Ο Χρήστος Νικολόπουλος, καλεσμένος στην εκπομπή «Αστερόσκονη», μίλησε για τη δυσκολία συνεργασίας του με τον Στέλιο Καζαντζίδη, περιγράφοντάς τον ως καχύποπτο και δύσκολο άνθρωπο που δεν εμπιστευόταν κανέναν.
Αναφέρθηκε στη διαμάχη τους για τα δικαιώματα 35 τραγουδιών, τα οποία τελικά αναγνώρισε ως δικά του ο Καζαντζίδης.
Επίσης, σχολίασε ότι η ταινία «Υπάρχω» βασίστηκε περισσότερο στη μυθοπλασία παρά στην πραγματική ζωή του καλλιτέχνη, παρόλο που αναγνωρίζει ότι ο κόσμος τον αγάπησε μέσα από αυτήν την εικόνα.
Διαβάστε παρακάτω
Καλεσμένος του Νίκου Γρίτση στην εκπομπή «Αστερόσκονη» βρέθηκε το βράδυ του Σαββάτου 22 Νοεμβρίου ο Χρήστος Νικολόπουλος.
Ο γνωστός και σπουδαίος μουσικοσυνθέτης μίλησε, μεταξύ άλλων για τη διαμάχη του με τον Στέλιο Καζαντζίδη αλλά και την ταινία «Υπάρχω».
«Ο Στέλιος Καζαντζίδης ήταν πολύ δύσκολος άνθρωπος και καχύποπτος. Φοβόταν τα πάντα, δεν εμπιστευόταν κανέναν. Ο Καζαντζίδης ήταν ο πρώτος που πήρε ποσοστά από τις δισκογραφικές εταιρίες και κατόπιν τον ακολουθήσαν και οι άλλοι. Όχι ότι έκανε συνδικαλισμό και τέτοια, δεν υπήρξε αυτό», είπε αρχικά ο Χρήστος Νικολόπουλος.
«Με τον Καζαντζίδη είχαμε διαφωνία σε 35 τραγούδια, “Υπάρχω”, “Πουκάμισο”, “Αγριολούλουδο”, γιατί είχε το όνομά του ως δημιουργός, μαζί με το δικό μου. Το επέβαλε στην εταιρεία, από τότε που βάλαμε τα πρώτα τραγούδια και μετά τις διαφωνίες που είχαμε, καταλήξαμε να αποδεχθεί πλέον ότι τα τραγούδια είναι δικά μου και να μου τα δώσει πίσω».
«Νομίζω ήταν περισσότερο μυθοπλασία η ταινία «Υπάρχω». Πολύ καλογυρισμένη, τα άτομα πάρα πολύ καλά. Αλλά περισσότερο ήταν μύθος παρά η πραγματική ζωή και ο χαρακτήρας του Καζαντζίδη. Και ίσως καλά έκαναν, γιατί εντάξει, ο κόσμος τον αγάπησε τόσο πολύ που έπρεπε να δώσουν και μια μυθοπλασία. Ήταν δύσκολος άνθρωπος. Πολύ δύσκολος άνθρωπος. Ήταν πολύ καχύποπτος. Φοβόταν τα πάντα, δεν εμπιστευόταν κανέναν» συμπλήρωσε ο Χρήστος Νικολόπουλος.
Συνοπτικά
- Ο Χρήστος Νικολόπουλος περιγράφει τον Στέλιο Καζαντζίδη ως καχύποπτο και δύσκολο συνεργάτη.
- Η διαμάχη για τα δικαιώματα 35 τραγουδιών επιλύθηκε με την αναγνώριση του Καζαντζίδη ότι ανήκουν στον Νικολόπουλο.
- Η ταινία «Υπάρχω» βασίστηκε περισσότερο στη μυθοπλασία παρά στην πραγματικότητα της ζωής του Καζαντζίδη.
- Παρά τη μυθοπλασία, ο κόσμος αγάπησε τον Καζαντζίδη μέσα από την ταινία.
