Luxury Brands & Απάτες: Πόσο εύκολα μπορεί να εξαπατηθούμε;

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το άρθρο εξετάζει την επιρροή των ψευδών ειδήσεων στα luxury brands και πώς αυτά επηρεάζονται από την ταχύτητα διάδοσης των πληροφοριών μέσω των social media. Αναλύει την παραδοσιακή στρατηγική σιωπής που ακολουθούν οι εταιρείες και προτείνει ότι η απουσία αντίδρασης μπορεί να βλάψει την εικόνα τους.

Παράλληλα, παρουσιάζει την τάση του “quiet luxury”, που εστιάζει στην ποιότητα και τη διαχρονικότητα, προειδοποιώντας τους καταναλωτές να είναι προσεκτικοί και να ελέγχουν τις πηγές πριν αποδεχτούν οποιαδήποτε πληροφορία. Συνολικά, τονίζεται ότι η πολυτέλεια συνδέεται με την επιλογή και την ουσία, και όχι μόνο με την τιμή.

Διαβάστε παρακάτω

Ζούμε στην εποχή της εικόνας. Τα social media έχουν γίνει το δεύτερο σπίτι μας και κάθε μέρα βλέπουμε εκατοντάδες εικόνες από τέλειες ζωές, ακριβά brands και glamorous στιγμές. Αλλά πόσα απ’ αυτά που βλέπουμε είναι αληθινά; Και τι γίνεται όταν ακόμα και οι μεγαλύτερες εταιρείες luxury πέφτουν θύματα fake news;

Το πρόβλημα είναι μεγαλύτερο απ’ όσο φανταζόμαστε. Ψευδείς ειδήσεις για brands πολυτελείας διαδίδονται ταχύτατα στα social media. Από ψεύτικες τιμές, ανύπαρκτα σκάνδαλα μέχρι δήθεν δηλώσεις διασήμων. Και το ερώτημα είναι: πρέπει αυτές οι εταιρείες να απαντούν ή να αφήνουν τις φήμες να ξεφουσκώσουν μόνες τους;

FAKE NEWS CONCEPT
123RV

Σιωπή ή Αντίδραση;

Για πολλά χρόνια, οι περισσότερες πολυτελείς φίρμες ακολουθούσαν τη στρατηγική της σιωπής. «Αν το αγνοήσεις, θα περάσει», έλεγαν. Όμως σήμερα, που οι ειδήσεις κάνουν τον γύρο του κόσμου σε δευτερόλεπτα, αυτό το κόλπο δεν πιάνει πάντα.

Οι ειδικοί λένε ότι όταν μια ψεύτικη είδηση μένει αναπάντητη, μπορεί να αφήσει τη δική της σκιά πάνω στην εικόνα μιας εταιρείας. Ακόμα κι αν οι άνθρωποι ξέρουν πως κάτι δεν είναι αλήθεια, συχνά αναρωτιούνται τι μπορεί να κρύβεται από πίσω.

Eσωτερικό σε μαγαζί με πολυτελή προιόντα στη Μόσχα.
Eσωτερικό σε μαγαζί με πολυτελή προιόντα στη Μόσχα. Credit: 123RF / katmoy

Η Πολυτέλεια της σιωπής… και της αλήθειας

Το πιο ενδιαφέρον είναι ότι, μαζί με αυτό το φαινόμενο, έχει εμφανιστεί και η τάση quiet luxury. Πολυτέλεια που δεν φωνάζει δηλαδή. Δεν έχει μεγάλα λογότυπα, δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει, αλλά επενδύει στην ποιότητα και τη διαχρονικότητα. Μόνο που, όπως σε όλα, και εδώ υπάρχουν εταιρείες που το χρησιμοποιούν σαν πρόσχημα για υπερβολικές τιμές χωρίς ουσιαστικό λόγο.

Και κάπου εκεί μπαίνει ο ρόλος της ενημερωμένης καταναλώτριας , δηλαδή ο δικός μας. Να μπορούμε να ξεχωρίζουμε το αληθινό από το ψεύτικο, το ποιοτικό από το δήθεν, και να μην επηρεαζόμαστε από το hype της στιγμής.

Σκίτσο που δείχνει κινητό και δύο χέρια να ελέγχουν τα γεγονότα εάν είναι αληθή ή όχι
Credit: 123RF

Τι Μπορούμε να Κάνουμε;

  • Να ελέγχουμε τις πηγές: Αν δούμε μια «καυτή» είδηση για το αγαπημένο μας brand, ας την τσεκάρουμε πριν τη δεχτούμε.
  • Να μην παρασυρόμαστε από το glitter: Μια ωραία φωτογραφία δεν λέει πάντα όλη την αλήθεια.
  • Να δίνουμε σημασία στην ποιότητα και την ηθική: Πίσω από ένα προϊόν, υπάρχει μια ιστορία. Ας διαλέγουμε εκείνες που αξίζει να στηρίζουμε.

