Η νέα κοινωνική δραματική σειρά του Alpha, «Nα με λες μαμά», που κάνει πρεμιέρα με διπλό επεισόδιο, εστιάζει στο ευαίσθητο θέμα της παιδικής κακοποίησης, αφηγούμενη την ιστορία μιας γυναίκας που ανταποκρίνεται στις κραυγές βοήθειας ενός κακοποιημένου κοριτσιού.
Παράλληλα, η σειρά αγγίζει τις σχέσεις μητέρας-κόρης, με κεντρικό μήνυμα την αγάπη και την ανάγκη να μην μένουμε σιωπηλοί απέναντι σε τέτοια φαινόμενα.
Η Μαρία Κίτσου και οι υπόλοιποι συντελεστές υπογραμμίζουν τη σημασία της προβολής του θέματος με σύγχρονο τρόπο, ενώ η σειρά αποσκοπεί να ταρακουνήσει το κοινό και να ενθαρρύνει το διάλογο για την παιδική κακοποίηση.
Διαβάστε παρακάτω
Η καρδιά επιλέγει ποιον θα πει παιδί της! Το «Nα με λες μαμά», η νέα κοινωνική δραματική σειρά του Alpha, σε σκηνοθεσία Αντώνη Αγγελόπουλου, κάνει πρεμιέρα την Πέμπτη, στις 21:00 με διπλό επεισόδιο! Έχοντας σαν όχημα το πολύ καυτό θέμα της παιδικής κακοποίησης, λέει την ιστορία μιας γυναίκας που ανταποκρίνεται στις σιωπηλές κραυγές για βοήθεια ενός κακοποιημένου κοριτσιού και ταυτόχρονα εστιάζει στο συγκινητικό θέμα των σχέσεων μητέρας-κόρης. Όμως, παρά το βάρος της συγκεκριμένης θεματικής, ο πυρήνας αυτής της δραματικής σειράς είναι η «αγάπη». Η κάμερα της «Super Κατερίνα» βρέθηκε στην αβάν πρεμιέρ της σειράς και μίλησε με τον σκηνοθέτη και τους πρωταγωνιστές της σειράς.
«Η σειρά πραγματεύεται ένα πάρα πολύ δυνατό θέμα, την παιδική κακοποίηση. Προσπάθησα να δώσω όσο πιο πολύ αλήθεια γινόταν σε αυτό» υπογραμμίζει ο σκηνοθέτης, Αντώνης Αγγελόπουλος. «Είχα την τύχη και τη χαρά να συνεργαστώ με εξαιρετικούς ηθοποιούς…Το μήνυμα που θα πάρει ο κόσμος είναι ότι δεν πρέπει κανένας όταν αντιλαμβάνεται τέτοιες καταστάσεις να κρατάει το στόμα του κλειστό. Γιατί μπορούμε να προλάβουμε πολλά πράγματα».
«Είπα αμέσως το “ναι”. Ήταν εγγύηση όλοι οι συντελεστές και πιο πολύ το θέμα (παιδική κακοποίηση) που έρχεται στην επιφάνεια. Ένα θέμα το οποίο πρέπει να θιχτεί και με σύγχρονο τρόπο, ώστε ο κόσμος να ταρακουνηθεί, πρέπει να μιλήσουμε επιτέλους γι αυτό, να μην κλείσουμε το στόμα, να μην κλείσουμε την πόρτα, τα μάτια. Και πρέπει κάτι να κάνουμε…» αναφέρει η Μαρία Κίτσου. «Γονέας δεν είναι αυτός που σε γεννάει, γονέας είναι αυτός που σε αγαπάει, σε μεγαλώνει, πονάει για σένα, κλαίει για σένα, χαίρεται για σένα, είναι υπερήφανος για σένα. Και δεν σε αφήνει ποτέ να χύσεις ούτε ένα δάκρυ» προσθέτει η ίδια.
Η μικρή Ναυσικά Κοκοτά υποδύεται τη μικρή Ιωάννα στη σειρά, με τρόπο εξαιρετικά πειστικό κι άμεσο. «Όταν έμαθα το σενάριο στεναχωρήθηκα, ιδιαίτερα όταν κατάλαβα ότι αυτά τα περιστατικά συμβαίνουν σε κάποια παιδιά… Μετά τη σκηνή το ξεπερνούσα. Και μέσα από τη σειρά προσπαθώ να δώσω ένα μήνυμα στα παιδιά αυτά που το ζουν. Και να τους πω να μιλήσουν!» λέει με την παιδική αθωότητα που τη διακρίνει. Ο Ιβάν Σβιτάιλο είναι ο Τόλης, «ένας χαρακτήρας, ένα τέρας, ένα κτήνος. Τα ζητούμενο στις σκηνές που παίζαμε ήταν να θέλει ο θεατής να κλείσει την τηλεόραση και να μην μπορεί. Νιώθω ότι τα καταφέραμε».
«Είναι πολύ πιο γλυκός απ΄ότι φαίνεται στο ρόλο» υπογραμμίζει η μικρή Ναυσικά για τον Ιβάν Σβιτάιλο. «Πριν αρχίσουμε να κάνουμε τη σκηνή, γελάγαμε, λέγαμε αστεία. Κι όταν αρχίζαμε να κάνουμε τη σκηνή, ήταν δύσκολο να μπω στο ρόλο. Όποιος δει τη σειρά είναι σα να λέει “σε ακούω, σε καταλαβαίνω, σε υποστηρίζω”».
«Είναι μια ομαδική δουλειά, όλοι οι συντελεστές στήριζαν αυτές τις δύσκολες στιγμές» σύμφωνα με τον Ιβάν Σβιτάιλο. «Βιώνουμε τα τελευταία χρόνια πολέμους, γενοκτονίες, βιώνουμε μια καθημερινή κακοποίηση… Η σύγχρονη κοινωνία δεν είναι η Ουτοπία του Αριστοφάνη».
Δείτε εδώ ολόκληρο το ρεπορτάζ:
Συνοπτικά
- Η σειρά «Να με λες μαμά» του Alpha εξετάζει το ευαίσθητο θέμα της παιδικής κακοποίησης μέσω της ιστορίας μιας γυναίκας που βοηθάει ένα κακοποιημένο κορίτσι.
- Η Μαρία Κίτσου και οι συντελεστές τονίζουν τη σημασία της συζήτησης για την παιδική κακοποίηση και την ανάγκη να μην μένουμε σιωπηλοί.
- Η μικρή Ναυσικά Κοκοτά, που υποδύεται το κακοποιημένο κορίτσι, προσπαθεί να μεταδώσει το μήνυμα της ανάγκης για βοήθεια στα παιδιά που το βιώνουν.
- Η σειρά επιδιώκει να ταρακουνήσει το κοινό και να ενθαρρύνει το διάλογο, ενώ οι συντελεστές εργάστηκαν ομαδικά για να στηρίξουν τις δύσκολες στιγμές.