακή εξυπηρέτηση πελατών στις τράπεζες.