Η πολυτέλεια δεν είναι μόνο θέμα τιμής. Είναι θέμα επιλογής, προσωπικού στιλ και ουσίας. Κι αυτό, καμία ψεύτικη είδηση δεν μπορεί να το αλλάξει.

Διαβάστε επίσης

Τζένη Μπαλατσινού – Αμαλία Κωστοπούλου: η μοναδική τσάντα Ζούλιας Κακανιά που μοιράζονται μαμά και κόρη

Το άρθρο αφηγείται την ιστορία μιας συλλεκτικής τσάντας Ζούλιας Κακανιά, που μοιράζονται η Τζένη Μπαλατσινού και η κόρη της, Αμαλία Κωστοπούλου. Η τσάντα, που δημιουργήθηκε στις αρχές της δεκαετίας...

Zohran Mamdani: Η σημασία των ασημένιων δαχτυλιδιών στην προεκλογική του εκστρατεία

Ο Zohran Mamdani, κατά την προεκλογική του εκστρατεία για τη δημαρχία της Νέας Υόρκης, ξεχώρισε με την επιλογή του να φορά τρία ασημένια δαχτυλίδια, ένα χαρακτηριστικό στοιχείο του προσωπικού...

Η Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη και ο ξεχωριστός τρόπος που επιλέγει τα πανωφόρια της

Η Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη ξεχωρίζει για τη στιλιστική της προσέγγιση, συνδυάζοντας την απλότητα με τη διακριτική πολυτέλεια. Η ιδιαίτερη αδυναμία της στο "shrobing", μια τεχνική που περιλαμβάνει το ρίξιμο...

Νίκι Χίλτον: Τα πολυτελή πέδιλά της είναι το απόλυτο must των γιορτών

Η Νίκι Χίλτον, γνωστή για το αψεγάδιαστο στιλ της, κλέβει τις εντυπώσεις με τα πολυτελή πέδιλά της, καθιστώντας τα το απόλυτο must για τις γιορτές. Αυτά τα πέδιλα, με...

Η Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη και ο ξεχωριστός τρόπος που συνδυάζει τα πανωφόρια της

Η Μαρέβα Γκραμπόφσκι Μητσοτάκη ξεχωρίζει με το μοναδικό της στυλ, συνδυάζοντας την απλότητα με τη διακριτική πολυτέλεια. Με ιδιαίτερη έμφαση στο shrobing, δηλαδή το χαλαρό φόρεμα των πανωφοριών στους...

Νίκι Χίλτον: Τα πολυτελή σανδάλια της είναι το απόλυτο must των γιορτών

Η Νίκι Χίλτον, γνωστή για το απαράμιλλο στυλ της, έχει αναδείξει τα πολυτελή σανδάλια της με studs ως το απόλυτο must των γιορτών. Αυτά τα πέδιλα συνδυάζουν κομψότητα με...

ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ: Η καινούργια σειρά καρφιτσών από τον Ιωσήφ Κουτσουλίνη

Η νέα συλλογή καρφιτσών "ΟΡΩΜΑΙ" από τον Ιωσήφ Κουτσουλίνη συνδυάζει την τέχνη με την πολυτέλεια, προσφέροντας χειροποίητα σχέδια από ασήμι και χρυσό, με δυνατότητα προσθήκης πολύτιμων λίθων. Κάθε καρφίτσα δεν...

Δερμάτινο παντελόνι: Οι πιο μοντέρνοι τρόποι να το ενσωματώσετε στο look σας φέτος

Το δερμάτινο παντελόνι παραμένει ένα βασικό στοιχείο της μόδας που αναβαθμίζει κάθε εμφάνιση, με τις φετινές τάσεις να εστιάζουν σε sleek minimal και edgy maximal στυλ. Τα στενά, high-waist...

Kendall Jenner: Έκλεισε τα 30 και το πανηγύρισε με ένα εντυπωσιακό beach party μαζί με τις Kardashians!

Η Kendall Jenner γιόρτασε τα 30α γενέθλιά της με ένα εντυπωσιακό beach party, περιτριγυρισμένη από την οικογένειά της και στενούς φίλους, όπως οι αδελφές της Kardashians και η Hailey...

Κίμπερλι Γκίλφοϊλ: Ποιος είναι ο κομψός James που διαμορφώνει το στιλ της;

Ο Fancy James είναι ένας ταλαντούχος stylist που βλέπει τη μόδα ως σκηνική έκφραση και έχει χτίσει ένα προσωπικό brand που συνδυάζει styling, αυτοπεποίθηση και performance. Πρόσφατα ανέλαβε το...

