Η Lacoste παρουσίασε μια νέα capsule συλλογή με τίτλο «From the Crocodile to the GOAT» στο πλαίσιο του US Open, αφιερωμένη στον κορυφαίο πρεσβευτή της, Νόβακ Τζόκοβιτς, ο οποίος θεωρείται ευρέως ως ο μεγαλύτερος τενίστας όλων των εποχών. Η συλλογή περιλαμβάνει πέντε κομμάτια με ένα νέο λογότυπο που αντικαθιστά τον κροκόδειλο με μια κατσίκα, συμβολίζοντας την αναγνώριση του Τζόκοβιτς ως "GOAT" (Greatest Of All Time).
Η πρωτοβουλία αυτή επαναπροσδιορίζει τους κώδικες της μάρκας, παραμένοντας πιστή στην κληρονομιά του René Lacoste, και παρουσιάστηκε σε εκδήλωση στη Νέα Υόρκη με τον ίδιο τον Τζόκοβιτς παρόντα. Η συλλογή είναι διαθέσιμη σε περιορισμένες αγορές παγκοσμίως.
Διαβάστε παρακάτω
Την ώρα που τα βλέμματα του παγκόσμιου τένις είναι στραμμένα στη Νέα Υόρκη και στο US Open – το τελευταίο Grand Slam της χρονιάς και ένα από τα πιο ιστορικά τουρνουά στον κόσμο – η Lacoste κάνει τη δική της θεαματική κίνηση. Με αφορμή τη φετινή διοργάνωση, που θα διαρκέσει έως τις 8 Σεπτεμβρίου, η γαλλική μπράντα παρουσιάζει την καμπάνια «From the Crocodile to the GOAT», μια capsule συλλογή αφιερωμένη στον κορυφαίο πρεσβευτή της: τον θρυλικό Νόβακ Τζόκοβιτς.
Ο Σέρβος τενίστας θεωρείται πλέον από πολλούς ως ο μεγαλύτερος όλων των εποχών (GOAT – Greatest Of All Time), καθώς κατέχει ασύγκριτα ρεκόρ: 24 τίτλους Grand Slam – τους περισσότερους που έχει κατακτήσει ποτέ άνδρας αθλητής – τις περισσότερες εβδομάδες στην κορυφή της παγκόσμιας κατάταξης, αλλά και τα περισσότερα νικηφόρα παιχνίδια σε Grand Slam.
O εμβληματικός κροκόδειλος μεταμορφώνεται σε… GOAT!
Η συμβολική «μεταμόρφωση» του εμβληματικού κροκόδειλου σε κατσίκα αποτυπώνεται σε μια capsule συλλογή 5 κομματιών: polo, T-shirt, tracksuit jacket, καπέλο και παντελόνι – όλα με το exclusive λογότυπο GOAT.
View this post on Instagram
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του οίκου Lacoste, Thierry Guibert, δήλωσε: «Ο Νόβακ Τζόκοβιτς είναι μέλος της οικογένειας Lacoste εδώ και πάνω από 8 χρόνια. Στο διάστημα αυτό κατέκτησε 12 Grand Slam – τα μισά της καριέρα του. Πέρα από την απαράμιλλη αξία του ως αθλητή, η αποφασιστικότητα, το πνεύμα και οι αξίες του ανύψωσαν και ενίσχυσαν το brand. Με αυτή την πρωτοβουλία επαναπροσδιορίζουμε τους κώδικές μας, παραμένοντας πιστοί στην κληρονομιά του René Lacoste».
View this post on Instagram
Η καμπάνια έχει ιδιαίτερη σημασία στις Ηνωμένες Πολιτείες, τόπο όπου ο ίδιος ο René Lacoste έζησε μερικές από τις μεγαλύτερες στιγμές του: εκεί απέκτησε το παρατσούκλι «Κροκόδειλος», εκεί κατέκτησε το US Championship το 1926 και το 1927, και εκεί γεννήθηκε η ιδέα του εμβληματικού polo.
Ακολουθώντας αυτό το θρυλικό μονοπάτι, η Lacoste παρουσίασε τη συλλογή στο flagship κατάστημα της Fifth Avenue στη Νέα Υόρκη, με τον ίδιο τον Νόβακ Τζόκοβιτς να πραγματοποιεί την επίσημη αποκάλυψη σε ένα ξεχωριστό meet & greet στις 22 Αυγούστου.
View this post on Instagram
Η limited-edition capsule συλλογή «From the Crocodile to the Goat» είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένες χώρες ανά τον κόσμο, αποτελώντας ένα συλλεκτικό φόρο τιμής όχι μόνο σε έναν αθλητικό θρύλο, αλλά και στην ακατάλυτη σχέση ανάμεσα στη μόδα και τον αθλητισμό.
Συνοπτικά
- Η Lacoste λάνσαρε μια capsule συλλογή με νέο λογότυπο κατσίκα, αφιερωμένη στον Νόβακ Τζόκοβιτς, για το US Open.
- Η συλλογή περιλαμβάνει πέντε κομμάτια με το νέο λογότυπο, αναγνωρίζοντας τον Τζόκοβιτς ως "GOAT" (Greatest Of All Time).
- Η πρωτοβουλία επαναπροσδιορίζει τους κώδικες της μάρκας, διατηρώντας την κληρονομιά του René Lacoste.
- Η συλλογή είναι διαθέσιμη σε περιορισμένες αγορές και παρουσιάστηκε στη Νέα Υόρκη με τον Τζόκοβιτς παρόντα.