Η Christina Ricci, γνωστή για το εμβληματικό της στυλ από τη δεκαετία του '90, επιστρέφει στη μόδα του glam μακιγιάζ με τη νέα της συνεργασία με τη Merit.
Η Ricci, που ενέπνευσε μια ολόκληρη γενιά με τις τολμηρές και αντισυμβατικές beauty επιλογές της, είναι το πρόσωπο της νέας Solo Shadow Sheen, μια λαμπερή σκιά εμπνευσμένη από τους ουδέτερους τόνους των '90s και εμπλουτισμένη με έλαιο jojoba.
Η καμπάνια αναδεικνύει την κλασική γαλάζια σκιά, αντλώντας αναφορές από τις διαφημίσεις του οίκου Gucci το 1996, και επιβεβαιώνει την αδιάλειπτη επιρροή της Ricci στον κόσμο της ομορφιάς.
Διαβάστε παρακάτω
Αν μεγάλωσες τη δεκαετία του ’90 τότε η Christina Ricci πιθανότατα σε ενέπνευσε για μερικές beauty επιλογές σου. Ίσως να ήταν τα πλατινέ, σχεδόν λευκά φρύδια της στο Sleepy Hollow -ένα look πραγματικά πολύ μπροστά από την εποχή του- ο συνδυασμός μαύρου eyeliner και κόκκινου κραγιόν στο 200 Cigarettes ή εκείνη η αξέχαστη baby blue σκιά ματιών στο Buffalo ’66.
Η Ricci, ενσάρκωνε πάντα μια κινηματογραφική ψυχραιμία, ταυτόχρονα προσιτή και αντισυμβατική, κι έτσι δεν προκαλεί έκπληξη που τα looks της έγιναν το απόλυτο inspo για ολόκληρη μια γενιά makeup lovers.
Δεκαετίες αργότερα, η επιρροή της παραμένει έντονη — γι’ αυτό και η νέα beauty συνεργασία της είναι μια απολύτως φυσική εξέλιξη.

@merit
Η γαλάζια σκιά του Buffalo ’66
Η Christina Ricci είναι το πρόσωπο της νέας Solo Shadow Sheen από τη Merit, μια λαμπερή εκδοχή της viral μονοχρωματικής σκιάς Solo Shadow Matte. Εμπνευσμένη από τους απαλούς, ουδέτερους τόνους των ’90s και εμπλουτισμένη με θρεπτικό έλαιο jojoba, η νέα φόρμουλα είναι ιδανική για όσες αγαπούν τη νοσταλγία σε συνδυασμό με μια σύγχρονη beauty ρουτίνα.

@merit
Και φυσικά, υπήρχε μόνο ένα πρόσωπο που θα μπορούσε να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια: κάποια που εκπροσωπεί το coolness και δίνει ανατρεπτική αύρα, όπως η Ricci.
Όσον αφορά, τη γαλάζια σκιά κυκλοφορεί παντού γιατί είναι κλασσική και iconic ενώ το reference της καμπάνιας ήταν οι διαφημίσεις του oίκου Gucci το 1996.
Κεντρική φωτογραφία: @riccigrams.
Συνοπτικά
- Η Christina Ricci επιστρέφει στη μόδα με τη συνεργασία της με τη Merit, παρουσιάζοντας το νέο Solo Shadow Sheen εμπνευσμένο από τη δεκαετία του '90.
- Η καμπάνια αναδεικνύει τη γαλάζια σκιά, αντλώντας έμπνευση από τις διαφημίσεις του Gucci το 1996, επιβεβαιώνοντας την επιρροή της Ricci.
- Η Ricci έχει ενσαρκώσει μια μοναδική κινηματογραφική ψυχραιμία, καθιστώντας τα looks της έμπνευση για μια γενιά λάτρεις του μακιγιάζ.
- Η νέα σκιά συνδυάζει ουδέτερους τόνους των '90s με σύγχρονη φόρμουλα εμπλουτισμένη με έλαιο jojoba.