Όλγα Τρέμη: Με γόβες Valentino και τσάντα Birkin

Η επίσημη πρεμιέρα της παράστασης «Η Κόμισσα της Φάμπρικας» στο ανακαινισμένο EMBASSY THEATER ήταν μια αξέχαστη βραδιά γεμάτη γέλιο και καλή διάθεση, με την Δήμητρα Ματσούκα στον πρωταγωνιστικό ρόλο...

Ολυμπία ντε Γκρες – China girl chic: Το εντυπωσιακό φόρεμα των 2.000 ευρώ στη Τριμπέκα

Στη Νέα Υόρκη, ο Conner Ives και ο Jimmy Choo παρουσίασαν τη νέα τους συλλογή με ένα ιδιαίτερο δείπνο, όπου η Ολυμπία ντε Γκρες εντυπωσίασε με ένα φόρεμα αξίας...

Βίκυ Καγιά: Η τσάντα κάτω από 500 ευρώ, το μεταξωτό και το μάλλινο!

Το άρθρο αναλύει τη μόδα που προβάλλεται μέσω του Instagram λογαριασμού της Βίκυς Καγιά, εστιάζοντας στον κλασικό και κομψό συνδυασμό μεταξιού και πλεκτού, ο οποίος αποτελεί μια διαχρονική τάση. Η...

Ολυμπία ντε Γκρες – China girl look: Το φόρεμα των 2.000 ευρώ που επέλεξε στη Τριμπέκα

Η Ολυμπία ντε Γκρες εμφανίστηκε στο ιδιωτικό δείπνο στη Νέα Υόρκη, φορώντας το εντυπωσιακό Piano Shawl Mini Dress του Conner Ives, αξίας 2.000 ευρώ, το οποίο συνδυάζει ρετρό κινεζικά...

Η ALDO εγκαινίασε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα με διήμερο γεμάτο στυλ, ρυθμό και διάθεση “Try Every Thing”

Η ALDO, παγκόσμια ηγέτιδα στη μόδα υποδημάτων και αξεσουάρ, άνοιξε το πρώτο της κατάστημα στην Ελλάδα, στο The Mall Athens, με ένα διήμερο λαμπερών εκδηλώσεων. Το VIP event την...

Βίκυ Καγιά: Η τσάντα κάτω από 500 ευρώ, το μεταξωτό και το μάλλινο!

Το άρθρο αναφέρεται στον λογαριασμό της Βίκυς Καγιά στο Instagram, ο οποίος προσφέρει πλούσιο φωτογραφικό υλικό μόδας που συνδυάζει την κλασική πολυτέλεια με την καθημερινή άνεση. Εστιάζει στον συνδυασμό...

LACMA Art+Film Gala 2025: Οι διάσημοι που έκλεψαν την παράσταση στο κόκκινο χαλί

Στο LACMA Art+Film Gala 2025, το Λος Άντζελες έγινε το επίκεντρο της μόδας και της τέχνης, με τον οίκο Gucci ως χορηγό και τιμώμενα πρόσωπα τη Mary Corse και...

Weekly Style: Άνοιξε την γκαρνταρόμπα σου και ανανέωσε τα basics με φρέσκο τρόπο!

Το άρθρο προτείνει τρόπους να ανανεώσετε τη γκαρνταρόμπα σας για το φθινόπωρο χωρίς να χρειαστεί να ξοδέψετε χρήματα. Εστιάζει στην αξιοποίηση των basics που ήδη έχετε, όπως τα πλεκτά polos,...

Louis Vuitton: Η σύμπραξη με τον καλλιτέχνη Takashi Murakami αποτελεί την επιτομή της ψυχεδελικής πολυτέλειας

Η Louis Vuitton συνεργάζεται ξανά με τον καλλιτέχνη Takashi Murakami, παρουσιάζοντας μια ψυχεδελική και κομψή συλλογή στην έβδομη έκδοση της σειράς Artycapucines. Με απόλυτη ελευθερία δημιουργίας, ο Murakami μεταμόρφωσε...

Ο John Malkovich ποζάρει για πρώτη φορά σε διαφημιστική καμπάνια! Ποιος σχεδιαστής τον κέρδισε

Ο διάσημος ηθοποιός John Malkovich ποζάρει για πρώτη φορά σε διαφημιστική καμπάνια μόδας, με την πειστική πρόταση του σχεδιαστή Jonathan Anderson να τον κερδίζει. Στη νέα καμπάνια της JW Anderson...

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