Λίγες ώρες πριν τον τελικό της Eurovision 2025, ο σχεδιαστής Δημήτρης Αλεξάκης αποκάλυψε την έμπνευση πίσω από τη μεταμόρφωση του φορέματος της Κλαυδίας.
Το φόρεμα, φτιαγμένο από ανάγλυφο μεταξωτό μπροκάρ, έχει φωτογενείς μεταλλικές λάμψεις που μιμούνται τον έναστρο ουρανό, προσδίδοντας βάθος και δύναμη στην εμφάνιση της.
Ο Αλεξάκης εξήγησε ότι η αλλαγή στο τέλος της εμφάνισης συμβολίζει τη μετάβαση από το σκοτάδι στο φως, ενώ η διαδικασία απαιτούσε πολλές πρόβες για να επιτευχθεί η γρήγορη αλλαγή του φορέματος, κρατώντας παράλληλα το μικρόφωνο.
Διαβάστε παρακάτω
Λίγες ώρες πριν τον μεγάλο τελικό της Eurovision 2025, μίλησε στην εκπομπή Weekenders ένας εκ των δύο σχεδιαστών του φορέματος της Klavdia, Δημήτρης Αλεξάκης.
Ο σχεδιαστής μόδας, μεταξύ άλλων, αποκάλυψε την έμπνευση πίσω από την αλλαγή που γίνεται στα τελευταία δευτερόλεπτα της εμφάνισής της Klavdia στη Eurovision.
«Το φόρεμα από ανάγλυφο μεταξωτό μπροκάρ, φωτογενές και ταυτόχρονα διακριτικό, αντανακλά το φως με μεταλλικές εσωτερικές λάμψεις που μιμούνται τον έναστρο ουρανό προσδίδοντας βάθος, μαγεία και δύναμη σε κάθε της κίνηση», είπε ο Δημήτρης Αλεξάκης.
Και συνέχισε: «Το ζήτημα της αλλαγής στο τέλος, αυτή η αλλαγή δηλαδή του μαυροφορεμένου κοριτσιού που ξαφνικά η νέα ζωή, με την ελπίδα και με μια κατεύθυνση προς το φως να αποτυπώνεται σε λίγα δευτερόλεπτα στο τέλος ήταν το ιδανικό σενάριο για τον Φωκά Ευαγγελινό. Μας ρώτησε αν μπορούμε να το κάνουμε κι εμείς υποσχεθήκαμε πως εννοείται ότι γίνεται».
«Μετά έπρεπε ο ίδιος να κάνει μια κούρσα με το χρόνο, το πώς δηλαδή αυτό μπορεί να γίνει σε δευτερόλεπτα μαγείας. Για την Klavdia το να είναι πολύ γρήγορη η αλλαγή, κρατώντας ένα μικρόφωνο είναι μία ευθύνη.
Έγιναν πάρα πολλές πρόβες για την γρήγορη αλλαγή του φορέματος αλλά και για τα ειδικά clip. Τη δεύτερη φορά που βρεθήκαμε, μετά από την πρώτη ανιχνευτική συζήτηση, η επόμενη συνάντηση μας ήτανε πιο πολυπρόσωπη. Συναντηθήκαμε με όλη την ελληνική αποστολή», κατέληξε ο Δημήτρης Αλεξάκης.