Η Φρόσω Ράλλη, τηλεοπτική παραγωγός και καλλιτεχνική διευθύντρια της νέας κωμωδίας του MEGA "HOTΕΛ ΕΛVIRA", εμφανίστηκε στην εκπομπή της Φαίης Σκορδά όπου μίλησε για την αλλαγή που έχει υποστεί η ελληνική τηλεόραση με την πάροδο των ετών.
Εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για το γεγονός ότι η τηλεόραση επικεντρώνεται υπερβολικά σε προσωπικότητες όπως ο Βασίλης Μπισμπίκης, παραμελώντας άλλα σημαντικά θέματα.
Η Ράλλη πιστεύει ότι τα κανάλια βιάζονται για τα νούμερα τηλεθέασης, αλλά υποστηρίζει πως με υπομονή και επιμονή μπορούν να επιτύχουν υψηλότερη ποιότητα περιεχομένου.
Διαβάστε παρακάτω
Στον καναπέ της εκπομπής Buongiorno με τη Φαίη Σκορδά βρέθηκε η τηλεοπτική παραγωγός Φρόσω Ράλλη, ο άνθρωπος που έχει την καλλιτεχνική διεύθυνση της νέας κωμωδίας του MEGA, “HOTΕΛ ΕΛVIRA”.
Η Φρόσω Ράλλη, η οποία «κρύβεται» πίσω από πολλές θρυλικές σειρές της ελληνικής τηλεόρασης, μίλησε για το διάλειμμα 10 χρόνων που έκανε από τη δουλειά εξηγώντας παράλληλα τους λόγους που πλέον δεν γίνονται πολλές κωμωδίες.
Ακόμη, η Φρόσω Ράλλη αναφέρθηκε και στο πόσο έχει αλλάξει η ελληνική τηλεόραση μέσα στα χρόνια. «Η τηλεόραση έχει αλλάξει πάρα πολύ. Το ότι ανοίγω την τηλεόραση και βλέπουμε παντού να μιλάνε για τον Μπισμπίκη, εμένα με ξεπερνά. Θεωρώ ότι είναι πολύ λάθος αυτό. Πάντα έλεγα ότι χρειάζεται το πρωί μια χρηστική εκπομπή. Ας μιλήσουν για κάτι άλλο, να μάθει ο κόσμος» είπε χαρακτηριστικά η Φρόσω Ράλλη.
Όπως εξήγησε κατά τη γνώμη της, «βιάζονται τα κανάλια για τα νούμερα και τους καταλαβαίνω. Αλλά μπορούν να καθιερώσουν το καλύτερο, αν έχουν υπομονή και επιμονή».
Δες όλη την εξομολόγησή της παρακάτω:
Συνοπτικά
- Η Φρόσω Ράλλη εξέφρασε τη δυσαρέσκειά της για την υπερβολική προβολή προσωπικοτήτων όπως ο Βασίλης Μπισμπίκης στην τηλεόραση.
- Τόνισε ότι η ελληνική τηλεόραση έχει αλλάξει σημαντικά με την πάροδο των ετών, παραμελώντας ποιοτικά θέματα για χάρη των νούμερων τηλεθέασης.
- Επισήμανε ότι τα κανάλια βιάζονται για την τηλεθέαση, αλλά με υπομονή και επιμονή μπορούν να επιτύχουν καλύτερο περιεχόμενο.
- Η Φρόσω Ράλλη έκανε διάλειμμα 10 χρόνων και αναφέρθηκε στην έλλειψη νέων κωμωδιών στην ελληνική τηλεόραση.