Η Hailey Bieber, γνωστή για τη viral μάρκα καλλυντικών Rhode, επιβεβαίωσε τη συνεργασία της με τη Sephora, επιτρέποντας έτσι τη διάθεση των προϊόντων της στα καταστήματα ΗΠΑ και Καναδά, με προγραμματισμένη επέκταση στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το Rhode, που ξεκίνησε ως μια «σπιτική» ιδέα κατά την πανδημία, έχει ήδη αξία άνω του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων.
Η Hailey, εκτός από influencer με εκατομμύρια ακόλουθους, έχει καθιερωθεί ως επιχειρηματίας στον τομέα της ομορφιάς, προωθώντας μια απλή και προσιτή φιλοσοφία περιποίησης δέρματος. Με τη νέα αυτή συνεργασία, το Rhode εδραιώνει τη θέση του στη βιομηχανία καλλυντικών, και οι θαυμαστές ανυπομονούν να το δουν και στην Ελλάδα.
Διαβάστε παρακάτω
Εντάξει, δε μιλάμε για την ίδια, αλλά για τη viral μάρκα καλλυντικών που έχει ιδρύσει και είναι ήδη στο ραντάρ των πιο διάσημων influencers. Έτσι λοιπόν μόλις μάθαμε το νέο, θέλαμε να το μοιραστούμε μαζί σας.
Έγινε επίσημο όταν η ομάδα του Rhode επιβεβαίωσε μέσα από μια κοινή ανάρτηση με τη Sephora, όπου δήλωσαν με ενθουσιασμό: «Από την πρώτη στιγμή, το όνειρό μας ήταν να προσφέρουμε αποτελεσματικά, προσεκτικά σχεδιασμένα προϊόντα σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Kαι αυτή η συνεργασία μας δίνει τη δυνατότητα να το κάνουμε σε μεγάλη κλίμακα.»
Η διάθεση των προϊόντων θα ξεκινήσει πρώτα από τα καταστήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες και τον Καναδά. Παράλληλα μέσα στη χρονιά θα φτάσει και στο Ηνωμένο Βασίλειο. Μιλάμε για μια κομβική στιγμή για ένα brand που ξεκίνησε σαν μια απλή, «σπιτική» ιδέα εν μέσω της πανδημίας. Και σήμερα, σύμφωνα με το Business of Fashion, έχει αξία πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια!
Rhode: Από την καραντίνα στην κορυφή της βιομηχανίας ομορφιάς
Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στη Vogue στις 20 Μαΐου, η Hailey αποκάλυψε πως το Rhode προέκυψε μέσα στην πανδημία. Ωστόσο η ιδέα υπήρχε στο μυαλό της πολύ καιρό πριν. Το όνομα του brand δεν είναι τυχαίο. Προκύπτει από το μεσαίο της όνομα και αποτελεί φόρο τιμής στη μητρική πλευρά της οικογένειάς της. Σε μια γυναίκα που της μετέδωσε την αγάπη και την αξία της περιποίησης της επιδερμίδας.
Η φιλοσοφία πίσω από το Rhode ήταν ξεκάθαρη από την πρώτη στιγμή. Ένα brand που μιλάει απευθείας στον καταναλωτή, χωρίς περιττές πολυτέλειες, με καθαρές, στοχευμένες φόρμουλες, κομψή συσκευασία και προσιτές τιμές.
«Δεν χρειάζεται να κάνεις πολλά για να έχεις μια καλή ρουτίνα. Η περιποίηση της επιδερμίδας δεν πρέπει να είναι περίπλοκη,» σημείωσε η ίδια η Hailey.
Με τη διάσημη πλέον «glazed donut skin» ρουτίνα της, η Hailey όχι μόνο έκανε μόδα το απόλυτα λαμπερό, υγιές δέρμα, αλλά ταυτόχρονα απέδειξε ότι είναι και μια σοβαρή επιχειρηματίας. Ένα στοιχείο καθοριστικό για την επιτυχία της.
Hailey Bieber: Είναι η νέα beauty queen;
Με τον Justin Bieber να αποσύρεται από τη σκηνή το 2022 για να επικεντρωθεί στην υγεία του, ήταν η Hailey που κράτησε το όνομα Bieber στο προσκήνιο, και μάλιστα με τον πιο δυναμικό τρόπο. Έλαβε μέρος σε εκδηλώσεις για το Rhode Island. Πρωταγωνίστησε σε σημαντικές καμπάνιες. Λάνσαρε μοναδικές, viral συνεργασίες, όπως η θεραπεία χειλιών σε συνεργασία με την Krispy Kreme. Διαφήμισε τον εαυτό της και τη μάρκα της μέσα από τα social media της. Έγινε mega-influencer με περίπου 55 εκ. ακόλουθους στο Instagram κ.ά.
Σήμερα, με το Rhode να κάνει το μεγάλο βήμα πηγαίνοντας στα ράφια της Sephora, η Hailey δεν είναι απλά η σύζυγος ενός pop star. Είναι πλέον ιδρύτρια, CEO και ένα λαμπρό είδωλο στον χώρο της ομορφιάς. Και παρότι η ίδια ομολόγησε στη Vogue πως «ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα έχουν τέτοια εξέλιξη», η πραγματικότητα είναι πως το φαινόμενο Rhode μόλις άρχισε να γράφει την ιστορία του.
Ανυπομονούμε να το δούμε και στα Sephora στην Ελλάδα!